AskFibank

AskFibankВярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментарите по темата

  • Ольга Кочетова
    20.07.2017 @ 18:09

    Здравейте! Прошу извинить, что пишу не на болгарском. (Вы можете отвечать на болгарском или английском, если не на русском). У меня имеется депозит в банке (клон Бургас), клиентски N 001645721.
    29.070.2017 – падёжная депозит. Могу ли заказать наличность в клоне Благоевградец.?
    С уважение
    Ольга Кочетова

    • admin
      21.07.2017 @ 9:20

      Здравейте, г-жо Кочетова. Можете да изтеглите сумата по депозита от клон Благоевград, но е необходимо да се обадите на колегите предварително, поне 3 дни преди падежа, особено ако става въпрос за по-голяма сума – т.е. 26 юли. Координатите на колегите в клона ни в Благоевград са:
      Клон “Благоевград”
      Благоевград 2700, бул. “Св. Св. Кирил и Методий” 11

      Работно време
      понеделник – петък: 9:00 – 17:30 ч.
      Тел.
      073 / 827 709

      Поздрави!

  • Лафчиева
    20.07.2017 @ 19:34

    Здравейте,моля за информация как да закрия разплащателна сметка при вас, открита по служебен път от работодателят ми и неползвана от мен вече 17години, по която са се натрупали задължения към вас, за които аз не предполагах.
    Какво трябва да се направи за да се анулират тези задължения?
    Предварително Благодаря!