AskFibank

AskFibankВярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментарите по темата

  • nadia
    17.04.2016 @ 16:24

    Здравейте, мога ли по една и съща сметка да имам две дебитни карти ? Едната виза другата маестро или мастеркард. Каква точно е раликата между маестро и мастеркард ?
    Благодаря !

    • Custumer Support
      18.04.2016 @ 9:04

      Здравейте,
      Няма ограничение за броя издадени карти към 1 Ваша сметка. Можете да издадете основна или допълнителна карта към Ваша сметка, към която вече имате една дебитна карта.
      Спецификите на картата Maestro можете да разгледате тук, а на Maestro Pay Pass – тук. Подробно сме разказали за дебитната карта MasterCard Pay Pass тук.

      Поздрави,
      Екипът на Fibank

  • Михаела
    21.04.2016 @ 16:12

    Здравейте Fibank,
    Искам да задам въпрос свързан с регистрацията ми в My Fibank. Направих я преди няколко месеца и забравих да я завърша, опитах със забравена парола, но ми иска клиентски номер, който аз не знам. Въпросът ми е как мога да получа клиентския си номер?
    Благодаря предварително!

    • Custumer Support
      21.04.2016 @ 16:22

      Здравейте, Михаела,
      Клиентския си номер можете да намерите в документи, издадени от Банката при операции на гише (вноска на каса, теглене на каса и др.). В случай че не пазите подобен документ, ще бъде необходимо да посетите удобен за Вас клон на Банката, от който да получите клиентския си номер.

      Поздрави,
      Eкипът на Fibank

  • Виктор Вълков
    15.05.2016 @ 2:22

    Малко обратна връзка относно мобилното приложение и NFC плащанията: Ползвам galaxy s7 и въпреки, че апликацията се регистрира в Tap and Pay, дава грешка, ако се опитам да платя без да отворя апликацията. Надявам се да поддържате това в бъдеще. В България работи чудесно, в чужбина не толкова. На много немски терминали на втория третия път минават плащанията. Транспортът в Лондон който приема други апликации, които емулират MasterCard, както и Apple Pay, отказват твърдо да приемат моя телефон.

    • Custumer Support
      17.05.2016 @ 8:55

      Здравейте, г-н Вълков.
      Благодарим Ви за обратна връзка. Ще разгледаме детайлно описаните от Вас ситуации 🙂

      Хубав ден! 🙂
      Поздрави,
      Екипът на Fibank

  • Ивайло Димитров
    30.05.2016 @ 13:29

    Здравейте, при посещение във Ваш офис ми казаха, че имам предварително одобрение за кредитна карта. Попълниха ми документите и останах с впечатление, че в рамките на три дни ще получа обаждане. Бихте ли ме ориентирали за реалните срокове, тъй като вероятно не съм разбрал правилно.

    Поздрави!

    • Custumer Support
      30.05.2016 @ 13:56

      Здравейте, картата Ви ще бъде в избрания от Вас клон на Банката на 1 юни (в сряда).

      Успешна седмица! 🙂
      Поздрави,
      Екипът на Fibank

  • Григор Димитров
    05.06.2016 @ 18:54

    Здравейте! Защо не направите Мобилно приложение на Fibank за операционната система Windows Phone 10?

  • 09.06.2016 @ 13:24

    Zdrawejte,
    От началото на 2016 има промени в Paypal – вече не работи top up през Trustpay (това е официално). Не става и директно – поне за моята карта Виза електрон от Вашата банка.
    Моля да ми кажете как да си прехвърля пари от картата на Paypal сметката?

    • Custumer Support
      09.06.2016 @ 14:34

      Здравейте, г-жо Даскалова,
      Pay pal е външна организация. Промяната, която е извършена при тях, няма отношение към картите, издавани от Първа инвестиционна банка. При тях всичко си работи нормално и без проблем.
      Съветваме Ви да се допитате до pay pal на какво може да се дължи проблемът и как да го отстраните.

      Поздрави,
      Екипът на Fibank

  • Симеон Димитров
    16.06.2016 @ 20:32

    Здравейте! Имам депозит към вас на програма 6 х 6, но мисля да го прехвърля на стандартен депозит за 36 месеца или на депозит 60 месеца. Кой от двата бихте ми препоръчали?

    • Custumer Support
      21.06.2016 @ 17:04

      Здравейте, г-н Димитров,
      Ако се двоумите конкретно между тези два депозита, бихме Ви препоръчали този за 60 месеца. Той има по-добри условия, отнасящи се до предсрочното прекратяване.
      При 60-месечния, ако прекратите предсрочно депозита, ще получите половината от лихвата за текущия период (5 периода по 12 месеца) и цялата лихва за приключилите периоди. При предсрочно прекратяване на 36-месечния депозит ще загубите цялата лихва по депозита. Със 60-месечният депозит също така си запазвате добри лихвени проценти за по-дълъг период от време на фона на понижаващите се лихви на пазара.
      Надяваме се, че сме Ви били полезни 🙂

      Поздрави,
      Екипът на Fibank

  • Елена Петрова
    28.06.2016 @ 16:51

    Здравейте, каква е причината картови транзакции в евро (плащане през сайт) от кредитна Mastercard, издадена към сметка в лева, да се отразяват по различни валутни курсове – например, извършено плащане за 152,84 евро, получен СМС за левовата му равностойност 299,18 лв (курс 1,9574лв) същата равностойност се вижда и в Менюто Картови авторизации в My Fibank и във Виртуалния клон. 3 дни по-късно в Отчета на сметката, същата операция е осчетоводена с левова равностойност 312,71 лв (курс 2,046 лв), и върху тази сума е удържана и таксата за плащане от 0,25%. Според общите условия за карти Mastercard, чл.6.11 се взима предвид и курсът на картовия оператор, който за датата на транзакцията е бил 1,9611 лв). Озадачава ме, че при осчетоводяване на транзакцията е приложен курс от почти 2,05 лв за евро, който е доста по-различен от официалния обменен курс на ПИБ, както и на Mastercard?

    Благодаря ви предварително.

    • Custumer Support
      28.06.2016 @ 16:55

      Здравейте, г-жо Петрова.
      Ето тук подробно сме описали валутните курсове за картови трансакции.
      Надяваме се, че информацията ще Ви бъде полезна 🙂

      Поздрави,
      Екипът на Fibank

  • Георги Литвин
    29.06.2016 @ 16:59

    На 15.04.16 подписах договор занова кредитна карта, а на 12.04.16 подадох предизвестие за закриване на старата. И пак ми отрязохте промоционалните условия.
    Благодаря.

    • admin
      30.06.2016 @ 15:46

      Здравейте, г-н Литвин,
      За да се възползвате от промоционалните условия по кредитни карти, закриването на съществуваща карта трябва да е преди подаването на искане за нова кредитна карта. Ето и правилата на промоционалната кампания: http://www.fibank.bg/bg/kreditni-karti-mastercard-i-visa-s-oshte-po-dobri-usloviya/page/3764#pravila-na-promotsiyata .

      Поздрави,
      Екипът на Fibank

  • Калин Кирилов
    12.07.2016 @ 17:24

    От 6 години имам ипотечен кредит, който е на база БЛПкс + надбавка. Индексът БЛПкс би трябвало да се преразглежда ежемесечно, но той не е променян от 01.05.2010. Бихте ли обяснили как е възможно това, при положение, че сегашните ипотечни кредити са с лихва дори по-ниска от БЛПкс. Знам, че сега се използва някакъв друг индекс СЛП, но въпросът ме е защо БЛПкс не се променя?

    Поздрави

    • Custumer Support
      14.07.2016 @ 16:11

      Здравейте, г-н Кирилов,
      Стойностите на БЛПкс се преразглеждат и одобряват всеки месец от Управителния съвет на Първа инвестиционна банка АД – съобразно публикуваната на сайта на Банката методология.
      Това, че стойностите остават непроменени от май 2010 г., е резултат от комбинираното компенсиращо влияние на отделните компоненти, от които е съставен индексът.

      С уважение,
      Екипът на Fibank