Fibank е най-силната марка сред банките в България

За втора поредна година Fibank получи отличието за най-силна марка от престижния конкурс Superbrands. Банката продължава да е на лидерската позиция в категория „Финансови услуги – банки”. Признанието, което получихме, е резултат от независимо маркетингово проучване, проведено у нас от глобалната програма Superbrands в партньорството на водещия Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria.г-н Васил Христов - Изпълнителен директор и член на Управителния съвет на Fibank

Почетният приз бе връчен на г-н Васил Христов – Изпълнителен директор и член на УС на Fibank, от г-н Алън Огдън от Superbrands, в рамките на официална церемония, която се състоя в София.

Г-н Васил Христов получава наградата

Тазгодишното издание на Superbrands бe посветено на марките в сферата на потребителските стоки и услуги (B2C) и на корпоративните марки (B2B). Потребителските марки бяха оценени от независимо експертно жури, както и чрез национален онлайн вот на потребителите. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от три основни критерия: качество, надеждност и различие на бранда.

Тази година Superbrands чества 3 юбилея: 20 години Superbrands International 10 години Superbrands Bulgaria и 5 издание за България. По този повод за първи път у нас бяха връчени две почетни награди за личности: на Димитър Бербатов и Йордан Камджалов.

 

г-жа Мая Георгиева и Димитър Бербатов

Наградата на Димитър Бербатов бе връчена от г-жа Мая Георгиева – заместник-председател на Надзорния съвет на Fibank. Бербатов получи признание за принос в промоцията на бранда България по света и за неговата отдаденост към социални каузи в полза на обществото чрез едноименната си фондация

Superbrands е марка, която е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите. Тези предимства съзнателно или несъзнателно признават потребителите и именно в тях са готови да инвестират. Superbrands символизира качество, надеждност и различие” – така Световната организация възприема дефиницията за Superbrand (силна марка).

* снимките са предоставени от Superbrands

Споделете с приятели

  • във Facebook
  • в Twitter
  • в Google+
  • в LinkedIn
  • в Pinterest

Очакваме първия коментар :)