„Култът към клиента е решаващ.” Това бе изречено точно преди една година от настоящия изпълнителен директор и член на Управителния съвет на Fibank (Първа инвестиционна банка), Васил Христов, в негово интервю. Употребата на думата „култ” не е случайна. През цялото си съществуване Първа инвестиционна банка винаги се е стремяла да бъде най-клиентски ориентираната банка на пазара, независимо дали работи с физически, или с юридически лица. Многобройните награди и отличия, получени от банката, подкрепят казаното. Само преди няколко дни г-н Васил Христов получи от името на банката наградата „Златна мартеница”.

Fibank е отново с една крачка по-близо до потребителите

Fibank (Първа инвестиционна банка) разбира в максимална степен нуждите на потребителите, както и че в решението и начинa за покупка на собствено жилище все по-голяма роля имат самите брокери на имоти. Процесът на превръщане на бездушните бели стени в дом може да се сравни по важност единствено със създаването на семейство. Ето защо Първа инвестиционна банка събра на специален семинар брокери от една от най-големите агенции за недвижими имоти. Целта на семинара бе да провери доколко брокерите са запознати с продуктите, които банката предлага на бъдещите новодомци, и да запълни и отстрани всякакви неточности и пропуски в техните познания.

Определящо за банката бе, че 40% от присъствалите брокери посочиха, че преобладаваща част от клиентите, които ги посещават, първо искат да изберат имот и впоследствие търсят финансиране за неговата покупка. В момента, в който те са набелязали бъдещия си дом, те търсят първо мнението на компетентните лица, които вече са опознали техните нужди и възможности – брокерите. От тях очакват да ги насочат към най-добрите кредитни продукти, с които да финансират покупката си.

Ето част от проведеното проучване след семинара:

Моля, споделете с нас какво е Вашето мнение относно проведения семинар?

Моля, споделете с нас какво е Вашето мнение относно проведения семинар.

База: N=86

*брокери участвали в семинара

Отзивите на самите брокери бяха изключително положителни. Над 70% заявиха след семинара, че той им е бил много полезен и са научили нови неща за кредитните продукти, предлагани от Fibank (Първа инвестиционна банка). Одобрителното отношение, с което се посрещна семинарът, дава чудесен повод той да се превърне в една добра традиция. По този начин банката ще бъде по-близко до потребителите, ще бъде сигурна, че те получават правилната информация за продуктите й и ще я направи много по-гъвкава в стремежа й да предлага изцяло задоволяващи нуждите на потребителите продукти

*Публикацията е от новия брой на Fibank News, който вече можете да намерите в нашите клонове и офиси в цялата страна.

Христо Христов

Христо е Мениджър „Корпоративни комуникации”. Той следи за тенденциите на финансовия пазар, планира, организира и участва активно в провеждането на маркетингови изследвания сред настоящи и потенциални клиенти на банката. Преди да се присъедини към екипа на Fibank, има натрупан значителен опит в ръководството, провеждането и анализа на резултатите от редица маркетингови, икономически и социологически изследвания. Участва като автор в публични анализи и статии в областта на иновациите, информационни и комуникационни технологии и състоянието на икономиката. Личните му интереси са в областта на търговията с ценни книжа. Очаквайте от него интересни анализи за тенденциите на пазара и състоянието на икономиката.

Коментари

Коментирай