Fibank (Първа инвестиционна банка) спечели приза в разделите „Банкови карти“, „Потребителски кредити“ и „Мобилни финансови услуги“ на първите за България международни награди за иновации в потребителския сектор „Продукт на годината“. Наградите са за Дебитна карта за деца и тийнейджъри ( Debit MasterCard PayPass Kids и Debit MasterCard PayPass Teen), Онлайн потребителски кредит и Дигитална карта.

На церемонията, която се проведе в Sofia Event Center, отличията от името на Fibank получиха Илона Станева, директор „Маркетинг и реклама“; Теодор Петров, директор „Картови разплащания“; Милка Тодорова, директор „Банкиране на дребно“ и Лъчезар Венков, директор „Е-банкиране“. Fibank стана единствената финансова институция с награда „Продукт на годината“ в конкуренцията на още няколко банки и компании в трите категории.

Конкурсът „Продукт на годината“ отбелязва своята 30-годишнина през 2017 г., като целта му е отличаване на фирмите, чиито продукти или услуги са нови на пазара или добавят полезна иновация към вече съществуващи такива. Победителите в отделните категории се излъчват от потребителите чрез национално представително проучване. Първите за България награди бяха избрани сред иновативни продукти и услуги, лансирани през последните 18 месеца.

Дебитните карти за деца и тийнейджъри на Fibank са модерно решение за управление на средствата на младите хора, като същевременно развиват финансовата им култура. Победителят в категорията „Потребителски кредити“ Онлайн потребителски кредит спестява време на кандидатстващия. Като пионер в технологиите за мобилни разплащания, Fibank първа на българския банков пазар в сътрудничество с MasterCard представи дигиталните карти, с които всеки клиент разполага с парите си навсякъде и може да се разплаща бързо, лесно и сигурно чрез мобилния си телефон.

Fibank ще получи правото да използва червеното лого на конкурса във всички свои комуникационни материали в рамките на една година, като символ на признанието и удовлетвореността на потребителите.

 

Златко Стоянов

Златко е Мениджър „Корпоративни комуникации”, като се присъединява към екипа на Fibank през 2011 г. в дирекция "Методология". Автор е на статии в корпоративния вестник Fibank NEWS, отразяващи един по-приемлив поглед към сложната банкова терминология. Следи развитието на регулациите и тяхното отражение в дейността на банките. Очаквайте от него разработки, посветени на новостите в банковата сфера.

Коментари

Коментирай