Fibank за iPhone и iOS 7

Fibank за iPhone и iOS 7Съвсем скоро ще се появи следващата версия на нашето приложение за iPhone, която съдържа няколко подобрения. Едното от тях решава неудобство, свързано с ъпдейта до iOS 7 и заради което може да се наложи да се регистрирате отново в приложението.

След инсталирането на iOS 7 настоящата версия на приложението ни ще поиска от Вас да се регистрирате отново, което ще Ви отнеме малко време и ще Ви струва 0.10 лв. заради необходимостта от идентификация.

Вижте още за приложението в тази наша статия.

Споделете с приятели

  • във Facebook
  • в Twitter
  • в Google+
  • в LinkedIn
  • в Pinterest

Коментарите по темата

  • Bashev
    25.09.2013 @ 17:31

    Знам, че е задаван този въпрос, но все пак ще се радвам да има нова информация, та на въпроса:

    Дали някога ще има приложение за не “i” клиентите на банката, с другите думи за тези с WP и Android?

    Други банки (доста консервативни по мое виждане) вече предлагат приложения за всички популярни мобилни OS, нима ще изостанете :))

    Поздрави

    • 26.09.2013 @ 9:16

      Здравейте, г-н Башев!
      Както обещахме, работим върху приложение за Android и вече сме на финалната права. Благодарим за търпението 🙂
      Поздрави!

  • Христов
    13.10.2013 @ 2:47

    И все пак от доста време го чакаме, а вече има няколко версии за iPhone. Кога се очаква официално да го пуснете ?

  • Никола Пантелеймонов
    24.10.2013 @ 12:38

    Наистина от доста време вече чакаме и думите са само в сферата на вероятностите, пуснете поне снимки или бета версия, наистина мисля че вече клиентите на ФиБанк, използващи Андроид, са повече от тези с АйОС.

    • 24.10.2013 @ 13:57

      Здравейте, г-н Пантелеймонов!

      В отговор на Вашия коментар пускаме само една снимка. Надяваме се, че тя ще е достатъчна, за да сте сигурни, че сме били сериозни в обещанието 🙂

      Официалният старт на приложението е въпрос на дни, ако не и часове. Благодарим отново за търпението!

      С уважение,
      Екипът на Fibank

  • Елена Пенева
    16.09.2014 @ 13:39

    Здравейте!
    Инсталирах Вашето приложение на Iphone 4s (версия на софт. 7.1.2). Тъй като съм клиент на банката Ви и ползвам услугата “my fibank” се опитах да вляза няколко пъти със съществуващата ми регистрация. След като нямах успех реших да опитам да направя нова регистрация, но отново безуспешно, тъй като и със съществуваща регистрация и при опит за създаване на нова ми изписва “Грешка при комуникацията със сървърната част на приложението. Регистрацията не може да продължи. Моля опитайте по-късно”. Няколко дена подред пробвам, но все едно и също съобщение ми излиза.
    Може ли да ми кажете от къде идва проблема?
    Благодаря предварително!

    • Customer Support
      16.09.2014 @ 15:58

      Здравейте! Благодарим Ви за информацията.Подали сме сигнал за този проблем. Моля, опитайте отново по-късно днес.

  • Мария
    30.09.2014 @ 11:51

    Отново излиза неприятното съобщение за липса на сървърна комуникация като от коментара на Елена Пенева

    • Customer Support
      30.09.2014 @ 16:39

      Здравейте! На сайта на системата Моята Fibank е качен нов секюрити сертификат с по-висока степен на криптиране. Тази промяна е продиктувана от глобални промени в политиките с този тип сертификати за сайтове. В резултат на това, при опит за нова регистрация в мобилното приложение, клиентите получават грешка Server Error и не могат да се регистрират. Скоро ще бъде предоставена нова версия (актуализация на приложенията) в Google Play и App Store, с която този проблем ще бъде решен. Този ъпдейт е подаден към Google Play и App Store и е въпрос на време информацията да бъде актуализирана от тяхна страна. Клиентите, които вече са се регистрирали за мобилните приложения за Android и iOS, ще могат да работят без да имат затруднения. Съветваме Ви да опитате отново през утрешния ден.