Как да кандидатствам за кредитна карта?

Как да кандидатствам за кредитна карта?

И преди сме обсъждали какви са предимствата на кредитната карта. Още едно, което можем да прибавим към списъка, е, че за кредитна карта се кандидатства изключително лесно. Не се налага дори да посещавате клон на банката, за да подадете искане. Това можете да направите в нашия сайт.

Попълването на формата за кандидатстване ще Ви отнеме само няколко минути. На нас след това ще са ни необходими няколко работни дни, за да разгледаме искането Ви и да се свържем с Вас. Три дни (за София и пет за страната) след получено одобрение новата Ви кредитна карта ще Ви очаква в избрания от Вас клон наш клон. Там ще Ви помолим да попълните декларация за икономическа свързаност с други лица (която можете да изтеглите от сайта ни и да попълните преди посещението си). И това е всичко. Не са необходими допълнителни документи, а само няколко минути пред компютъра или със смартфон или таблет в ръка и едно посещение до наш клон.

А ако сте непрекъснато в движение и нямате възможност да попълните искането в сайта ни, можете да се свържете с Контакт центъра на Fibank и наш специалист ще го попълни заедно с Вас по телефона. Телефоните на Контакт центъра ни са:

*bank (*2265) за всички оператори на цената на разговор в мрежата;
080011011 – безплатен за абонати на стационарните услуги на Vivacom.

Снимката е на Ed Ivanushkin.

Споделете с приятели

  • във Facebook
  • в Twitter
  • в Google+
  • в LinkedIn
  • в Pinterest

Коментарите по темата

  • 19.07.2013 @ 13:54

    Харесва ми възможността да се кандидатства онлаин за кредитна карта изключително важно е човек да не пилеее времето си по институции

  • Кати Станчева
    27.08.2013 @ 12:41

    Здравейте, подадох си онлайн искане за кредитна карта, след колко време ще може да си взема кредитната карта, там, където съм отбелязала клона за получаване, гр. Варна, кв. Аспарухово.

    • 27.08.2013 @ 14:03

      Здравейте, г-жо Станчева! Наш кредитен специалист ще се свърже с Вас през следващите работни дни, за да потвърди дали може да Ви бъде издадена кредитна карта. Той ще уточни и кога картата ще Ви очаква в клона ни във Варна.
      Поздрави!

  • Dave
    30.08.2013 @ 18:54

    Hi, I have a current account with Fibank in Sunny Beach where I keep any income from renting out my holiday apartment there. I live in the UK and am unable to travel to Bulgaria due to illness. Can I apply for a debit card for my FIB account so that I may withdraw some funds from an ATM in the UK?
    Many thanks
    D. Edwards
    FIB Acc No: BG73FINV9150100*******

    • 02.09.2013 @ 17:52

      Hi, Mr. Edwards!

      It would have been great if we could offer a solution to the situation, that does not require you visiting a Fibank branch in person. However, both options that would give you remote access to your funds with Fibank–debit card and Virtual branch–do require it. We are looking forward to seeing you soon and helping with your debit card and/or registration for Virtual branch. We hope that you will get better soon.

      Do not hesitate to contact us again if you have further questions or need more information.

      Kind regards,
      Fibank

  • Мариана Т. Велчева-Стоева
    30.09.2013 @ 14:43

    Здравейте,
    На 23.09.2013 (понеделник) заявих искане за издаване на кредитна карта в офис “Народен театър “, гр. София. След като изяснихме кредитния лимит и подписах “Искане…” и “Декларация…”, служителката ми каза, че съм одобрена, но имало малко забавяне и за по-сигурно да отида в клона следващия понеделник (30.09) за да си ПОЛУЧА картата (т.е. след пет, а не след три дни, както е обявено за София).

    Днес (30.09) в същия офис бях неприятно изненадана от друга служителка с информация, че документите ми за кандидатстване ВСЕ ОЩЕ НЕ СА РАЗГЛЕДАНИ и трябва да чакам обаждане. И че, ако бързам, има експресна услуга, за която се заплаща допълнително.

    Картата ми е необходима спешно поради престоящо пътуване, а загубих цяла седмица, през която можех да кандидатствам и наистина да получа карта от друга банка.

    Почувствах се подведена и оскърбена от банката, на която съм клиент от много години…

    Все още лоялен клиент
    Мариана Стоева

    • 01.10.2013 @ 9:36

      Здравейте, г-жо Велчева!
      Молим да ни извините за забавянето. Още днес ще се свържем с Вас, за да потвърдим, че всичко е наред, и да уточним кога ще е готова картата Ви.
      Оставаме на Ваше разположение, ако можем да помогнем с още нещо.
      Поздрави и приятен ден!

  • Мариана Стоева
    03.10.2013 @ 23:28

    Здравейте,
    Пиша отново в блога, след като на 30.09 (понеделник) споделих огорчението си от необяснимото забавяне при изготвянето на кредитната ми карта и най-вече от безразличието на служителката, която ме информира за това.

    Този път искам да благодаря за бързата реакция от страна на Customer Suport на ПИБ. Още на следващия ден ми се обадиха, за да ми съобщят, че кредитната ми карта ще бъде готова след два дни.
    Когато отидох да си получа картата, бях обслужена от Ванина Костуркова, една от най-компетентните служителки в клон “Народен театър”, която се извини от името на банката за забавянето, бързо изготви всички документи и ми даде необходимите разяснения. Заради изключителния професионализъм и отзивчивост на такива служители като Ванина Костуркова и Елеонора Блажева съм клиент на ПИБ повече от 7 години.

    Благодаря!
    Мариана Стоева

    • 04.10.2013 @ 17:17

      Здравейте, г-жо Стоева!
      Молим отново да приемете извиненията ни за забавянето. Благодарим Ви и за поздравите – ще се погрижим те да пристигнат при нашите колеги.
      С уважение,
      Екипът на Fibank

  • Кристина Стоева
    21.10.2013 @ 15:45

    Здравейте,
    Подадох онлайн искане за кредитна карта на 16.10. Към този момент все още не съм получила обаждане за потвърждаване на заявката.

    • 21.10.2013 @ 16:51

      Здравейте, г-жо Стоева!
      Днес или най-късно утре наш специалист ще се свърже с Вас по този въпрос. Благодарим Ви за търпението и молим да ни извините за забавянето.
      С уважение,
      Екипът на Fibank

  • Кристина Стоева
    22.10.2013 @ 14:16

    Здравейте отново. До този час все още не съм получила потвърждение. Още колко време ще трябва да чакам?

    • 22.10.2013 @ 16:51

      Надяваме се, че вече всичко е наред, г-жо Стоева 🙂
      С уважение,
      Екипът на Fibank

  • Татяна Динева
    11.11.2013 @ 13:21

    Здравейте, одобрена съм за кредитна карта. Питането ми е кога ще бъде издадена?
    Благодаря Ви!
    Поздрави

    • 11.11.2013 @ 16:45

      Здравейте, г-жо Динева!
      Вашата ккарта ще бъде готова до края на седмица. Заповядайте в клона ни в четвъртък 🙂
      Поздрави!

  • daniela gligova
    09.03.2014 @ 17:53

    zdraveite imam kretitna karta i se interesuvam ot uveli4enie na limita

    • 10.03.2014 @ 11:30

      Здравейте, г-жо Глигова. Във връзка с увеличение на кредитен лимит по Вашата карта, заповядайте в удобен за Вас офис на Банката, където да коментирате с наши експерти детайли по Вашето искане.

  • Станка Гешева
    20.05.2014 @ 20:51

    Бихте ли проверили защо кредитната ми карта още не е готова след като имам телефонно одобрение на 8.05.2014г.

    • 21.05.2014 @ 11:35

      Здравейте! За да направим проверка, ще ни бъдат нужни Ваши лични данни. Изпратете на marketing@fibank.bg Вашите ЕГН и три имена.