КРЕДИТНИ КАРТИ ОТ БАНКА ЕДНООО!

Преди няколко дни ви обещахме да ви изненадаме с новите ни рекламни клипове за кредитните карти, издавани от ПИБ.

Ето ги и тях… След The Making of… дойде ред и на Оригиналът.
Верни на традицията да представяме и двете гледни точки, тази на мъжа и тази на жената, направихме два клипа:

Ето за какво ТЯ използва кредитната си карта…

[flv:http://blog.fibank.bg/wp-content/uploads/2010/06/woman_karaoke_mastercard.flv 400 300]

а ето за какво ТОЙ използва своята кредитна карта….

[flv:http://blog.fibank.bg/wp-content/uploads/2010/06/man_karaoke_viza.flv 400 300]

особено ако става дума за футбол…

[flv:http://blog.fibank.bg/wp-content/uploads/2010/06/futbol_viza.flv 400 300]

Да. Това са героите на нашите клипове – непосредствени и естествени, а ситуациите, в които използват кредитните си карти са взети от реалния живот, защото кредитните карти вече са част от нашето ежедневие.

Надаваме се че тези истории, разказани с усмивка и намигване, ще ви накарат да се забавлявате, а доброто настроение ще бъде с вас винаги, когато пазарувате с кредитни карти от Банка ЕДНООО….

Споделете с приятели

  • във Facebook
  • в Twitter
  • в Google+
  • в LinkedIn
  • в Pinterest

Коментарите по темата

  • vld
    22.06.2010 @ 15:39

    Привет,

    Интересна идеа за реклама. Клипчетата ви винаги са били интересни и идейни …
    … но за съжаление наистина с тези “рапъри” е малко глуповато, може би ако бяха малко по-добри изпълнителите (примерно Апсурт) щеше да се получи по-добре – нищо че 3в1 ги ползваха първи.

  • фен
    24.06.2010 @ 17:01

    Поздравявам всички разбирачи на реклами и критикари с новото софт-порно на Инвестбанк. Ей, хора от ПИБ, продължавайте да сте провокативни и смели!

  • Александър Ненов
    06.07.2010 @ 10:11

    ПИБ е Моята банка, но все по-трудно се асоциирам с рекламните и лица. Първо бяха семейство селяни, които правят депозити, а сега рапъри които ми пеят за кредитни карти. Разбирам идеята да сте по-нестандартни и разчупени, но не смятате ли, че когато става дума за пари хората искат да видят сигурност и до някаква степен консерватизъм. Да не говорим, че имаше хиляди начини да направите реклама близка до младите, и да е нестандартна и разчупена, но да мога аз и останалите клиенти на банката да се асоциираме с героите. Да се радваме когато я гледаме всеки път, а не както е сега да се изнервяме че нашата банка е банката на недорасляци.

    И не на последно място – не разбрах изобщо защо се налага ново име на банката – “банка еднооо”. В криза сме – намалете си разходите си, като уволните вашия рекламен/маркетинг отдел. Единственото хубаво нещо на “банка едноооо” до сега е било този блог.

  • 06.07.2010 @ 15:11

    @Александър Ненов,
    Тази рекламна кампания на ПИБ е продуктова реклама за кредитни карти, която е насочена към точно определена целева група след извършено специално проучване на техните нагласите и очакванията. Рекламната кампания е насочена предимно към млади градски хора, които сега избират своята първа банка и респективно своята първа кредитна карта. Това са млади, необременени хора, имат динамично ежедневие и кредитната им карта е неотлъчна част от съвременния живот. Тези хора не се впечатляват от традиционните послания, към които често прибягват финансовите институции, те харесват нещо ново, динамично и забавно. Именно тази рекламна кампания на ПИБ отговаря на очакванията и нагласите на тези млади хора. ПИБ има разнообразни клиенти, тъй като е една от най-големите банки в България и не е възможно, пък не е и необходимо, всички клиенти да се идентифицират с всяка една реклама на Банката.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ