Моята Fibank – с нов дизайн и функционалности

В стремежа си да направим системата ни за дистанционно банкиране „Моята Fibank” още по-полезна и лесна за работа за всички Вас – нашите клиенти – разработихме изцяло нов дизайн. Системата отговаря на всички съвременни изисквания за дистанционно банкиране и е в отговор на опита, споделен от нашите клиенти.

home page

Екраните представят информация за нашия демо потребител. Показаните в тях данни са тестови.

Новият дизайн е изцяло ориентиран към потребителите. В него заложихме на интуитивно меню, нови функционалности, богата справочна информация и удобна навигация.

Запазихме познатите Ви до сега функционалности, като ги допълнихме с нови възможности. По много по-лесен и удобен начин ще получавате справочна информация по Вашите сметки, карти, депозити или кредити. Ще плащате битови сметки и местни данъци и такси много по-бързо и лесно.

Само с няколко клика вече можете да прехвърляте средства между Ваши сметки в Банката, ще можете да захранвате сметки, да погасявате кредитни карти или кредити, или да прибавяте определена сума по Вашите депозити.new_transfer

Вече можете да управлявате началния екран и да го персонализиратеSettings спрямо Вашите предпочитания. От  меню „Настройки” изберете „Управление на модули” и можете да персонализирате началния екран, като изберете кои модули да са видими за Вас на основния екран. Например, ако най-често преглеждате движението по Вашите карти, състоянието на разплащателните Ви сметки и наличността по депозити, изберете: „Карти”, „Сметки” и „Депозити”. Така при всеки вход в системата бързо и лесно ще виждате информацията в избраните от Вас модули.

За вход в системата се запазват старото Ви потребителско име и парола.

За Ваше удобство сме предоставили възможност през регистрацията си като физическо лице да следите и сметките на фирмите, чиито представител сте.

Новата „Моята Fibank” вече е на Ваше разположение, за да направи ежедневното Ви банкиране още по-удобно и приятно!

Ще се радваме на Вашата обратна връзка  – споделете с нас какво Ви харесва или не, къде срещате трудност или пък коя функционалност Ви е най-полезна. Нашият екип е на разположение, за да отговори на всички Ваши въпроси.  🙂

Приятно банкиране!

Споделете с приятели

  • във Facebook
  • в Twitter
  • в Google+
  • в LinkedIn
  • в Pinterest

Коментарите по темата

  • Niki
    04.10.2016 @ 16:00

    Здравейте, имам следния проблем… Откак сменихте визията на myfibank, имам проблем и не мога да вляза в профила си, Дава ми следната грешка : Flexcube customer is missing for $1/Клиентът $1 не съществува в счетоведната система.

    • Custumer Support
      04.10.2016 @ 17:36

      Здравейте,
      Проблемът с достъпа по всяка вероятност се дължи на факта, че се опитвате да влезете в системата с фирмените Ви потребителско име и парола. Съветваме ВИ да въведете данните си от личната Ви регистрация – потребителско име и парола.
      След вход в системата ще можете да достъпите фирмените сметки, като от менюто с Клиенти, изберете фирмения акаунт.

      Оставаме на разположение.

      Поздрави,
      Екипът на Fibank