Обновеното ни приложение – Fibank – за Android и iOS

Обновеното ни мобилно приложението Fibank се отличава с иновативен дизайн, ориентиран изцяло към потребителя и интуитивно меню, което Ви води стъпка по стъпка до желаната от Вас операция. Мобилната апликация Ви предоставя функционални менюта, бърза работа, богата справочна информация и удобна навигация.

 1. Функционалности:Screenshots_2014-12-15-14-40-20

  • Имате достъп до справочна информация по своите сметки навсякъде и по всяко време;
  • През мобилния си телефон можете да извършвате преводи в страната и чужбина;
  • Само с един бутон можете да погасявате месечните си задължения по кредитни карти;
  • Можете да създадете шаблони, които да използвате многократно или пък да използвате историята на извършените преводи в банката;
  • Също толкова лесно е и да направите превод към нов получател;
  • Имате възможност да правите разплащания до предварително определен лимит, без Токън устройство, а над него с потвърждаване с Токън (повече за лимитите има по-долу в публикацията).

2. Справки – имате на разположение и богата справочна информация, която Ви дава подробни справки за Вашите разплащателни сметки, депозити, карти, извършени трансакции, наредени преводи, преводи за подпис, текущи салда и подробни отчети по сметките. Информацията е представена чрез графики, които Ви дават в ясен и достъпен вид цялата информация, от която имате нужда.

3. Информация за Fibank – текущи промоции, новини, валутни курсове. Ще намерите списък с клоновете и банкоматите на Банката и техните локации. А офисите са представени с работното им време, контакти и удобна навигация до тях от Вашето текущо местоположение.

4. Регистрация – след като сте изтеглили мобилното приложение, можете да влезете в него с потребителското име и парола, които използвате  за Моята Fibank или Виртуален банков клон. При първи вход в мобилното приложение Вие сами избирате вида на банкиране – активно за всички сметки или пасивно за всички сметки.

Пасивното банкиране ще потвърдите само с потребителското Ви име и парола за Моята Fibank или Виртуалния банков клон.  А за активното банкиране можете да изберете един от трите начина за потвърждение:

  • чрез потребителското Ви име за Виртуален банков клон и Token устройство;
  • чрез подписване на необходимите документи във Виртуален банков клон – за потребителите с активно банкиране;
  • на място в удобен за Вас офис на Fibank.

В случай че желаете да нямате достъп до определена сметка през мобилното банкиране, можете да заявите това в офис на Fibank.

Достъпът до пълната функционалност на апликацията е възможен от неограничен брой мобилни устройства, като единственото условие е да ги регистрирате. Ако използвате нерегистрирано устройство, може да ползвате само пасивната част на мобилното приложение.

5. Регистриране на мобилното устройство – още при първи вход в приложението от ново мобилно устройство се генерира уникален номер за устройството. Можете да регистрирате и деактивирате мобилните си устройства по един от следните начини:

  • през мобилното устройство едновременно с приемане на Активно банкиране, използвайки потребителско име от Виртуален банков клон (e-fibank) и Token устройство;
  • през Виртуален банков клон с подписване на необходимите документи чрез КЕП или Token устройство;
  • от вече регистрирано мобилно устройство – меню “Авторизация устройства”;
  • в клон на Fibank, като подпишете необходимите документи.

Регистриране на пълномощници на физическо лице може да направи само Титулярят, с подписване на документ само в клон на Fibank.

Регистриране на юридически лица могат да направят само законните представляващи или упълномощени представители с изрично нотариално заверено пълномощно по образец на Банката. Регистрацията за юридически лица могат да бъдат с права само за пасивно банкиране.

6. Вашата сигурност – препоръчваме Ви да изберете минимална продължителност на сесията, която е достатъчна за стандартните операции, които извършвате през приложението.

Можете да изберете начина на потвърждаване на активните операции:

  • всички операции с Token устройство;
  • операциите до определените лимити за приложението с парола за вход.

7. Нива на лимити за операции:

Нивата на лимити са максималните суми, до които можете да извършвате трансакции през мобилното приложение без потвърждение с Token. За операциите потвърдени с Token  се прилагат лимитите, определени във Виртуален банков клон.

При регистрация за активно банкиране, извършена през мобилното приложение чрез потвърждение с Token устройство, се прилага най-ниското ниво – “Ниво А”

Лимити на “Ниво А”:

  • седмичен – 1 000 валутни единици;
  • дневен – 500 валутни единици;
  • на операция – 100 валутни единици.

Промяна към по-високо ниво е възможна с подаване на Искане за промяна на регистрация в Мобилното приложение “Fibank”. Това може да бъде направено чрез Виртуалния банков клон (e-fibank) или в клон на Fibank.

Приложението Fibank е налично за безплатно изтегляне в AppStore и Google Play. А потребителите, които са ползвали предишната версия на мобилната апликация, е необходимо единствено да обновят своето приложение. Линкове за сваляне са налични и на: www.fibank.bg и в специализирано меню в системата Виртуален банков клон.

Споделете с приятели

  • във Facebook
  • в Twitter
  • в Google+
  • в LinkedIn
  • в Pinterest

Коментарите по темата

  • Димитър Василев
    15.11.2015 @ 22:00

    Привет,
    Почти 10 месеца след първото запитване за Windows Phone, пак да попитаме какво става с плановете за тази мобилна платформа?

  • Емил Венков
    23.11.2015 @ 0:01

    Здравейте,
    След почти година и две обновления за два дена, мисля че очакваното от мен обновление наистина много ме разочарова! За такъв дълъг период и толкова малко въведения и останали съществени бъгове, за които се е споменавало не веднъж. Ще си позволя да напиша отново наработещите функционалности и дано не чакаме пак почти година да се отстранят. Ето и неработещите функционалности установени от мен:
    1. Справката за период отново не обхваща началната дата! Всъщност работи само в справка за Сметки/Отчети, за всички останали справки(Карти/Авторизации, Наредени документи и т.н.) не работи. Не съм запознат с логиката, по която извличате данните, но си мисля че не е трудно справката да е (Събитие>=Дата1 И Събитие BeginDate=Today-DayOfWeek+1 EndDate=Today+7-DayOfWeek
    Нед=1..Съб=7 -> BeginDate = if DayOfWeek=1then Today-6 else Today-DayOfWeek+2; EndDate = if DayOfWeek=1 then Today else Today+8-DayOfWeek. В конкретния случай, мисля че се използва точно Неделя=1..Събота=7 и от грешна формула се получава тази грешка в неделя!!!

    И за да завършим с позитивизъм, ще похваля екипа за добавените нови неща, особено при справките за период в “Сметки” и обобщената информация за съответния перид. Ето и малко предложения за нови функционалности, някои от които си мисля не са хич трудни за реализиране:
    1. Да имам обобщена информация(обща сума) при справка за “Авторизации” в “Карти”. Това ще е много удобно, особено при кредитните карти, защото човек лесно може да си направи справка за определен период какви пари е изразходвал и да може лесно да си направи превода, без да се налага ръчно да пресмята всяка една транзакция!
    2. Месечните и годишните периоди да могат да се настройват. Примера вече съм до давал в по-ранни постове. Тази функционалност отново ще е полезна за Сметките с кредитни карти, при които годишния/месечен оборот е както следва 20.мм.гггг до 19.мм+1.гггг.

    Надявам се съвсем скоро(не цяла година) да има нова версия, в която поне да са оправени тези съществени бъгове.

    • Custumer Support
      23.11.2015 @ 11:37

      Здравейте, г-н Венков,
      Благодарим Ви за както винаги изчерпателната обратна връзка, градивната критика и препоръките! 🙂
      Оставаме на разположение.

      Желаем Ви успешна седмица! 🙂
      Поздрави,
      Екипът на Fibank

  • Емил Венков
    23.11.2015 @ 21:34

    Може да ми изтриете предходния пост. Явно има проблем с формата за обратна връзка и непозволени символи и ми изтрива част от написаното! Ще пратя майл на e-bank@fibank.bg с точно описаните проблеми и евентуални решения.

    • Custumer Support
      24.11.2015 @ 9:44

      Здравейте, г-н Венков,
      По всяка вероятност проблемът с публикацията Ви е в системата. Най-добре е е да пишете директно на колегите от Онлайн банкирането (e-bank@fibank.bg) Можете да пишете и на нас на имейл: marketing@fibank.bg. Ние ще го придвижим към тях 🙂
      Оставаме на разположение.

      Хубав ден! 🙂
      Поздрави,
      Екипът на Fibank

  • Атанас Ганев
    30.05.2016 @ 17:33

    Здравейте,
    Понеже гледам,че има вече подобно запитване,но все още няма отговор ще се включа и аз.Очаква ли се скоро да има версия за Windows 10 mobile или хората които ползваме такива смартфони ще останем без поддръжка?
    Поздрави.