Обратна връзка

Вашите мнения, препоръки и въпроси освен в блога на ПИБ може да отправите и на следния e-mail адрес:

Връзки с обществеността: pr@fibank.bg

По-подробна информация за връзка с нас – в страницата за нашите клонове в София и цялата страна.

Новият телефонен номер, на който можете да звъните от цялата страна всеки работен ден от 9.00 до 17.45 ч., е:
0800 11 011

За информация и кандидатстване за кредитни карти VISA, MasterCards и Diners Club, както и по всякакви въпроси, свързани с дебитните и кредитни карти на Първа инвестиционна банка, можете да ни звъните денонощно от цялата страна на телефон:

0800 11 0 11
* Тези телефонни номера могат да се избират само от стационарни телефони на територията на България, но не и от мобилни телефони.

Вашите коментари

  • Данаил Стефанов
    15.10.2016 @ 12:16

    Искам да искaжа моето огромно разочарование от тази банка – Fibank .Лоялен клиент съм на банката от повече от 8 години.След плащане на ВИП обява в bazar.bg са ми били откраднати данните от дебитната карта и за няколко дни източени от хакери сумата от 10 400 лв.До този момент ,вече 7 месеца сумата НЕ Е ВЪЗСТАНОВЕНА от банката.Проблемът е много сериозен,но от банката прехвърлиха целия проблем върху мен.Това е повече от абсурдно…Трансакциите са абсолютно неправомерни-не са правени от мен или мое разрешение.Питам ви аз-КЪДЕ СА ПАРИТЕ МИ?! При положение че съм ви доверил средствата си и вие НЕ СТЕ ГИ ОПАЗИЛИ! Това не може да бъде моята банка…В момента въпросът се разглежда в комисията по платежни спорове.Изчаквам резултата – решението на Комисията и реакцията от банката.Ако не ми бъдат възстановени НЕЗАБАВНО цялата сума,лихвите за периода и таксите от неправомерните транцакции НЕЗАБАВНО ЩЕ БЪДЕ ЗАВЕДЕНО ДЕЛО В СЪДА СРЕЩУ БАНКАТА.Правото е на моя страна и ще търся неправомерно отнетата ми сума докрай. АКО НЕ МИ БЪДАТ ВЪРНАТИ НЕЗАБАВНО НЕПРАВОМЕРНО ОТНЕТИТЕ МИ СРЕДСТВА ЩЕ ПРЕДИЗВИКАМ ГОЛЯМ МЕ ДИЕН ШУМ,за да видят хората какво представлява Fibank .Това не може да бъде моята банка-глуха и сляпа за толкова голям проблем и предизвикания ми дискомфорт.

  • Виолета Тихомирова Иванова
    03.11.2016 @ 17:50

    Здравейте,

    От 2005 година съм клиент на ПИБ. Тогава фамилията ми беше Цветкова. От 2008 година си върнах старата фамилия Иванова. Банката разполага с личните ми, актуални, данни, тъй като имам кредитна карта и депозит намое име с коректната фамилия. Крайният резултат обаче е, че за втори път получавам преиздадена дебитната си карта с погрешната фамилия отпреди 2008 година. На въпроса ми какво мога да направя, за да получа най-накрая карта с актуалните си имена, служиелите от Фронт офиса на бул. Арсеналски 2, вдигаха рамене, когато отидох да си получа картата – на 02.11., и ми дадоха да напиша заявление, свободен текст, за преиздаване на картата, посочиха, че ще ми се обадят днес – 03.11. До момента не съм получила обаждане.
    Звънях на картов отдел, оттам ми казаха, че в общите условия на банката е записано, че когато човек си сменя имената, депозира актуален документа за самоличност, заедно с искане за преиздаване на картите, в резултат на което дължи такса за „услугата“. Също така ми беше казано, че явно не е отразено в системата.
    Въпросите ми са: кой е трябвало а отрази в системата коректността на имената ми? При какви условия се преиздава карта на клиент с коректна информация, без клиентът да дължи такса за това? Защо в частност аз трябва да плащам такса за нещо, което е напълно стандартно и ако ПИБ наистина има система, и държи на клиентите си, не би следвало да се чуди как да им губи времето, а да си оптимизира системите, и да има комуникация между отделите, за да се извършват съответните услугите коректно и своевременно.

  • Maрияна Иванова
    10.11.2016 @ 23:00

    Калкулаторът в сайта не работи.Моля проверете.

    • Dessislava Bogdanova
      11.11.2016 @ 10:55

      Здравейте! По калкулатора за жилищен и ипотечен кредит се извършват технически оптимизации. Извиняваме се за причиненото неудобство. Можете да заповядате в удобен за Вас клон на Банката, за да получите персонално повече информация по условията на продукта.

  • Виолета Личева
    30.01.2017 @ 17:01

    Здравейте, наскоро посетих клон на на вашата банка, за да си открия банкова сметка. Голямо беше учудването ми, когато вашата служителка ми каза, че на мое име има открита банкова сметка по която дължа такси обслужване от доста време.
    Нямам никакъв спомен някога аз лично да съм откривала сметка при вас. Бихте ли ми дали повече информация, моля! Разбрах, че данните ми ги имате, така че очаквам да се свържете с мен.

    • Dessislava Bogdanova
      30.01.2017 @ 17:12

      Здравейте! За да направим справка, ще ни бъде необходима допълнителна информация, която да изпратите на pr@fibank.bg
      Ще очакваме описан случая – кой клон сте посетила, име на служител, който ви е обслужвал, дата и час на посещението, Вашите три имена и ЕГН. За да имате сметка на Ваше име, трябва да е създадена с Ваше знание и с предоставени лични документи. Припомняме, че през март 2014 г. МКБ Юнионбанк ЕАД се вля във Fibank и всички сметки бяха прехвърлени.

    • Виолета Личева
      07.02.2017 @ 10:36

      Здравейте. Искам да благодаря на екипа на Fibank за
      и в частност на екипа клон “Марица” гр. Пловдив.
      Благодаря на любезните служители за разбирането при разглеждането на моя случай. Благодаря за проявената съпричастност. Желая успех в работата!

    • Dessislava Bogdanova
      07.02.2017 @ 10:39

      Здравейте! Радваме се, че сме успели да съдействаме по Вашия случай и вече е разрешен. Успешен ден!

  • Габриел Янов
    20.03.2017 @ 16:27

    Клиент съм на банката от много години. От самото откриване на сметката ползвам електронно банкиране, но днес не мога. Виждам само 6 съобщения и не виждам нито сметките си, нито парите по тях. На телефона за връзка 0700 12777 ми казаха, че всички мои данни ще бъдат изтрити. Можел съм бил да ходя в клон на банката, за да получа извлечение.

    Защо трябваше банката да чупи работеща система? Защо да се бута къща, за да се построи колиба?

    • Dessislava Bogdanova
      20.03.2017 @ 17:56

      Здравейте! В случай че не преминете през стъпковия процес към обновената система Моята Fibank, няма да имате възможност да използвате услугите на e-fibank, която е в процес на прекратяване.
      Обръщаме внимание, че Банката не изтрива данни за своите клиенти. При преминаването към Моята Fibank се прехвърлят всички отчети по сметки, всички запазени получатели за преводи и макети. Допълнително, за удобство на клиентите и по-добра приемственост между системите, се прехвърля и историята на успешно наредените през e-fibank преводи за период от една година.

      Новата система предоставя редица нови функционалности като заплащане на комунални услуги и общински данъци и такси за гр. София. Въведени са улеснения при извършване на преводните нареждания, а достъп до всички регистрации се извършва само с едно потребителско име.

    • Габриел Янов
      20.03.2017 @ 19:08

      И Вие бъдете здрави! Вашите думи само потвърждават казаното по-рано. Даже демото на въпросната система Моята Fibank не работи. Пробвах го от два компютъра. Не може да се нареди превод, а в менюто въобще няма международен превод. Сега ще трябва да ходя в клон на банката, за да пускам преводите на хартия.

      Никой не дава възможност да се види новата система в действие, преди човек да се откаже от старата, но за сметка на това се натрапва насила. Добре, че още работи за фирмените сметки, но съдейки по победните релации и това няма да е за дълго. Рекламната алабалистика за нови функции е абсолютно безполезна, когато не работят основните.

      Изтриването на данните не съм си го измислил аз. Това бяха думите, с които вашият телефонист се опитваше да ме убеди защо трябва спешно да се прехвърля към новата система. Доказателства, че същата работи, не се и опита да предостави. След подобна заплаха мнението ми за банката допълнително се разклати.

  • Елеонора Енчева
    26.03.2017 @ 20:32

    Бих искала да изкажа огромната си благодарност за съдействието на Вашите служители в лицето на Пламен Недялков от клон Шипченски проход, и служителка от Мол София за връщането на изгубените ми кредитни карти и лична карта! Честност, човечност, доброта!!! Достойни хора! С пожелания за много успехи, здраве и щастие!

  • Мария Запрянова
    18.04.2017 @ 14:36

    Изключително съм ядосана . Преди години закрих сметките си в ПИБ, но при справка се оказа, че те всъщност не са закрити. Разбира се не пазя документ, защото мислех, че отношенията ми с банката са приключили, след като съм закрила сметките. Натрупали се такси в размер на 91,60лв., част от които погасени по давност. Обясних на служителката, че възразявам да платя сумите, които са погасени по давност, а тя ми каза “Ми, напишете молба, но няма да закрия сметките без да платите всичките такси”. Реших, че е безсмислено, тъй като при тази некомпетнетност, си представям какво щеше да стане с молбата ми.След като платих всички такси, поисках документ, че нямам задължения към ПИБ. Отказа да ми издаде, защото нямали кредитен консултант. Трябвало да отида до някой мол. Освен това трябвало след 30-35 работни дни пак да отида, за да се деактивирала дебитна карта, изтекла през 2013г. Може ли ми да ми кажете как да съм сигурна, че повече няма да имам нищо общо с ПИБ? Че сметките ми са закрити и че след 5г. няма да се окаже, че пак трябва да ги закривам?!