Обратна връзка

Вашите мнения, препоръки и въпроси освен в блога на ПИБ може да отправите и на следния e-mail адрес:

Връзки с обществеността: pr@fibank.bg

По-подробна информация за връзка с нас – в страницата за нашите клонове в София и цялата страна.

Новият телефонен номер, на който можете да звъните от цялата страна всеки работен ден от 9.00 до 17.45 ч., е:
0800 11 011

За информация и кандидатстване за кредитни карти VISA, MasterCards и Diners Club, както и по всякакви въпроси, свързани с дебитните и кредитни карти на Първа инвестиционна банка, можете да ни звъните денонощно от цялата страна на телефон:

0800 11 0 11
* Тези телефонни номера могат да се избират само от стационарни телефони на територията на България, но не и от мобилни телефони.

Вашите коментари

  • Мирослав Георгиев
    20.10.2015 @ 10:18

    Здравейте,
    клиент съм на банката от сравнително дълъг период и разполагам с многобройни депозити. Имам спешна необходимост от извлечения по изтеклите ми депозити /които са около 17-20 на брой / от 2008 до 2013 г. Сега установих, че не мога да разпечатвам по електронен път в My Fibank преди 2013 г. Може ли да ми предоставите безплатно желаните извлечения на файлове по e:maila , или какъв вариант по електронен път бихте ми предложили ? При разпечатване на хартия има такса от 5 лв. на месец , за всеки депозит , което прави приблизително около 1000 лв. за тези справки . За това предпочитам по електронен път.
    Благодаря предварително.
    Поздрави !!

    • Custumer Support
      21.10.2015 @ 15:33

      Здравейте, г-н Георгиев,
      През системата ни за дистанционно банкиране – Моята Fibank – могат да бъдат получени отчети по разплащателни сметки с или без издадени карти към тях, както и по свободни депозити. За всички останали видове депозити и спестовни влогове не е предвидено предоставяне на отчети в електронен формат. За период до 6 месеца назад в наш офис можете да получите безплатно извлечение.
      Банката е предвидила възможност за предоставяне на подобна отчетна информация в банков офис, при поискване и съгласно Тарифата.

      Поздрави,
      Екипът на Fibank

  • Павлета Андреева
    03.11.2015 @ 8:24

    Имам безсрочен спестовен влог в евро. Отваряйки днес my fibank с изненада виждам как са започнали да удържат такса, за която не бях предупредена. При позвъняване на на вашите колеги на номер 070001277 ми казаха любезно да си чета новините за нови такси от сайта на фибанк. (Смятате ли, че всички хора ги четат).Когато го попитах защо не ми пратен уведомителен смс, той каза че не може на милиони клиенти да пращат. Но при моя отгоговор как може тези милиони клиенти да получават смс всеки месец за вноска по кредита, а когато става дума за удържане от сметката на клиента – както се казва”ни вест, ни кост”. – тогава ми каза да напиша препоръка на банката! В този случай смятам, че не е корекктно спрямо нас -клиентите. Моята препоръка е да пращате смс и за промяна в таксите по депозити и спестовни влогове! АЗ СИ ЧЕТА ВСИЧКИ СМС-И. Приятен ден.

    • Custumer Support
      03.11.2015 @ 11:43

      Здравейте, г-жо Андреева,
      Благодарим Ви за препоръката. Именно обратната връзка от нашите клиенти е водеща при подобряването на нашите продукти и услуги 🙂

      Желаем Ви хубав ден!
      Поздрави,
      Екипът на Fibank

  • Kostova
    08.12.2015 @ 14:05

    Цял час звънях на всички телефони, които намерих в интернет и въпреки, че “първо на мен щели да ми вдигнат” това не се случи.
    Свинщина!

    • Custumer Support
      08.12.2015 @ 14:24

      Здравейте,
      Извинете ни за забавянето. Успяхте ли да се свържете с колегите?
      За нас ще бъде полезно да знаем на кои телефони звъняхте и във връзка с какъв въпрос.

      Оставаме на разположение.
      Поздрави,
      Екипът на Fibank

  • Кондакова
    22.01.2016 @ 8:25

    Здравейте, открили сме сметка на юридическо лице 2008г,по която тогава е отпуснат овърдрафт.След пълното му погасяване през Ноември 2009г сметката абсолютно под никакъв повод не сме я използували а по нея започват да се начисляват едни такси за обслужване които към момента възлизат на около 950лв.Мисля ,че след като тогава за всичките наши действия бяхме уведомявани с писма или по телефон би било редно по някакъв начин да бъдем уведомени за тези такси.Или по този начин си формирате част от печалбата?Защото се уверих ,че ние не сме единствените”ужилени” по този начин! Моля за вашето съдействие

  • Грозьо Желев
    26.02.2016 @ 21:04

    Здравейте клиент съм на вашата банка от 13 години .Много добро обслужване и банкиране ,обаче след като закрихте офисът в пикадили аз и много мои познати сме готови да сменяме банката с друга с по удобни офиси за паркиране в района на к-с Изгрев или Зорница в Бургас

    • Custumer Support
      29.02.2016 @ 11:32

      Здравейте, г-н Желев,
      Благодарим Ви за високата оценка и доверието! 🙂
      Офис Пикадили е затворен, но можем да Ви насочим към най-близките до него офиси. Те са:
      – Клон “Братя Миладинови’ – ж.к. “Братя Миладинови” бл. 117, вх. 5
      – Клон “Славейков” – ж.к. “Славейков” бл. 107, вх. 2

      Успешна седмица! 🙂
      Поздрави,
      Екипът на Fibank

  • Николай
    01.03.2016 @ 16:27

    От една седмица гледам и премислям, ровя и се чудя….
    Така и не добих ясна представа какви са разликите между обикновена разплащателна сметка и прословутата IQ сметка.
    Лихвения процент е пределно ясен. Какви са разликите в таксите за поддръжка? Из огромния PDF съдържащ таксите на банката не е ясно написано кое за какво точно е.
    Как биха се променили разходите за поддръжка с добавена безконтактна MasterCard Debit към едната и другата сметка?

    • Николай
      02.03.2016 @ 1:03

      Прав ли съм с тълкуването на глава XI, чл.4 по следния начин:
      1. Ако открия разплащателна сметка през онлайн банкирането ще дължа 0.60лв месечно
      2. Ако имам дебитна карта към сметката (примерно безконтактна MasterCard Debit, VisaElectron), ще дължа 0,30лв месечно
      3. Ако сметката е IQ – 1лв месечно?

      И като разглеждам таксите по поддръжка на карти –
      Ако имам MasterCard Debit – 1лв месечно
      Ако имам VisaElectron – безплатно

      Правилни ли са ми тълкуванията на Тарифния план на банката?
      По моя логика при откриване на обикновена разплащателна сметка през онлайн банкирането със Дебитна карта – Visa Electron, би следвало разходите ми да са 0,30лв месечно. Така ли е?

      Понеже IQ сметка не ми излиза на далавера с високата си такса поддръжка от 1лв месечно – това са 12 лева годишно срещу 3,60 в по горния вариант. Разликата от 8.40 се избива от лихва само ако по сметката има целогодишно поне 571лева.

  • Слави Тодоров
    16.03.2016 @ 22:34

    Здравейте,
    Днес ми се наложи да ползвам ваш АТМ и забелязах, че на няколко места в менюто, при работа с устройството, е изписана грешно думата транСакция.
    Надявам се да направите необходимите корекции.
    Поздрави!

    • Custumer Support
      17.03.2016 @ 10:04

      Здравейте, г-н Тодоров.
      Според официалния правописен речник на българския език (изготвен от Българска академия на науките), издаден през 2012 г., думата трансакция се изписва вярно с буквата “С” (стр. 620). Тя е с латински произход, идва от transactio 🙂

      Поздрави и усмихнат ден! 🙂

  • Атанас Каринков
    29.06.2016 @ 11:39

    Здравейте,
    Клиент съм на банката от над 10 години – и като частно, и като юридическо лице. Днес в офиса Ви на бул.Сливница в София Ваша служителка ме информира, че по фирмената ми сметка са се натрупали месечни такси за поддръжка в размер над 300 лв. Тъй като фирмата ми няма дейност от около 5 (пет) години, тази сметка не се използва и мисля, че е некоректно да се начисляват такси за поддръжка на сметка, по която няма никакво движение. Бих желал, ако е възможно, на това основание задълженията да бъдат сторнирани. Данните на фирмата са:
    Ф**н П***т ООД
    София, *******
    Булстат *******
    адрес за кореспонденция: ******
    IBAN *****
    За цялото време, в което съм Ваш лоялен клиент, не съм имал основание да бъда разочарован, напротив – високо ценя качеството на работа и особено бързината, с които съм обслужван в офисите на банката. Силно се надявам, че този нелеп казус ще бъде разрешен!

    • Custumer Support
      29.06.2016 @ 11:44

      Здравейте, г-н Каринков,
      Можете да подадете официално възражение с искане за сторниране на натрупаната такса – във всеки клон на Банката или по имейл.
      Процедурата за подаване и разглеждане на възражения на клиенти е подробно описана тук

      Желаем Ви успешен ден! 🙂
      Поздрави,
      Екипът на Fibank

  • Иво Бонев
    19.07.2016 @ 14:38

    Здравейте!
    Днес бях в офис на банката и ми казаха,че имам открита сметка от 2006г /в офис в Божурище/по която дължа 67,07лв. за обслужване. Проблема е там,че не съм откривал такава сметка в Божурище.Нямаъл съм никаква работа там.Имах кредитна карта ,която закрих през 2013г. в офис в Слънчев бряг ,и от там ми казаха че нямам никакви други задължения. А и докато обслужвах кредитната карта,не са ми споменавали че имам други сметки и задължения. Въпросът ми е как да процедирам и може ли да се сторнира задължението по тази сметка,и тя да се закрие?

    • Custumer Support
      19.07.2016 @ 14:42

      Здравейте, г-н Бонев,
      можете да подадете официално възражение по описаната тук процедура.

      С уважение,
      Екипът на Fibank

  • Миланов
    26.07.2016 @ 17:48

    От месец тел *2265 не се избира от виваком.
    а само информация “Виваком ще предаде “.
    Закрит ли е?

    • Custumer Support
      27.07.2016 @ 11:20

      Здравейте,
      Номер *2265 (*bank) е активен и се избира без проблем от другите мобилни оператори. Единствено при абонатите на Виваком има затруднение с достъпа. От телекома работят върху отстраняването на проблема и до края на деня отново ще можете да избирате тел.: *2265
      Междувременно за въпроси, свързани с Виртуален банков клон можете да позвъните на тел.: 0700 12 777; за въпроси, свързани с Вашите карти – Картов център: 0700 12 012; +359 2 817 11 43; +359 2 817 11 44; 0888 68 10 10. По други въпроси – можете да ни пишете тук и ние ще Ви насочим към конкретен телефонен номер.

      Поздрави,
      Екипът на Fibank