Регистрация на карта в PayPal

Разплащанията с банкови карти бележат ръст. Причина за това е не само по-широкото разпространение на ПОС терминали в търговската мрежа в страната, но и набиращите популярност плащания в интернет.

Съветваме при пазаруване в интернет, както и в търговската мрежа, винаги да вземате мерки, за да гарантирате сигурността си. В интернет най-добре е да използвате услугите на посредници при разплащанията, какъвто е например ePay в България, а когато използвате картата си, за да пазарувате в международни сайтове, често се налага да прибягвате до регистрация в PayPal, един от унифицираните международни посредници.

Добавянето на карта към регистрация в PayPal преминава през два етапа. В първия въвеждате данните на своята карта – нейния бранд (VISA, MasterCard), номер и срок на валидност, – както и вашия адрес. За да можете да я използвате обаче, трябва да потвърдите, че сте неин притежател – проста и ефективна защита срещу злоупотреби. Разбира се, самата процедура става бързо и лесно. Срещу трансакция на малка стойност (€ 1.5) PayPal ви изпращат т.нар. “PayPal Code”, който вие получавате в своето месечно извлечение или отчета за всички плащания с вашата карта в банката. Тази сума ще ви бъде възстановена по вашата сметка в PayPal, когато въведете кода и потвърдите картата.

Често при нас постъпват въпроси къде може да бъде открит този код. Ако получавате месечно извлечение за кредитната си карта, можете да го откриете там. Но ако имате дебитна карта или пък се налага спешно да платите чрез PayPal, съветваме да посетите клон на банката. Не можем да предоставим кода по електронната поща или в разговор по телефона, тъй като за целта е нужно да ви идентифицираме като притежател на картата. Друга възможност да получите кода е регистрацията за услугите SMS за авторизации с банкови карти или SMStatus, чрез които получавате съобщения за, съответно, всички плащания с картата или движенията по вашите сметки.

Във всички случаи, когато си издавате банкови карти, препоръчваме да си направите регистрация и за друга наша услуга – My Fibank. Чрез нея получавате пълна и безплатна информация за движенията по всички ваши сметки, за плащанията с карти, задължения и минимални вноски по кредитни карти. Услугата е много удобна, а ви позволява и лесно да следите своите финансови операции. В My Fibank бързо ще откриете кода, който PayPal очакват от вас. Той се отразява в рамките на няколко минути в меню “Справки” , “Картови авторизации”. Информацията, която ви е необходима, изглежда по този начин:

Кодът е „5899” и се намира между PP* и CODE. Той е включен в информацията за трансакцията на стойност € 1.5, която споменахме по-горе, и по-точно в колонката “Локация”. Клиентите, които имат регистрация в нашия Виртуален клон, също могат да използват тази функционалност.

Споделете с приятели

  • във Facebook
  • в Twitter
  • в Google+
  • в LinkedIn
  • в Pinterest

Коментарите по темата

  • Георги Панов
    05.03.2014 @ 16:21

    Значи , това успях да намеря в сайта на paypal и не мога да разбера кой лъже в случая 🙂
    “Why does my withdrawal status show Complete but the money isn’t in my bank account?
    A Complete status means we have processed your withdrawal. It still may take your bank several days to make the money available in your bank account.”

    • 05.03.2014 @ 17:01

      Здравейте! Както е описано “може да отнеме няколко дни” до получаването на постъпленията в банката, където е съответната сметка. Това не зависи от системата на банката, а от “пътя”, по който средствата стигат до банката. Това се определя от PayPal.

  • Александр
    13.03.2014 @ 0:04

    Добър Вечер! Имам проблем с paypal и по точно с Withdraw.Срока на дебитната ми карта Виза изтече и от Union Bank автоматично ме прехвърлиха към FI Bank (Не знам защо).Новата ми карта е Master Card Debt.Paypal ми я прочете,даде ми 4 цифрения код , въведох го , прочете го но не ми позволява никаква функция в момента да върша.На withdraw add card не ми позволява да въведа никаква друга карта освен Виза а нали поддържаше сайта 4 вида карти и сега никаква транзакция не мога да направя

    • 13.03.2014 @ 16:04

      Здравейте! Сайтът не поддържа тази функция с карти на MasterCard. Това е условие на сайта и не зависи от нас. Можем да препоръчаме издаване на VISA Electron по същата сметка.

  • Емил
    13.03.2014 @ 16:36

    Здравейте,
    От 3.10.2013 PayPal съместно с TrustPay услугата Topup – директно захранване на PayPal сметка от банковата сметка. Услугата е активна за няколко български банки, но в тях не фигурира ПИБ. Дали се предвижда и ПИБ да влезне в списъка от български банки, за които тази услуга на PayPal ще е възможна. Тя и сега е възможна, като от списъка се избере “друга” банка и след като се получи сметката и служебен номер да се пусне превод към тази сметка с основание – служебния номер. Това обаче струва пари, докато за банките в списъка това е абсолютно безплатно. Принципа на на Topup е същата както преди се захранваха акаунтите в moneybookers.bg

    • Емил
      17.03.2014 @ 18:23

      След малко проучване и захранване на PayPal баланса през TrustPay, се окача че не е съвсем безплатно. Плаща се таксата за наредено платежно. И тъй като за сега TrustPay имат открити сметки само в няколко банки, то за нас клиентите на ПИБ просто ще трябва да платим според тарифата за платежно нареждане към друга банка. Тези, които имат сметки и в някоя от изброените от TrustPay български банки ще заплащат спрямо тарифата на тази банка за вътрешен превод. Дано съм бил полезен на хората използващи PayPal…

  • Калоян
    08.07.2014 @ 19:48

    Здравейте,
    имам paypal акаунт от много години и съм го ползвал за пазаруване и теглене с различни карти. В момента използвам Visa Electron от вашата банка. Последното теглене, което съм правил към картата (активна е до 2015) е през август 2013, а последното плащане през paypal в края на декември. През тази година съм я ползвал за разплащане в други сайтове и не съм ползвал paypal. Днес ми се наложи да изтегля пари към картата и видях, че е изтрита от списъка с карти. Опитах да я добавя наново, но получвам следното съобщение : “The bank that issued your card didn’t approve this transaction. Please contact the card issuer.s customer service department if you have any questions. Or you can add a different card now to continue”. При опит да плащам чрез paypal (използвайки картата а не баланса ми) получвам същото съобщение. Може ле да ме ориентирате какъв е проблема и как може да се разреши.

    • 09.07.2014 @ 10:06

      Здравейте! За да направим проверка, ще ни бъдат нужни Ваши лични данни, които да изпратите на marketing@fibank.bg – трите имена, ЕГН и последните 4 цифри от номера на Вашата карта. Очакваме ги на посочения e-mail.

  • Айсун Бекир
    16.07.2014 @ 22:07

    Здравейте служители на ПИБ. Имам един проблем с Paypal. Имах MasterCard на PostBank и все ми вадише този проблем “The Credit Card Verification System used by PayPal is currently unavailable. Please try to add your credit card at a later time. We apologize for this inconvenience”. Свързах се с сътрудници на Пейпъл и ми казаха че банката не позволява малката трансакция който дърпат долар и 50 цента и проблема е в банката и ние го затворихме. И отворихме от ПИБ една дебитна ВИЗА ЕЛЕКТРОН ПЕЙВЕЙФ и казаха че ще стане обаче пак не става. Пак при опит същия проблем вади пък вътре си има 3 лева. Благодаря предварително, и моля проблемът ми да бъде решен.

    • 17.07.2014 @ 9:24

      Здравейте! За да можем да направим проверка, ще ни бъдат нужни ЕГН и последните 4 цифри на Вашата карта. Моля, пратете тази информация на е-mail marketing@fibank.bg

  • elena
    25.08.2014 @ 14:22

    Az imam въпрос относно РayPal top up (захранване на сметката ми в пейпал – от картата ми, издадена от ПИБ)
    Затрудних се предният път при тази операция и така и не разбрах какво точно стана.

    1. ПИБ не е сред банките, посочени поименно от Пейпал , и съответно се натиска OTHER BANK.
    2 Посочва се сумата, напр. 100 евро
    3. Логваш се в Пейпал
    4.Появява се инфо за банков трансфер, и отдолу следва текста:
    Please, copy the details stated above and continue to the website of your bank. Enter the copied data carefully into the relevant fields in your payment order and send this order. The account belongs to TrustPay which is a partner of PayPal and a provider of the website you are currently on. When your funds are credited to the account of the receiver your PayPal account will be automatically topped-up.
    5. Аз обаче, не мога онлайн да наредя това плащане, нали?
    Отидох в банката – центр. офис във Варна на “Ген. Колев”113. Там за пейпал не са чували, което е малко…неочаквано и ги помолих да наредят това плащане.
    Реших, вместо да посоча картовата си сметка, рег към Пейпал, да платя кеш. Казаха, че парите ще пристигнат след 2-3 дена. ОК
    6. След 4 часа обаче парите се появиха в Пейпал сметката.

    Това парите от направения кешов банков превод ли са? Или са дръпнати от картата ми – без да е иамло нужда въобще да ходя до банката?

    Моля да ми орговорите:
    Т.е аз питам работи ли за ПИБ “Top up my account (instantly)” или за това трявба да се ходи до банката и да се прави превод?
    Благодаря Ви!

    • admin
      25.08.2014 @ 15:13

      Здравейте! За да направим справка, моля, изпратете ни тази информация на e-mail marketing@fibank.bg, като ни предоставите и Вашите три имена, ЕГН, последни 4 цифри на Вашата карта.

    • elena
      26.08.2014 @ 12:39

      Аз проверих чрез Myfibank – парите НЕ са от картовата ми сметка, а от кешовият трансфер.
      Значи излиза, че парите се появяват в Paypal веднага, а всъщност се чакат да пристигнат след 2-3 дни, колкото е необходимо да се осъществи превода. Един вид Paypal-посредникът ти “заема” парите, докато пристигнат.
      Така ли е?

      ВЪПРОС – При следващият Top up пак по същият начин ли трябва да ходя до банката, за да наредя превод?

  • Вивиан
    28.09.2014 @ 13:29

    Здравейте ! Моята на карта е Debit Master Card на Fibank. При опит да я регистрирам в PayPal възниква следната грешка: The bank that issued your card didn’t approve this transaction. Please contact the card issuer.s customer service department if you have any questions. Or you can add a different card now to continue.
    Следователно отидох в банката и си извадих Visa Electron и когато опитах да я регистрирам- отново същия проблем ! Моля ви да разясните този проблем защото спешно ми трябва PayPal !

    • Customer Support
      29.09.2014 @ 10:53

      Здравейте! Моля, изпратете ни тази информация на marketing@fibank.bg, за да направим проверка, като допълните и Вашите три имена, ЕГН и последните 4 цифри от номера на Вашата карта/карти.

  • Алекс
    24.10.2014 @ 16:01

    В PayPal имам регистрирана дебитна карта Visa Electron издадена от ПИБ, като сметката по нея е в EUR. Всички плащания, които съм извършвал досега (независимо дали са в долари, британски лири или евро) един път PayPal ги трансферира от съответната валута в лева, след което банката ги обръща от лева в евро при което губя двойно от маршовете! Това нормалната практика ли е и ако не какво трябва да направя за да може поне еврото да си е в евро?

    • Customer Support
      27.10.2014 @ 15:37

      Здравейте! От PayPal превалутират в лева, тъй като това е на базата на това от коя държава е издадена картата. След това от Банката е необходимо да бъде осчетоводена сумата отново в евро. Съветваме Ви да се свържете с представители на PayPal, за да Ви предоставят повече информация, защото превалутирането е свързано с тяхната система.

  • Кристина
    30.10.2014 @ 21:04

    Здравейте. Вчера прехвърлих пари от пейпал към Виза картата ми във Фибанк. Дейността е отчетена като “завършена” от Пейпал. За жалост едва преди минути видях, че съм забравила да потвърдя картата си и го направих сега. Въпроса ми е това проблем ли ще бъде , за да получа парите по сметката си и какво мога да направя в този случай?

    • Customer Support
      31.10.2014 @ 11:35

      Здравейте! За да направим справка, моля, изпратете ни на e-mail marketing@fibank.bg информацията с Вашите три имена, ЕГН и последните 4 цифри на Вашата карта. Предварително Ви благодарим.

  • Krasimira
    31.10.2014 @ 21:59

    Здравейте,

    Не мога да си активирам дебитна карта виза електрон към акаунта в PayPal. Виждам, че съобщението е за кредитна карта. Имам ли опция за моята?
    We’re sorry, but that credit card can’t be linked to additional PayPal accounts. Please link a different credit card.

    • Customer Support
      03.11.2014 @ 10:55

      Здравейте! За да акивирате Вашата карта в PayPal е необходимо да имате наличност по нея, тъй като има такса при регистрация в системата на PayPal.В случай, че имате наличност и има подобен проблем за регистрация на картата Ви, за да направим справка – пишете ни marketing@fibank.bg, като ни предоставите описание на Вашия случай, трите имена, ЕГН и последните 4 цифри на Вашата карта.