Регистрация на карта в PayPal

Разплащанията с банкови карти бележат ръст. Причина за това е не само по-широкото разпространение на ПОС терминали в търговската мрежа в страната, но и набиращите популярност плащания в интернет.

Съветваме при пазаруване в интернет, както и в търговската мрежа, винаги да вземате мерки, за да гарантирате сигурността си. В интернет най-добре е да използвате услугите на посредници при разплащанията, какъвто е например ePay в България, а когато използвате картата си, за да пазарувате в международни сайтове, често се налага да прибягвате до регистрация в PayPal, един от унифицираните международни посредници.

Добавянето на карта към регистрация в PayPal преминава през два етапа. В първия въвеждате данните на своята карта – нейния бранд (VISA, MasterCard), номер и срок на валидност, – както и вашия адрес. За да можете да я използвате обаче, трябва да потвърдите, че сте неин притежател – проста и ефективна защита срещу злоупотреби. Разбира се, самата процедура става бързо и лесно. Срещу трансакция на малка стойност (€ 1.5) PayPal ви изпращат т.нар. “PayPal Code”, който вие получавате в своето месечно извлечение или отчета за всички плащания с вашата карта в банката. Тази сума ще ви бъде възстановена по вашата сметка в PayPal, когато въведете кода и потвърдите картата.

Често при нас постъпват въпроси къде може да бъде открит този код. Ако получавате месечно извлечение за кредитната си карта, можете да го откриете там. Но ако имате дебитна карта или пък се налага спешно да платите чрез PayPal, съветваме да посетите клон на банката. Не можем да предоставим кода по електронната поща или в разговор по телефона, тъй като за целта е нужно да ви идентифицираме като притежател на картата. Друга възможност да получите кода е регистрацията за услугите SMS за авторизации с банкови карти или SMStatus, чрез които получавате съобщения за, съответно, всички плащания с картата или движенията по вашите сметки.

Във всички случаи, когато си издавате банкови карти, препоръчваме да си направите регистрация и за друга наша услуга – My Fibank. Чрез нея получавате пълна и безплатна информация за движенията по всички ваши сметки, за плащанията с карти, задължения и минимални вноски по кредитни карти. Услугата е много удобна, а ви позволява и лесно да следите своите финансови операции. В My Fibank бързо ще откриете кода, който PayPal очакват от вас. Той се отразява в рамките на няколко минути в меню “Справки” , “Картови авторизации”. Информацията, която ви е необходима, изглежда по този начин:

Кодът е „5899” и се намира между PP* и CODE. Той е включен в информацията за трансакцията на стойност € 1.5, която споменахме по-горе, и по-точно в колонката “Локация”. Клиентите, които имат регистрация в нашия Виртуален клон, също могат да използват тази функционалност.

Споделете с приятели

  • във Facebook
  • в Twitter
  • в Google+
  • в LinkedIn
  • в Pinterest

Коментарите по темата

  • Доника
    04.11.2014 @ 17:14

    Здравейте искам да попитам колко дни отнема прехвърлянето на пари тъй като прехвърлих пари от paypal accounta си преди 5работни дни а парите все още ги няма на картата.

    • Customer Support
      04.11.2014 @ 17:45

      Здравейте! Според информацията в PayPal прехвърлянето на средства отнема 2-3 работни дни, но нашата практика показва, че е в рамките на около 5 работни дни. Имаме и случаи, в които този срок е бил по-голям по независещи от нас причини. След като пристигне преводът от PayPal в Банката, на следващия ден след 19.00 часа можете да видите парите по Вашата сметка и да ги използвате. За повече информация – можем да направим справка дали е пристигнал преводът, ако ни предоставите Вашите лични данни на marketing@fibank.bg – три имена, ЕГН, последните 4 цифри на Вашата карта.

    • Доника
      17.11.2014 @ 16:46

      Здравейте имам въпрос ,който е следния: Когато регистрирах картата си в пейпал служителите от банката ми казаха, че първите 5месеца няма никакви такси. НО след като прехвърлих парите от пейпал към картата си установих, че има разминава в сумата и то с 50лв. Още първата транзакция. Искам да попитам как мога да разбера защо има такова размина. Другия проблем е че не мога да си регистрирам картата за онлайн банкирането ви в сайта на ПИБ.

    • Customer Support
      17.11.2014 @ 17:04

      Здравейте! За да направим справка по първия Ви въпрос, ще ни бъдат нужни допълнително Ваши лични данни. Моля, изпратете на marketing@fibank.bg Вашите три имена, ЕГН и последните 4 цифри на Вашата карта. След като направим справка, ще се свържем с Вас. Що се отнася до онлайн банкиране – предполагаме, че имате предвид e-fibank. Имате ли акаунт там, за който сте подали заявка и използвате активно? В случай, че имате регистриран акаунт и имате проблем с неговото ползване, можете да се свържете с колегите на тел. 0700 12 777 или на e-mail e-bank@fibank.bg

  • Mиглена
    18.01.2015 @ 0:12

    Здравейте,

    регистрирах картата си в Paypal, направих разплащане в чужбина през интернет (без такси от страна на Пейпол) и в последствие установих, че от картата ми са удържани +20 лв! Каква е причината?

    Предварително благодаря!

    • Custumer Support
      19.01.2015 @ 11:14

      Здравейте,
      за да направим справка ще ни бъдат необходими Вашите данни. Бихте ли ни изпратили трите Ви имена, ЕГН и последните 4 цифри на Вашата карта на емайл: marketing@fibank.bg?
      Предварително благодарим!

      Поздрави,
      Екипът на Fibnak

  • Йоана тотева
    02.02.2015 @ 10:37

    Здравейте, имам пайпал акаунт и искам да го свържа с картата си. Има ли някаква такса, когато прехвърлям средства от пейпал към картата си?
    Видях, че няколко човека са имали удържани средства и съм малко объркана на какъв принцип става това.

    • Custumer Support
      02.02.2015 @ 11:32

      Здравейте,
      при прехвърляне на средства от PayPal към карта, PayPal начисляват такса от 2 евро. От страна на Банката се удържа комисионна – по “Тарифа за такси и комисионни” на Fibank – в размер на 1% от сумата, която прехвърляте по картата.

      Поздрави,
      Екипът на Fibank

  • Йоана
    12.02.2015 @ 11:12

    Здравейте, добавих картата си към пеи пал, получих кода си и го използвах. Но не успявам да прехвърля пари от пеипал в картата си, пише че картата ми трябва да е виза, а моята е мастъркард…

    • Custumer Support
      12.02.2015 @ 11:33

      Здравейте, Йоана,
      Доколкото сме запознати, PayPal не позволява услугата прехвърлянето на средства по карти MasterCard. Това не е обвързано с банката издател на съответната карта.
      Допълнителна информация можете да намерите на сайта на PayPal, в тази секция:
      https://www.paypal.com/us/webapps/helpcenter/helphub/home/

      Поздрави,
      Екипът на Fibank

  • ivailo
    04.03.2015 @ 18:07

    Здравейте,
    Днес получих новата си карта от Фибанк Visa payWave. Открих разплащателната си сметка в долари само и единствено за работа с PayPal. Опитвам се да добавя картата в PayPal, но ми излиза следната грешка – “The bank that issued your card didn’t approve this transaction. Please contact the card issuer’s customer service department if you have any questions. Or you can add a different card now to continue.”
    До сега ползвах Visa карта издадена от ДСК и нямах никакви проблеми с нея.
    Моля за съдействие.

    • Custumer Support
      05.03.2015 @ 9:36

      Здравейте,
      за да направим справка за грешката, която Ви изписва, ще ни бъдaт необходими Вашите данни. Бихте ли изпратили на: marketing@fibank.bg дебитна или кредитна е картата Ви, последните й четири цифри, както и трите Ви имена и ЕГН.
      Предварително благодарим!

      Поздрави,
      Екипът на Fibank

  • Атанас
    27.05.2015 @ 20:11

    Колко дълго трябва да чакам , за да получа парите в сметката си? Направих превода на 21 от PayPal, досега нищо!!! Освен силен маркетинг , трябва и качествени услуги а те явно Ви куцат !

    • Custumer Support
      29.05.2015 @ 19:42

      Здравейте, Атанас,
      Според информацията в PayPal прехвърлянето на средства отнема 2-3 работни дни, но нашата практика показва, че този срок обикновено е в рамките на около 5 работни дни. Понякога срокът е бил по-дълъг, поради причини, зависещи от PayPal.
      След като преводът от PayPal пристигне в Банката, на следващия ден след 19.00 часа можете да видите парите по Вашата сметка и да ги използвате.

      Поздрави,
      Екипът на Fibank

    • Йордан
      05.11.2015 @ 21:03

      Опитвам се да добавя картата в PayPal, но ми излиза следната грешка –The bank that issued your card didn’t approve this transaction. Please contact the card issuer’s customer service department if you have any questions. Or you can add a different card now to continue.Първа карта ми е.

    • Custumer Suuport
      06.11.2015 @ 10:12

      Здравейте,
      ще направим справка защо Ви излиза посоченото съобщение. За нея ще са ни необходими Вашите 3 имена, ЕГН и последните 4 цифри на картата Ви, които да ни изпратите на имейл: marketing@fibank.bg
      Оставаме на разположение.

      Поздрави,
      Екипът на Fibank

    • Custumer Support
      06.11.2015 @ 17:00

      Здравейте,
      причината да не можете да завършите успешно регистрацията на картата Ви е в това, че по нея липсва наличност. Търговецът (paypal) търси наличност по картовата сметка, за да удържи такса за регистрация.

      Поздрави,
      Екипът на Fibank

  • Ана Нанева
    14.10.2015 @ 10:59

    Здравейте!

    Трябва ли сметката, обвъзана с ПейПал, да е в долари или евро? Може ли да се обвърже със сметка в лева и какви са таксите за конвентиране на валутата от и към лева? В общите условия на ПейПал изобщо не се споменава левът.

    • Момчил
      03.12.2015 @ 0:18

      Може да се върже левова сметка с пейпал. Таксите мисля, че няма. Самия обмен става на касов курс (или бещо подобно се води). Примерно $1 ПИБ купува е 1.82, продава 1.88. Ако пуснеш 1$ от paypal, в сметката си, ще получиш 1.84 Всичко това го кавам от лични наблюдения и не гарантирам на 100% за достоверност.

  • Момчил
    03.12.2015 @ 0:21

    Пуснах сума за превод на 22/11/2015. В myfibank виждам, че сумата е с Вальор (дата за нареждане за плащане) на 25/11/2015. Парите в картата пристигат чак на 30/11/2015 или 5 дена след като банката на paypal е наредила плащането. Може ли да ми кажете на какво се дължи това голямо забавяне?

    • Custumer Support
      03.12.2015 @ 11:34

      Здравейте, Момчил,
      В случая забавянето се дължи на PayPal. Според информацията в PayPal прехвърлянето на средства отнема 2-3 работни дни, но нашата практика показва, че е в рамките на около 5 работни дни. Имаме и случаи, в които този срок е бил по-голям по причини, зависещи от PayPal. След като преводът пристигне от PayPal в Банката, на следващия ден след 19.00 часа можете да видите парите по Вашата сметка и да ги използвате.
      Надяваме се, че сме били полезни.

      Поздрави от нашия екип! 🙂

    • Момчил
      04.12.2015 @ 0:01

      Благодаря ви за бързия и коректен copy/paste отговор “Custumer Support”.

  • Мария
    28.03.2016 @ 20:44

    Как мога да захраня акаунта си в пейпал?

  • Боряна
    29.10.2016 @ 18:56

    Явно съм поредния клиент, който не може да си обвърже новата безконтактна Visa Electron с PAYPAL.
    Дава същите изброени по-горе грешки.

    • Dessislava Bogdanova
      31.10.2016 @ 10:29

      Здравейте, Боряна! Ако все още не сте се справили, съветваме Ви да позвъните на телефонните номера, посочени на гърба на Вашата карта. Колегите ще изискат необходимата от Вас лична информация, за да направят справка защо не успявате, и ще Ви съдействат. Важно е да припомним, че е нужно по картата Ви да има наличност.