Съдържание

Това са темите, които най-често разискваме и които смятаме, че са полезни и интересни. В коментарите по-долу можете и Вие да предложите теми, за които да споделяме повече 🙂

Банкови карти

В тази категория попадат всички публикации за кредитните и дебитните карти, за начините, по които можете да ги използвате, техните предимства, препоръки и др.

Банкови сметки

Говорим си за различните банкови сметки и тяхното предназначение.

Виртуален банков клон

Тук говорим за модерните начини на банкиране – онлайн, мобилни приложения и пр. Разказваме за новите услуги, предлагаме как да извлечете максимална полза от тях и приемаме препоръки какво можем да подобрим.

Кредити

Представяме новите кредитни продукти, техните специфични параметри и изисквания.

Нашите анализи

Често провеждаме проучвания на Вашите нагласи. Тук можете да четете за резултатите и изводите от тях. Споделяме и впечатления за финансовия сектори, кредитирането, банковите депозити и други.

Нашите отговори

Често ни задавате интересни въпроси. Отговорите им могат да са полезни за всички, затова ги споделяме тук.

Коментарите по темата

  • 04.02.2014 @ 2:08

    Здравейте,

    на 08.01 направих поръчка в USA сайт. Поръчката ми беше отказана и от въпросния сайт ми изпратиха отказ, който изпратих на картовия Ви отдел. Сумата беше блокирана и Вашите колеги ме уведомиха, че след като поръчката е отказана от сайта, сумата ще се отблокира на някаква дата. След това отново направих същата поръчка и тя беше доставена. Предишната сума обаче все още стои блокирана. Моля, свържете се с мен, за да и предоставя всички документи

    Teл за контакт
    0887 11 98 48

  • 04.02.2014 @ 10:43

    Здравейте! Както Ви бяхме писали и по-рано, във връзка с въпроси по операции с карта е необходимо да се свържете с картовия център на Fibank на телефоните посочени на гърба на картата.

  • МАДИ
    02.06.2014 @ 14:52

    Здравейте,

    Надявам се, че тук е мястото, където мога да изкажа личното си мнение за Ваш банков служител – обслужване на клиенти, от клона на Fibank, на бул.“Хр. Ботев“ 28.
    Благодарение експедитивността и професионалните качества на Десислава Илиева, която обстойно разясни интересуващите ме въпроси и с вещина ме ориентира в предлаганите от банката услуги, реших да преместя депозита си и да ползвам услугите на Fibank.
    Моля, да бъде изказана благодарност, чрез Ваш представител по Ваша преценка на г-ца/г-жа Десислава Илиева, както и да се сведе мнението ми до знанието на г-жа Живка Колева – Директор Дирекция “Организация и контрол на клиентското обслужване”.

    М. Ихчиева

    • 03.06.2014 @ 15:16

      Здравейте! Благодарим Ви за позитивните думи. Благодарността Ви беше предадена.

      Поздрави!

  • Кирил К
    02.12.2014 @ 14:05

    здравейте
    дали предвиждате да има разделение на процесите след 04.12 , какво имам предвид :
    – клиенти КТБ
    – клиенти ПИБ
    нещо което смятам за важно зада не пречи на работата на вашите клиенти .
    Поздрави

    • Customer Support
      02.12.2014 @ 16:04

      Здравейте! За максимално удобство на нашите клиенти всички наши офиси и клонове ще обслужват както клиенти на банката, така и вложители в КТБ. Разполагаме с достатъчно ресурс, за да бъдат обслужени всички клиенти без да е необходимо специално обособени гишета за вложители в КТБ.