Fibank е победител в 3 категории на световните награди „Продукт на годината“

Fibank (Първа инвестиционна банка) спечели приза в разделите „Банкови карти“, „Потребителски кредити“ и „Мобилни финансови услуги“ на първите за България международни награди за иновации в потребителския сектор „Продукт на годината“. Наградите са за Дебитна карта за деца и тийнейджъри ( Debit MasterCard PayPass Kids и Debit MasterCard PayPass Teen), Онлайн потребителски кредит и Дигитална карта. На церемонията, която […]

Commerzbank с поредно отличие за Fibank

Fibank получи плакет STP Award 2016 от Commerzbank. Наградата STP Award на Commerzbank се връчва за изключително качество и покриване на световните стандарти за автоматична обработка на международните преводи в евро. Fibank (Първа инвестиционна банка) получава престижното отличие за седма година поред, което ясно показва, че банката не се отклонява от своите цели да предоставя […]

Конкурс за дизайн на дебитна карта за деца

Най-добрите предложения ще се превърнат в реален дизайн на новите дебитни карти за деца на Fibank. В конкурса могат да участват деца на възраст между 7 и 18 години. За да участват в Конкурса, участниците трябва самостоятелно да създадат Изображение и да го изпратят на Организаторите с кратък пояснителен текст на имейл адрес: konkurs@kiwi97.com, чрез своя родител/настойник.
Визията може да съдържа авторска рисунка, колаж или фото изображение, подходящо за визия за дебитна карта.

Fibank е най-силната марка сред банките в България

За втора поредна година Fibank получи отличието за най-силна марка от престижния конкурс Superbrands. Банката продължава да е на лидерската позиция в категория „Финансови услуги – банки”. Признанието, което получихме, е резултат от независимо маркетингово проучване, проведено у нас от глобалната програма Superbrands в партньорството на водещия Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria.

Fibank с признание за най-добър маркетингов екип

Отличието получихме за реализацията на социалната ни кампания „Едно послание от Fibank”. Наградата бе присъдена от Българска асоциация на рекламодателите (БАР) в рамките на годишния конкурс за постижения в областта на маркетинговите комуникации. Тази година конкурсът премина под мотото „Агенти на промяната”, като целта бе всеки участник да покаже, че е носител на добри практики и висок професионализъм, необходими за положителна промяна.