За онлайн банкирането

В началото на май Първа инвестиционна банка премина към новата банкова информационна система Flex Cube.

Flex Cube е напълно централизирана и интегрирана основна банкова система за банкиране на дребно, корпоративно банкиране и инвестиционно банкиране. Flex Cube е системата с най-големи възможности за допълнително повишаване на качеството й, гъвкавост и приспособимост от всички основни банкови продукти.

С въвеждането на новата система се промени ползваният софтуер от Виртуалния банков клон на ПИБ.

В интернет пространството станахме свидетели на много обсъждания и коментари свързани с интегрирането на Flex Cube.

В блога на Първа инвестиционна банка имате възможността да се обърнете пряко към нашите специалисти. Отворени сме за коментари и препоръки от ваша страна свързани с интернет банкирането на ПИБ и с удоволствие ще изслушаме всяко едно мнение и ще отговорим на всички ваши въпроси.

Споделете с приятели

  • във Facebook
  • в Twitter
  • в Google+
  • в LinkedIn
  • в Pinterest

Коментарите по темата

  • Димитър Василев
    10.05.2012 @ 13:52

    Има ли възможност да се откажа от ненужните ежемесечни извлечение по пощата ?

  • 10.05.2012 @ 15:02

    Здравейте, г-н Василев.

    Разбира се. Единият от вариантите е да се регистрирате за “Моята Fibank”. При регистрацията най-долу слагате отметка на “Потвърждавам, че не желая да получавам извлечения по кредитни карти на хартиен носител”, с което автоматично се отказвате от извлеченията на всички свои кредитни карти. Регистрацията можете да направите и без да посещавате клон на банката, като дадете информация за една своя карта, издадена от Fibank.

    Другата възможност да се откажете от извлеченията е да посетите клон на банката и да подадете на място молба за отказ.

    Надяваме се, че сме успели да помогнем. Поздрави!

  • Andrei
    05.07.2012 @ 23:53

    Здравейте,
    Има ли възможност/опция през онлайн банкирането да се види даден открит депозит (онлайн!) при какви условия/лихва е открит? Тоест да се види договора към него?

    И още един въпрос-съществуващия в момента 2 год. свободен депозит – посочените лихвени проценти за съответните месеци – тези проценти фиксирани ли са за целия период на депозита (т.е може ли изведнъж на 5-я месец лихвите за периодите занапред да се променят?)?

    Благодаря!

  • 06.07.2012 @ 10:53

    Здравейте, Андрей!

    Ако сте открили депозита през Виртуалния клон, отидете в меню “Плащания”, “Наредени документи” и през филтъра изберете приблизително дните, когато сте открили депозита. В справката потърсете операцията “Откриване на сметка” и щракнете върху нея. В прозореца ще видите вида сметка, във Вашия случай депозит, а в долния ляв ъгъл има бутонче “Договор”. В договора ще откриете лихвата и условията по депозита.

    За открити депозити са в сила условията, при които са били открити, т.е. дори и да има промяна по условията на депозита, Вашият вече открит депозит няма да бъде засегнат.

    Поздрави и успешен ден!

  • Andrei
    06.07.2012 @ 13:55

    Благодаря ви много за изчерпателния отговор!
    С пожелания да добавите срещу всеки депозит един прост линк, водещ към договора 😉
    Мисля, че ще улесни всички ваши клиенти!
    Поздрави и успешен ден!

  • Ivaylo
    12.07.2012 @ 7:49

    Здравйте,
    планира ли се добавяне на „3D Сигурност на карти” в e-fibank както и плашане на битови сметки. Наличието на 2 саита my.fibank и e-fibank е доста объркващо. Ако е въпрос на сигурност втория има сертификат или токен.
    Лек ден
    Ивайло

  • Emil
    01.09.2012 @ 9:51

    Понеже съм си забравил паролата или поне ползваните от мен пароли не стават и не мога да вляза в Му Фибанк . но като дам на забравена парола ми иска и клиентски номер който не знам какъв е От къде мога да разбера какъв е моят клиентски номер ?:)

  • 03.09.2012 @ 11:14

    Здравейте!

    Ивайло, към този момент “3D Сигурност на карти” и “Плащания на абонатни сметки” се предлагат единствено в “Моята Fibank”. Разбира се, при каквато и да е промяна в това ще Ви информираме своевременно. Благодарим Ви за коментара!

    Емил, можете да намерите клиентския си номер на някои документи, издавани от банката. Такъв например е платежното нареждане. Ще се радваме да Ви посрещнем и в най-удобния за Вас наш клон – там наш специалист ще Ви предостави Вашия клиентски номер.

    Поздрави и приятен ден!

  • Георги
    10.09.2012 @ 12:04

    Здравейте, Банка моя.

    Имам питанка в темата “ВБК” и тя е следната:
    Защо всеки път когато “вляза”, страницата вдясно е като отрязана и не се виждат всички бутони горе? В чии телевизор е проблема ?

  • 10.09.2012 @ 12:16

    Здравейте, Георги!

    Бихте ли ни изпратили скрийншот на marketing@fibank.bg, за да се ориентираме кои бутони се скриват? И какъв браузър използвате?

    Благодарим!