Печелиш 0.5% от жилищен кредит, отпуснат на доведен от теб приятел

„Богатството не е приятел – приятелството е богатство” е казал Стобей. Новата кампания „Твоят бизнес с Fibank” засяга именно отношенията ни с най-близките. Fibank направи проучване, доказващо, че хората наистина ценят приятелството и се доверяват на мнението на приятелите си. Проучването показва, че ставаме все по-информирани относно продуктите, които банките предлагат, и взeмаме решение за даден ипотечен продукт, след като сме се запознали подробно с условията му. А основна част от информирането се състои в това да се допитаме до семейство и приятели. Така се роди и идеята да наградим приятелите, които са посъветвали близките си да ползват продукт на нашата банка.

Новото предложение на Fibank беше представено от Милка Тодорова и Гергана Гераскова от дирекция „Банкиране на дребно”, които разказаха как се е родила идеята, както и всичко за кампанията в детайли. Основната идея е, че когато доведете приятел да закупи нов дом с нашия кредит, ние Ви връщаме 0.5% от размера му. Накратко, кампанията поставя посредникa и човекa, който кандидатства за жилищен кредит. в „win-win” * ситуация – с нов дом за единия и паричен бонус за другия, а резултатът е заздравено приятелство. Помислено е и за хората с много приятели, защото няма ограничение в броя доведени от посредника желаещи да закупят жилище. Не е задължително и да са били клиенти на банката. А предложението се отнася както за частни лица, така и за фирми.

В момента най-актуалното предложение на Fibank за жилищен кредит е продуктът „Шест и половина”, който е с фиксирана лихва от 6.5% за първите три години от срока на кредита. Другите предимства на кредита са издаването на безплатно удостоверение за одобрен кредит със срок на валидност от 6 месеца за удобство на клиентите, както и липсата на такса за предсрочно погасяване със собствени средства.

Яна Ячева

Яна се присъединява към екипа на Fibank през 2008 година като специалист „Общи банкови операции”. След като завършва магистърската си програма в Холандия, Яна отново се връща в голямото семейство на Fibank като специалист „Маркетинг”. Тя се стреми да информира всички клиенти и служители на банката за новини и събития, свързани с Fibank, посредством корпоративния ни вестник – Fibank news. Яна участва и в организирането на събития и отговаря за спонсорските отношения на банката. Професионалните й интереси са в сферата на интерактивния маркетинг, корпоративните комуникации и организацията и провеждането на събития.

Коментари

Коментирай