Как можете да промените 3D паролата на своята кредитна или дебитна карта в „3D Сигурност на карти”

Всички наши клиенти и притежатели на дебитни и кредитни карти с логото на Visa и MasterCard могат да разчитат на още по-висока сигурност при плащанията в интернет благодарение на „Verified by Visa” и MasterCard SecureCode, обединени в услугата „3D Сигурност на карти” в “Моята Fibank”.

Verified by Visa и MasterCard SecureCode не променят начина, по който се плаща в интернет. Те единствено добавят една стъпка в края на процеса, като Ви искат Вашата лична парола (3D парола в нашия случай). Тя е известна единствено на Вас и ако не бъде въведена правилно при плащането в сайтове, възприели протоколите за сигурност на Visa и MasterCard, то ще бъде отказано.

3D паролата се избира при регистрацията на картата за “3D Сигурност на карти” и трябва да е съставена от поне 6 символа (най-много 40) – букви и цифри. Възможно е да я забравите или в даден момент да решите да я промените (което е препоръчително от съображения за сигурност). Ето как можете да направите това:

  • от меню „Настройки”, „3D Сигурност на карти” изберете „Преглед на регистрирани VISA карти, смяна на парола и отмяна” или „Преглед на регистрирани MasterCard карти, смяна на парола и отмяна” съответно за своите карти с логото на Visa и MasterCard;
  • изберете “промени” в колонката „Смята на парола”;
  • въведете данни за своя кредитна или дебитна картая, издадена от Fibank, за да се идентифицирате като притежател на картата;
  • въведете отговора на персоналния въпрос, който сте избрали при регистрацията;
  • сменете паролата с нова.

Повече по темата можете да прочетете и в секцията “Помощ” в “Моята Fibank”.

Иван Ралчев

Иван е специалист, развиващ се в сферата на Маркетинга и Новите медии. В блога можете да откриете негови статии за различните банкови продукти. Използва активно интернет и новите технологии, затова и обича дистанционното банкиране и безконтактните разплащания. Особено любопитни са му тенденциите в мобилните разплащания.

Коментари

  1. Очевидно трябва да се потърся други банки по-удобни за ползване!

  2. Здравейте, Пенчо! "3D Сигурност на карти" се грижи за Вашата сигурност в интернет и единствената й цел е да Ви спести неудобства. Към този момент услугата се предлага само в "Моята Fibank", но благодарим за Вашия коментар - ще го имаме предвид! Поздрави и приятен ден!

  3. Здравейте!

    Знам, че функционалноста е налична в Моята Fibank. Но аз нежелая да се регистрирам там, а искам да я ползвам през електронния клон.
    Желая да ползвам един интегриран продукт, а не за едно да ползвам една уеб страница, а за друго друга...
    Надявам се, че имате планове да предоставите въпросната функционалност както в Моята Fibank, така и в e-fibank.

    Поради изискването за 3D Парола, не плозвах кредитната си карта при закупуването на автобусни билети - заплатих с Maestro (пак от ПИБ).
    Макар и да е без значение за вас (една птичка пролет неправи), вероятно следващия път како се сблъскам с нужда от 3D парола, няма да ползвам карта на ПИБ, а от друга банка (дори да трябва да ида на крака да ми активират въпроснат парола).


    Поздрави!

  4. Каква е причината тази функционалност да не е добавена във Виртуалния клон? Има ли такива планове?

    1. Здравейте, Пенчо! Можете да управлявате "3D Сигурност на карти" чрез Моята Fibank. Услугата не е интегрирана във Виртуалния ни клон. Имате ли регистрация за Моята Fibank? Поздрави!

Коментирай