Как можете да промените 3D паролата на своята кредитна или дебитна карта в „3D Сигурност на карти”

Всички наши клиенти и притежатели на дебитни и кредитни карти с логото на Visa и MasterCard могат да разчитат на още по-висока сигурност при плащанията в интернет благодарение на „Verified by Visa” и MasterCard SecureCode, обединени в услугата „3D Сигурност на карти” в “Моята Fibank”.

Verified by Visa и MasterCard SecureCode не променят начина, по който се плаща в интернет. Те единствено добавят една стъпка в края на процеса, като Ви искат Вашата лична парола (3D парола в нашия случай). Тя е известна единствено на Вас и ако не бъде въведена правилно при плащането в сайтове, възприели протоколите за сигурност на Visa и MasterCard, то ще бъде отказано.

3D паролата се избира при регистрацията на картата за “3D Сигурност на карти” и трябва да е съставена от поне 6 символа (най-много 40) – букви и цифри. Възможно е да я забравите или в даден момент да решите да я промените (което е препоръчително от съображения за сигурност). Ето как можете да направите това:

  • от меню „Настройки”, „3D Сигурност на карти” изберете „Преглед на регистрирани VISA карти, смяна на парола и отмяна” или „Преглед на регистрирани MasterCard карти, смяна на парола и отмяна” съответно за своите карти с логото на Visa и MasterCard;
  • изберете “промени” в колонката „Смята на парола”;
  • въведете данни за своя кредитна или дебитна картая, издадена от Fibank, за да се идентифицирате като притежател на картата;
  • въведете отговора на персоналния въпрос, който сте избрали при регистрацията;
  • сменете паролата с нова.

Повече по темата можете да прочетете и в секцията “Помощ” в “Моята Fibank”.

Иван Ралчев

Иван е специалист, развиващ се в сферата на Маркетинга и Новите медии. В блога можете да откриете негови статии за различните банкови продукти. Използва активно интернет и новите технологии, затова и обича дистанционното банкиране и безконтактните разплащания. Особено любопитни са му тенденциите в мобилните разплащания.

Коментари

  1. как да премахна 3д парола

    1. Здравейте! Можете да деактивирате Вашата 3D парола само в офис на банката.

  2. Здравейте, при смяна на 3D паролата, след колко време е активна новата парола?

  3. 3 d паролата при подмяна на картата ми е навалидна и немога да си влезна в профила

    1. Здравейте! За всяка нова карта е необходимо да бъде създадена нова 3D парола. Това можете да направите във Вашия профил в Моята Fibank.

  4. Здравейте,
    Притежавам две дебитни VISA карти( BGN и EURO) на вашата банка.И двете бяха с регистрация "3D Сигурност на карти".И двете понастоящем са преиздадени и при регистрирането им ""3D сигурност " в my.fib.bg ,системата ми изписва в червено:
    "Моля въведете коректна парола".
    Попълвам образецът както следва:
    Избор на карта
    Персонален въпрос
    Въведете парола
    Потвърдете парола
    Съгласен съм с условията
    Опитвах на два пъти и с двете дебитни карти,но неуспешно. Не използвам паролата на предишните две ,деактивирани,защото я нямам ,а и не я помня.
    Прочетох всички инструкции за регистрация и ги следвам.
    Моля за вашето съдействие.
    Благодаря ви преварително за оказаното внимание.
    Хубав и успешен ден !
    Поздрави,
    Ц.Милчева

    1. Здравейте! Съветваме Ви да се свържете с колега на номер 0700 12 777, за да можете да разрешите ситуацията. Друг вариант е да изпратите тази информация на my.fibank@fibank.bg , като предоставите и Ваши лични данни - три имена и ЕГН.

  5. Здравейте, не мога да регистрирам картата си за 3Д сигурност, началната ми страница в myfibank е за електронен магазин. Търсих около 40мин в сайта за регистрацията, но не успях да я намеря.

    1. Здравейте, Тодора. Да, променихме малко началния екран на my.fibank.bg. Там можете да видите и бутон към "Моята Fibank". Можете да влезете в системата от https://my.fibank.bg/Logon. Настройките на "3D Сигурност на карти" са в меню "Настройки" -> "3D Сигурност на карти". Надяваме се, че сме успели да помогнем. Поздрави!

  6. Ще се радваме да помогнем, ако имате нужда от нашето съдействие с услугата, Валентин. Поздрави от нашия екип!

Коментирай