AskFibank

AskFibankВярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментарите по темата

  • ЕЛЕНА ЗИМЕНКОВА
    15.11.2017 @ 23:34

    Здравеите, как да постьпя при забравен пин код на кредитната си карта?

    • admin
      16.11.2017 @ 12:32

      Здравейте! Забравен ПИН код на карта няма как да бъде възстановен. Единственият вариант е картата да бъде преиздадена.

  • Даниел
    16.11.2017 @ 12:25

    Здравейте, искам да ви попитам как е възможно да имам дебитна карта и сметката ми да бъде на минус?

    • admin
      16.11.2017 @ 12:34

      Здравейте! Причините могат да бъдат много и различни, като например да сте направили офлайн трансакция в интернет, която да е била осчетоводена на по-късен етап. За да направим конкретна справка, можете да ни изпратите на pr@fibank.bg Вашите три имена, ЕГН и последните 4 цифри от номера на Вашата карта.

  • Стефан
    19.11.2017 @ 17:14

    Здравейте.
    Въпроса ми е: Как се смята лихва по кредитна карта за МИНАЛ месец?
    Питах в темата за формирането на лихвата по кредитните карти. Въпроса ми стоя доста време без отговор, след това беше изтрит. За това пиша тук. Не можах да намеря човек на ПИБ, който да ми отговори на този въпрос. Питах в няколко офиса, никакъв резултат.
    Примера е с кръгли числа, за по-лесно мятане.
    Нека годишната лихва да бъде 20%.
    На 25.1.2017г. използвам 1000лв, и плащам нещо.
    На 25.2.2017г. внасям 300лв.
    На 25.3.2017г, внасям 300лв.
    На 25.4.2017г, внасям 300лв.
    На 25.5.2017г, колко трябва да внеса за да покрия всичко?
    Въобще може ли да се види тази сума, за да знам колко трябва да внеса, т.е. преди 5.6.2017?
    Колко е лихвата за всеки период от 20 до 19 на следващия месец за всеки период от Януари до Май ??
    Интересувам ме отговор с числа или формула. Теоретични размишления не вършат работа.
    Благодаря,
    Стефан Филчев

    • admin
      23.11.2017 @ 16:29

      Здравейте!
      Лихвените проценти по кредитните ни карти до 01.03.2015 г. бяха 18.64% за трансакции на ПОС терминал и 20.44% за теглене от банкомат.
      Кредитните ни карти за физически лица са с отчетни период от 20-то число на този месец до 19-то число на следващия месец, с краен срок за погасяване 5-то число на по-следващия месец.
      Пример: 20.01.2017г.-19.02.2017г. с краен срок за погасяване 05.03.2017г.

      Лихвата се изчислява по следния начин: Броят дни (от датата на осчетоводяване в картовата ни система до датата на погасяване на трансакцията), умножена по стойността на трансакцията, умножена по лихвения процент на съответната трансакция, разделена на 360 (което сме приели, че е една календарна година).

      Пример:

      период бр.дни салдо л% лихва
      25.01-19.02 26 1000 18.64 13.46
      Лихва 13.46

      период бр.дни салдо л% лихва
      20.02-25.02 5 1000 18.64 2.59
      25.02-19.03 23 700 18.64 8.34
      Лихва 10.93

      период бр.дни салдо л% лихва
      20.03-25.03 5 700 18.64 1.81
      25.03-19.04 26 400 18.64 5.38
      20.03-19.04 31 24.39 20.44 0.43
      Лихва 7.63

      период бр.дни салдо л% лихва
      20.04-25.04 5 400 18.64 1.04
      25.04-19.05 25 100 18.64 1.29
      20.04-19.05 30 32.02 20.44 0.55
      Лихва 2.88

      период бр.дни салдо л% лихва
      20.05-25.05 5 100 18.64 0.26
      20.05-25.05 5 34.9 20.44 0.10
      Лихва 0.36

      Първите две таблици са лихвата за първия Ви отчетен период (20.01.2017г.- 19.02.2017г.). Общо 24.39 лв.
      Следващите таблица са лихвите за другите отчетни периоди до пълното погасяване на задължението Ви.
      На 25.05.2017 г. трябва да внесете 100 лв. остатъчната Ви главница и 35.26 лв. общо начислена лихва.

      Уточнение: Лихвата, която се начисля се олихвява на по високия лихвен процент от 20.44% на годишна база.
      В случай че имате още въпроси, можете да се свържете с нас на *2265

  • katq
    29.12.2017 @ 22:51

    Искам да изразя възмущението си от клона Ви в Ботевград. Как може да има такова неуважение към клиентите. На два пъти ми се налага да посетя клона със служителките ви се разминах на вратата, аз влизах те излизаха. Беше останала само една служителка, а хората чакаме докато другите две госпожици се смееха и си пушеха на вън пред банката. И после клиентите ви били важни, а ме карат да чакам доста време за една справка по карта. И това ми се случи и двата пъти.

  • Martin Kostov
    22.01.2018 @ 22:01

    Здравейте,

    Възможно ли е да се нареди плащане към търговец чрез My Fibank и ако е да, как е възможно да бъде направено?

    Благодаря предварително за отделеното време
    С уважение,
    Мартин Костов

    • admin
      23.01.2018 @ 10:17

      Здравейте! Ако имате предвид комунални такси – да възможно е да правите плащания, като има отделна опция за комунални плащания, които са поместени в платформата и максимално улесняват потребителя. За тази услуга сме писали детайлно в този материал https://blog.fibank.bg/plashtay-mesetchnite-smetki-barzo-lesno-i-udobno/ Ако имате предвид друг тип плащане – можете да използвате кредитен превод.

  • Martin Kostov
    23.01.2018 @ 20:39

    Здравейте,

    Благодаря за информацията, но става въпрос към друг тип плащане. Проверих но при мен не фигурира в телефонното приложение кредитен превод. Направих преглед на Демо версията и там за сравнение има опция “Нов превод” която при мен не фигурира има само “Комунални плащания”. Каква е причината да липсва тази опция при мен.

    Благодаря предварително

    • admin
      24.01.2018 @ 16:02

      Необходимо е да сте заявил достъп до всички функционалности на Моята Fibank и да имате средство за подпис – Token или КЕП. За повече информация можете да се обърнете към колегите от Виртуален банков клон на телефон 0700 12 777 или на my.fibank@fibank.bg

  • Ваня Йосифова
    30.01.2018 @ 16:51

    Здравейте,

    понеже виждам,че тук се връща по-бурзо отговор,копирам въпроса ,зададен в Обратна връзка на 25.01.2018г.:
    Имам следния казус:Имам фирма/в София/ към която откривам клон към нея с друг адрес на регистрация и съответно друг ЕИК.От ПИБ днес ми обясниха,че мога да използвам фирмената сметката,която имам за плащане от името на фирма-клон,като в нареждането на Задължено лице да записвам съответно ЕИК на фирмата-клон,а на място на наредител-името на основната фирма.Така ли трябва да бъде или трябва да открия ново юридическо лице с друг адрес,друг ЕИК и друга сметка?Как ще ми излиза платежно нареждане направено през myFibank,тоест как аз ще удостоверя пред пред НАП,че тези осигуровки са за фирма,а други за фирмата-клон,като едните са към НАП-Център,а други в НАП-Благоевград,като наредителя е един и същи? Не е ли правилно да имам две банкови сметки?
    Благодаря предварително.

    • admin
      30.01.2018 @ 17:09

      Здравейте! Извинете ни за забавянето в отговора. След като клонът на фирмата е с друг адрес на регистрация и друг ЕИК, е необходимо да създадете нова сметка, нов клиент. В профила Ви в Моята Fibank ще можете да добавите и новия клиент и да оперирате едновременно и с двата, т.е. със същата регистрация, която вече имате в Моята Fibank.

  • Катрин
    08.02.2018 @ 18:29

    Здравейте. Имам само регистрация в MyFibank със същите данни не мога да в е-fibank. Как да се регистрирам в е- fibank?

    • admin
      09.02.2018 @ 12:30

      Здравейте! От една година насам Моята Fibank обедини двете платформи в една и e-fibank стана част от единната платформа за дистанционно банкиране. За да използвате пълните функционалности и да банкирате активно, е необходимо да заявите средство за подписване – Token или КЕП. За повече информация Ви съветваме да се свържете с колегите от Виртуалния банков клон на 0700 12 777 или на my.fibank@fibank.bg

  • Вероника Григорова
    26.03.2018 @ 10:35

    Здравейте, получих мейл уж от вас и го последвах. Препрати ме в my fbank и аз въведох потребителско име и парола и ме прехвърли да въввеждам лични данни, което ме усъмни и излязох от профила си. Смених си паролата за достъп, но не знам дали това е достатъчно.
    Опитвам се да се свържа с Виртуалния банков клон на 0700 12 777, но ми дава грешен номер.
    Благодаря предварително за отговора.
    Хубав и успешен ден

    • admin
      26.03.2018 @ 15:30

      Направила сте добре, че сте сменила ведната паролата за достъп. За допълнителна информация пишете на колегите на my.fibank@fibank.bg, за да направят справка и да Ви дадат повече информация.