AskFibank

AskFibankВярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментарите по темата

  • Александър
    25.05.2018 @ 6:30

    Здравейте,майка ми има разплащателна сметка при Вас и съответно дебитна карта към нея.Картата е почти на 3 години.Веднага като си откри сметката се абонира за SMS известяване(да получава SMS когато се извършват тегления с картата)Проблемът се състои в това че досега за 2 години и половина нито веднъж не е получила SMS като се теглат пари от банкомат с картата.Когато в началото ми спомена за проблема и казах да отиде в банковия клон и да съобщи за този проблем.Тя е възрастна жена и не знам какво е обяснила на служителката.Това което Вашият служител е направил е да напълни баланса за SMS известяване с още 5 лева(което всъщност е излишно,защото началния баланс от 5 лева не е изразходван тъй като до този момент не е получавала нито един SMS , а и то е направено автоматично да тегли от сметката при свършване на баланса за известяване)В момента в който Вашият служител подновява баланса,майка ми получава SMS че е подновен баланса с за известяване с 5лв – тоест изключваме възможността да е дала грешен номер.Това което се случва след това е че тя продължава да не получава SMS при използването и теглене с дебитната си карта.Явно и е било неудобно досега да ми каже че проблема продължава(незнайно защо)Моля да ми кажете към кой да се обърнем за разрешаване на това нещо.
    Ако има някакво значение ,номерът и е на Bob(което е Mtel сега A1)При попълване на формуляра за SMS известяване бяха посочени като възможност трите български оператора – Глобул,Виваком и Мтел(нямаше възможност да се посочи Bob – което всъщност си е МТел)
    Благодаря предварително

  • Александър Манджуков
    27.05.2018 @ 7:39

    Здравейте, питането ми е свързано с теглене на пари. на ATM в Азия. От дебитната карта не е възможно на всеки банкомат. Има ли начин да разбера от банкомата на коя банка в Азия мога да тегля пари от дебитна карта? Говорил съм с картовия отдел и те казват от всеки, но практиката показва, че не е възможно.