В отговор на Вашите запитвания изготвихме списък с най-често задаваните въпроси при онлайн банкирането:

ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ПРИ ВХОД В СИСТЕМАТА

1. Как да променя имената на сметките си така, че да ги различавам по-лесно?

2. Защо осчетоводяването на трансакциите се отразява по-късно по сметката ми?

3. Задължително ли е да закупя серификат, ако само желая да следя информацията по сметките си във Виртуален клон?

4. Kакво означава съобщението “Не Ви е издадена парола от администратор”?

5. Мога ли да закрия сметка през Виртуалния клон?

Подробни отговори на тези и други въпроси можете да откриете на страницата "Често задавани въпроси" към услугата "Дистанционно банкиране".

Коментари

  1. taka ii ne razbrah za kakvo sluji tozi cip ako nyama cip kartata mi bezzastitna li ostava

  2. Аз мисля, че не е проблем фен сайта e-fibank.org и въобще GreaseMonkey, а самото банкиране и поддръжката. Докато не смениха банкирането нямаше фен сайт нали?
    Макар и не особенно красив стария уеб интерфейс вършеше работа и работеше стабилно. При него не ми се е налагало да попълвам полетата с copy / paste където ми се налага да пиша на кирилица, все пак сме в България и предпочитам да ползвам родния си език. Също така искам да си ползвам броузъра с който съм свикнал и операционната система която съм си избрал. При положение че всичко е работело до един момент. Никога нямаше да стана клиент на банката ако не работеше.

  3. Ирина Марудина пише в своя блог за фен-сайта на е-банкирането на ПИБ, който е с много близък адрес до оригиналния сайт на виртуалния клон: http://blog.marudina.net/?p=523

    За по-странно намират потребителски JavaScript. който променя облика на оригиналния сайт (във Firefox с GreaseMonkey).

    Мисля, че е добре банката да се свърже с хората зад фен-инициативата и да се договорят за адреса на сайта, за това, какво може и не може да се прави и дори да си сътрудничат.

  4. Полезно!

    Относно статуса на превод забелязах следното - според ръководството :
    <blockquote>"Ако имат “Референтен номер на Хост” и статусът им е “Осчетоводен”, трансферът е успешен."</blockquote>

    Аз обаче имам два трансфера м/у собствени сметки, които нямат референтен номер на хост, въпреки, че пише че са осчетоводени като статус. Все пак трансферите присъстват и в двете сметки като осъществени. Т.е. излиза, че референтният номер не е задължителен за да е осъществен трансфера.

Коментирай