Електронните извлечения са вече факт @ my.fibank.bg

Наскоро публикувахме една анкета тук в блога на ПИБ, в която Ви питахме дали бихте ползвали електронни извлечения. Почти 100% от отговорилите бяха твърдо „за”. Ето че новата услуга е вече факт и можете да я ползвате на адрес https://my.fibank.bg. Приложението ще Ви даде достъп до отчетността по разплащателните Ви сметки и сметките към кредитните Ви карти. Системата е лесна за ползване и дава цялостна информация за постъпленията и разходите по партидите, като можете сами да задавате период на извлеченията, а също така и някои други критерии за сортиране. Накратко – това е най-бързият, лесен и достъпен начин да следите парите си по всяко време, без да прилагате особени компютърни умения. По Ваше желание можете да се регистрирате за получаване на извлеченията на предварително зададен от Вас e-mail. Всяка сутрин ние ще изпращаме всички транзакции от предишния ден на посочен от Вас един или повече e-mail адреса.

new-1

На страницата за електронни извлечения има лесно достъпно и разбираемо помощно меню, което би Ви помогнало да се регистрирате и да ползвате приложението. Ето и как става – влизате на адрес http://my.fibank.bg, който е достъпен и през официалния сайт на банката и избирате меню регистрация, за да изведете съответната форма. Попълвате нужните данни и получавате потребителски номер, който е добре да запомните, за да потвърдим Вашата регистрация по-лесно, но не е задължително. След което трябва да посетите един от нашите офиси, ние потвърждаваме заявката и вече можете да ползвате най-актуалната ни услуга. Ако въпреки това тази регистрация Ви утежнява, отидете в най-близкия за Вас офис и нашите служители ще свършат работата вместо Вас, след което ще имате достъп до приложението. Вече ползвайки услугата, ще можете да редактирате настройките й от личния си компютър. Пробвайте, напълно безплатно е!

Споделете с приятели

  • във Facebook
  • в Twitter
  • в Google+
  • в LinkedIn
  • в Pinterest

Коментарите по темата

  • 03.09.2012 @ 11:09

    Здравейте, г-жо Атанасова!

    Подобна справка можете да направите в секция “Извлечения”, “Отчет по сметка”. Изберете сметката и периода, за който искате информация. В справката са включени всички входящи и изходящи преводи. На разположение сме, ако можем да помогнем с още нещо.

    Поздрави и лек ден!

  • ivanka gospodinova ivanova
    11.09.2012 @ 14:25

    nai dobrata banka

  • 11.09.2012 @ 15:09

    Благодарим Ви, г-жо Иванова! 🙂

  • Tatyana Dimitrova Dimitrova
    05.11.2012 @ 15:38

    NAISTINA E NAI DOBRATA BANKA V BG. I DOSTA JORA KOITO POZNAVAM SASI OTVORILI SMETKIN PO MOYA PREPORAKA USPEJ NA BANKATA I ZDRAVE I USPEX NA BANKERITE

  • 05.11.2012 @ 16:29

    Благодарим Ви, г-жо Димитрова! Поздрави и много здраве и успехи и от нас!

  • Димитър Цветков
    20.03.2014 @ 15:05

    Регистрирах се във my fibank.Получик e-mail със линк който не се отваря от 3 браузъра и не мога да потвърдя регистрацията!

    • 20.03.2014 @ 16:49

      Здравейте! Препоръчваме Ви, ако не сте успели с настоящия линк, да заявите нов активационен e-mail. Това можете да направите във формата за регистрация >> Регистрация на потребител, избирате опция – повторно изпращане на e-mail. Възможно е проблемът да е в активационния линк или пък да е локален – мрежови.