Интернет банкиране

Уважаеми дами и господа,

Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.

С уважение,

Светослав Молдовански

“Оперативен директор”

Споделете с приятели

  • във Facebook
  • в Twitter
  • в Google+
  • в LinkedIn
  • в Pinterest

Коментарите по темата

  • Eл.Георгиева
    13.02.2013 @ 21:19

    Здравейте и благодаря за отговора, но не съм сменяла доставчика си и IP адреса ми е статичен ,банкирам от 4-5 години от този IP адрес.На запитване във виртуалния клон ме посъветваха да декларирам в банката, че не желая активен контрол на IP адреса си.Това не намалява ли сигурността при банкирането?

    • 14.02.2013 @ 14:56

      Това е една от допълнителните мерки за сигурност. Когато клиент желае да банкира от компютър или друго устройство с динамично IP, е необходимо да се попълни декларацията за отказване от този контрол по IP адрес. Разбира се, нашата препоръка е да не се отказвате от тази защита, но да се свържете с доставчика си на интернет, за да проверите дали компанията междувременно не е променила политиката си за предоставяне на статични IP адреси на своите клиенти.

      Поздрави от нашия екип!

  • Иван
    19.03.2013 @ 7:08

    Здравейте, как и къде мога да видя какви такси се удържат по сметките в e-fibank? Нямам предвид такси, които се удържат при превод, а такива, които се удържат от сметка след направен превод към нея. Пример – правя вътрешнобанков превод от моя сметка на сметката на жена ми – превеждам 200 лв през моя акаунт в банкирането, преводът минава, излизам от системата и влизам с акаунта на жена ми – там има 199,90 лв – има удържана такса, която не виждам за какво е и с каква стойност е, понеже е възможно да е имало някаква наличност в сметката. Миналата седмица пак имах подобен случай – виждам, че има налична някаква сума, а при теглене от каса на банката, се указва, че сумата е по-малка?!

    • 19.03.2013 @ 14:07

      Здравейте, Иван!

      Начислените такси от страна на банката можете да видите в “Отчети по сметки”. Те не се вземат от сумата на превода, т.е. ако преведете 200 лв. по сметка на друг клиент на банката, получателят ще получи 200 лв. Обяснение на разликата би било например превалуриране при превод от сметка в евро или щатски долари по сметка в лева.

  • К. Пеева
    21.03.2013 @ 21:55

    Здравейте, защо всеки месец получавам на мейла си автоматично писмо от MyFiBank, което би трябвало да ме уведомява за налични извлечения по кредитни карти и всеки път то гласи, че нямам такива, а всъщност имам – ползвам картата доста интензивно. Само че трябва да се логна собственоръчно в системата, за да ги видя…

    • 26.03.2013 @ 9:29

      Здравейте, г-жо Пеева!

      Възможно е отчетите, които получавате, да не са за картата, която използвате. Можете да проверите извлеченията на кои карти получавате по имейл от “Моята Fibank” в меню “Услуги” и след това “Извлечения по e-mail за кредитни карти”. Там ще видите за кои карти е активна услугата.
      Пишете ни отново, когато направите справката, за да видим с какво още можем да помогнем.

      Поздрави и приятен ден!

  • Симеон Симеонов
    24.03.2013 @ 9:22

    Здравейте,
    Какво значи това:
    чл.4 Водене на банкови сметки в национална и чуждестранна валута, открити в Виртуален банков клон и електронни извлечения по тях – 6 лв./месечно.
    Текста е от промяна на таксите от 25.03.2013г.
    чл.4 Водене на банкови сметки в национална и чуждестранна валута, открити в Виртуален банков клон и електронни извлечения по тях – 0.60 лв./месечно.
    Текста е от до сега действуващата тарифа.
    Е въпроса е какъв е този пладнешки обир 10 пъти увеличение на една такса. Коригирайте се докато е време един път 6 лв може и да вземете втори няма и ще ме загубите като клиент.

    • 26.03.2013 @ 9:44

      Здравейте, г-н Симеонов!

      Първата такса, която цитирате, се отнася за клиентите юридически лица. Тя е 6 лв. на месец и не е променяна. При промяна в таксите е удебелен текстът в колонката с таксите.

      Втората такса се отнася за клиентите физически лица. Тя е 0.60 лв.

      С актуалната тарифа можете да се запознаете тук.

  • К. Пеева
    26.03.2013 @ 15:49

    Да, оказа се, че това е настройка за отдавна несъществуваща карта. Благодаря за напомнянето, аз съм останала с впечатление, че тези функции са автоматично регулиращи се…

  • Ижвайло
    01.04.2013 @ 21:42

    Здравейте,
    може ли да ми кажете каква е таксата за превод на сума до 350 GBP до сметка с IBAN в Англия
    Благодаря

    • 02.04.2013 @ 8:32

      Здравейте, Ивайло.

      За суми до 500 евро (както и във Вашия случай) таксата е 2 евро и 10 евро за SWIFT съобщение – общо 12 евро.

      Поздрави и приятен ден!

  • Андреан Милкотев
    07.04.2013 @ 18:01

    Как или къде мога да разбера клиентският си номер,защото успях да си блокирам акаунта в ”Моята Fibank” без да ходя до клон на банката понеже съм извън страната?

    • 09.04.2013 @ 9:31

      Добро утро, г-н Милкотев!

      Клиентския си номер можете да разберете от документи, издавани от банката – платежно нареждане например. Другата възможност е да посетите лично клон на банката при първа възможност.

      Оставаме насреща, ако можем да помогнем с още нещо.
      Поздрави и приятен ден!

  • Иван
    15.04.2014 @ 14:07

    Здравейте, изглежда имам проблем с токена, пробвах няколко пъти да закрия една сметка и всеки път ми даваше грешка: “Невалидна парола. За парола въведете слято ПИНт на TOKEN и еднократна парола, генерирана от него. При 5 неуспешни опита, устройството ще бъде блокирано.”
    После опитах да открия нова сметка, и там получих грешка. Въвеждам всичко правилно, но получавам само грешки. Възможно ли вече той да е блокиран? И какъв е реда за оправянето на проблема?

    • Иван
      15.04.2014 @ 14:32

      Здравейте отново, проблемът изчезна (не знам дали има нещо направено от вас по услугите), и вече си наредих сметките безпроблемно. Благодаря!

    • 15.04.2014 @ 15:03

      Здравейте! Проблемът беше общ и продължи около 7 минути. Вече е отстранен и можете да опитате отново. Извиняваме се за причиненото неудобство.