Уважаеми дами и господа,

Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.

С уважение,

Светослав Молдовански

"Оперативен директор"

Коментари

  1. 1 . На какво се дължи забавянето над 48 часа на валутен превод в GBP с "експресно" онлайн банкиране към английска банка и то в работни дни ?

    2. На какво се дължи грешката при покупка от английски онлайн търговец и блокиране на сумата от карта ВИЗА за седмица при "успешна" за Вас и неуспешна за търговеца транзакция ?

    1. Здравейте! Във връзка с онлайн банкирането, моля, изпратете въпроса на my.fibank@fibank.bg Ще ни бъдат необходими Вашите три имена, ЕГН и e-mail, с който сте регистрирали Вашия профил в Моята Fibank, за да бъде направена справка и колегите от е-банкиране да Ви съдействат.

  2. Здравейте, изглежда имам проблем с токена, пробвах няколко пъти да закрия една сметка и всеки път ми даваше грешка: "Невалидна парола. За парола въведете слято ПИНт на TOKEN и еднократна парола, генерирана от него. При 5 неуспешни опита, устройството ще бъде блокирано."
    После опитах да открия нова сметка, и там получих грешка. Въвеждам всичко правилно, но получавам само грешки. Възможно ли вече той да е блокиран? И какъв е реда за оправянето на проблема?

    1. Здравейте отново, проблемът изчезна (не знам дали има нещо направено от вас по услугите), и вече си наредих сметките безпроблемно. Благодаря!

    1. Здравейте! Проблемът беше общ и продължи около 7 минути. Вече е отстранен и можете да опитате отново. Извиняваме се за причиненото неудобство.

  3. Как или къде мога да разбера клиентският си номер,защото успях да си блокирам акаунта в ''Моята Fibank'' без да ходя до клон на банката понеже съм извън страната?

    1. Добро утро, г-н Милкотев! Клиентския си номер можете да разберете от документи, издавани от банката - платежно нареждане например. Другата възможност е да посетите лично клон на банката при първа възможност. Оставаме насреща, ако можем да помогнем с още нещо. Поздрави и приятен ден!

  4. Здравейте,
    може ли да ми кажете каква е таксата за превод на сума до 350 GBP до сметка с IBAN в Англия
    Благодаря

    1. Здравейте, Ивайло. За суми до 500 евро (както и във Вашия случай) таксата е 2 евро и 10 евро за SWIFT съобщение - общо 12 евро. Поздрави и приятен ден!

  5. Да, оказа се, че това е настройка за отдавна несъществуваща карта. Благодаря за напомнянето, аз съм останала с впечатление, че тези функции са автоматично регулиращи се...

Коментирай