Първа инвестиционна банка е първата банка в България, която започва предлагането на услугата интернет банкиране. През 2001 година ПИБ отново е изпреварила своите конкуренти и е една крачка напред в модерния подход на съвременното банкиране. Това става скоро след променената корпоративна визия - банката се налага изцяло в търговското банкиране на местния пазар.

През 2008ма година след дълготрайно и трудоемко тестване имплементирахме новата информационна и счетоводна система Flexcube. Софтуерът трябваше да се приложи и за електронното банкиране т.е. клиентите трябваше да се въведат в новата система. Предвид високото качество на предлаганата услуга до този момент, много от клиентите останаха не изцяло доволни от последното приложение. Може би повечето от Вас са запознати, че имплементирането на информационни технологии от такъв мащаб в съвременния бизнес и особено в счетоводната система на компания от нашия ранг, където тя се експлоатира масово е дълъг, скъп и сложен процес. Затова ние се стараем постянно да подобряваме функционалността й. За целта често се допитваме до Вашето мнение и желания, в стремежа си да предоставим висококачествена и ефикасна услуга, която да ползвате с минимален разход на средтва, време и усилия. Ние се стремим да удовлетворим Вашите нужди с цената на всякакъв ресурс!

Преди няколко месеца представихме финалната версия на виртуалния клон, за да сме сигурни, че с удоволствие и лекота ще ползвате електронното ни банкиране. До момента работихме едновременно под последните две приложения, за да мигрираме изцяло днес на 15 септември 2009 г. Надяваме се услугата отново да задоволи и най-претенциозните от Вас!

Можете да задавате Вашите въпроси към директор на дирекция „Интернет банкиране” – г-жа Десислава Иванова.

IMG_4525A

Визитка

Десислава Иванова е завършила УНСС специалност „Икономическа информатика”. Притежава значителен опит във внедряването и управлението на бизнес софтуеър и приложения. От 2001 до 2004 работи като специалист по поддръжка на бизнес софтуеър в „Германос Телеком България”, а през 2004 година се присъединява към екипа на „Първа инвестиционна банка”. Последователно работи като Специлист Общи Банкови Операции, Специалист клон „Интернет” и Заместник-Директор в същата дирекция. От месец Ноември 2008 година заема длъжността Директор клон „Интернет”.

Коментари

  1. @ Йордан Отдавна предоставяме тази услуга. Тук можете да се запознаете в детайли. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. Здравейте
    От известно време виждам съобщение че планувате пращане на SMS-и за операциите извършени през Виртуалния Банков Клон. Интересува ме предвиждате ли за в бъдеще да поддържане и SMS известия за картовите авторизации на кредитни (и дебитни) карти. Според мен това е единствения вариант за сигурност при положение че картата се ползва за online разплащания в чуждестранни (и български) сайтове.
    Поздрави, Йордан

  3. @ Pavel Stankov Благодарим за споделеното мнение! Поздрави, Екип на ПИБ

  4. Здравейте,

    Изказвам огромна благодарност за невероятната помощ на колежката ви от Виртуалния банков клон - Юлия Стефанова! След проблемите на Инфонотари, повече от професионално беше обслужването, което получих, а помоща й безценна!
    Заради хора като нея продължавам да използвам Вашите услуги!
    Благодаря Ви, г-жо Стефанова!

  5. @ Дамян

    Променените лихвени условия по Свободен депозит важат за новооткрити депозити т.е. след обявяване на нови лихвени нива, всички депозити открити след тази дата се олихвяват със съответната лихва. За Вашата сметка важат условията договорени към датата на сключване на договора (до момента никога не сме прибягвали до цитираната от Вас промяна, която би влязла в сила при изключително екстремни пазарни промени). Относно закриването на сметки чрез виртуалното банкиране - разработваме тази възможност, която е обвързана със счетоводни изравнения, които следва да се интегрират максимално точно. Ще Ви уведомим официално при първа възможност за ползване на въпросната услуга.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  6. До тук, добре. Но, има едно нещо, което бихте могли да добавите във ВБК и не мисля, че ще Ви представлява трудност, а това е актуалната лихва по, която се олихвяват средствата от Свободен депозит. Направихте някои промени в лихвените условия на този депозит, през последните месеци и съвсем нормално е да се информираме за това, още повече, че лихвата, която сте посочили съгласно Приложение 1 е променяема, а не фиксирана. Променяема, но не според Приложение 1, а според т. 8 от Договора /При промяна на пазарните условия БАНКАТА има право по свое усмотрение едностранно да промени размера на лихвата, начислявана по настоящия договор и т.н./. И, какво става с опцията за закриване на банк. сметки чрез Интернет банкирането Ви. Имам 2 сметки, които мисля да ги закрия на 27.03.2010г. и надявам се дотогава да мога да го направя това чрез ВБК. Все пак, по-горе сте написали "....да предоставим висококачествена и ефикасна услуга, която да ползвате с минимален разход на средства, време и усилия. Ние се стремим да удовлетворим Вашите нужди с цената на всякакъв ресурс!"
    С поздрав!
    Дамян

  7. @ Калин Благодарим за споделените препоръки! Виртуалният банков клон на ПИБ е услугата, която постоянно се стараем да подобряваме и оптимизираме, а клиенти като Вас ни помагат при действията в тази насока. Уверяваме Ви, че от началото на 2010-та година инициирахме конкретна инвестиция в ползваемостта (usability) т.е. сме наясно с важността на тази тема и занапред тя ще бъде основен приоритет. Конкретно за процедурата по регистрация с въпросните сертификати - планираме коренна промяна в тази насока, за която ще уведомим официално всички настоящи и бъдещи клиенти на виртуалния ни клон. Поздрави, Екип на ПИБ

  8. През изминалите дни успях да се преборя със системата ви – и тази на Инфо Нотари - и най-после имам онлайн банкиране. Все още нямам впечетление от работата със самата система, но процедурите са невероятно неясно описани. Няма начин човек да мине през процедурата без многобройни опити и обаждания на съпорта.

    Това тук http://www.fibank.bg/bg/page/42/tab/255 е типичен пример как НЕ трябва да се структурира информация. Първо пращате потребителя да се регистрира на https://gate.infonotary.com/reg/fibank_req/ и чак в следващия параграф го уведомявате, че това става само под Internet explorer, а освен това трябвало да се инсталира и нещо друго.
    И това не е всичко – под windows Vista/7 IE трябва да се стартира като администратор – това хората, ползващи Firefox не го знаят, пък и другите едва ли са наясно. Защо не сте го написали, кратко точно и ясно?
    Ще ви издам една тайна – хората не обичат да четат. Точно така, никой няма да прочете цялата страница, за да разбере къде да кликне. Така би направил един адвокат вероятно, но повечето потребители нямат нито времето, нито нагласата за това. Просто намерете някой специалист по използваемост (usability) за да ви ги обясни тези неща.

    Защо не структурирате всичко простичко, като стъпки – например за тези които ползват Windows 7, Windows XP и тн 1, 2, 3, 4.
    Освен това сайта на инфо нотари е невероятно бъгав и също толкова неизползваем – но това е друг въпрос.

Коментирай