Това е един от въпросите, които получаваме най-често. Всъщност начините са няколко.

Безспорно най-лесният и бързият е „Моята Fibank”. С нашата система за електронни справки можете да проверите не само номерата (IBAN) на всички свои сметки, но и какви са средствата Ви по тях, какви са последните движения, кога сте плащали с карта и къде и др. Ако нямате регистрация за „Моята Fibank”, можете да я направите още сега, без дори да е необходимо да посещавате наш клон. Достатъчно е при регистрацията да изберете „потвърждение чрез карта, издадена от банката”. За целта ще Ви поискаме данни от Вашата карта. За потвърждаване на регистрацията ще Ви бъде начислена и такса от 0.10 лв. Вижте повече за „Моята Fibank”.

Можете да разберете номера на своята сметка и като посетите най-близкия клон на Fibank. Там наш специалист дори ще Ви напише номерата на всички Ваши сметки на малко картонче с формата на банкова карта, което можете да поставите в портфейла си, така че винаги да е с Вас.

Другата възможност е разговор с нашите специалисти от Контакт центъра. С тях можете да се свържете всеки работен ден между 9:00 до 17:45 на тел. 0800 11 011 за стационарни телефони и *bank (*2265) за мобилни. Ако се обаждате от чужбина, номерът е +359 700 19 599.

Разбира се, нашата препоръка е „Моята Fibank” заради многото възможности и удобството, които ще Ви даде, особено когато сте на път или в чужбина.

Иван Ралчев

Иван е специалист, развиващ се в сферата на Маркетинга и Новите медии. В блога можете да откриете негови статии за различните банкови продукти. Използва активно интернет и новите технологии, затова и обича дистанционното банкиране и безконтактните разплащания. Особено любопитни са му тенденциите в мобилните разплащания.

Коментари

  1. Супер

  2. Здравейте! Забравих си паролата за my Fibank и за да я възтановя иска клиентски номер, който аз не знам, можете ли да ми помогнете?

    1. Здравейте! Свържете се с колегите от Дигитално банкиране на 0700 12 777, за да Ви съдействат.

  3. Защо не работи офисът на фибанк в гр.Мездра.На вратата има само надпис,че не работи.Вътре има хора които не дават информация,просто мълчат.Хората не смеят да използват банкоxмата.Ще има ли офис на банката в гр.Мездра.Най близкият офис е в гр.Враца.Ако остане градът без офис просто ще накарате хората да си прехвърлят авоарите в други банки

  4. Здравейте!Немога да регистрирам дебитната си карта за да видя IBAN номера на сметката си.Картата е на 3 месеца и няма налични пари по нея.

    1. Здравейте! За да можете да направите регистрация на Вашия профил в Моята Fibank, е необходимо по картата Ви да има минимална сума. За потвърждаване на регистрацията ще Ви бъде начислена такса от 0.10 лв. Други варианти за получаване на IBAN са както е посочено в статията - в удобен за Вас офис или като се свържете на нашия контакт център на *2265

  5. Може ли да разбера от my Fibank BIC номера на сметката ми

    1. Да, там ще получите детайлна информация за Вашата сметка. BIC кодът на клиенти на Fibank e FINVBGSF.

  6. Здравейте, г-жо Димитрова, Необходимо е да посетите удобен за Вас клон на Банката и на място да направите справка. Можете да се свържете и с колегите от Контакт центъра ни - всеки работен ден между 9:00 до 17:45 на тел. 0800 11 011 за стационарни телефони и *bank (*2265) за мобилни. Ако се обаждате от чужбина, номерът е +359 700 19 599. Поздрави, Екипът на Fibank

  7. zabravila s1m si parolata v myfibak i poneje i ne pomnq potrbitelskoto si ime nemoga da vlqza zada si proverq IBANa kak da go napravq sled kato ve4e ne moga da se registriras s moite si danni i ne moga da vlqza otnovo?

Коментирай