@ клиентите на Виртуалния банков клон:

Уважаеми клиенти,

Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон.

В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и модернизирахме настоящата версия на електронното банкиране като взехме предвид Вашите коментари и забележки. Продължавайки тази ползотворна традиция, искаме да поканим тези от Вас, които желаят да ползват новата версия на Виртуалния банков клон, да споделят своето мнение и да дадат своите препоръки. За клиентите с най-конструктивни предложения сме подготвили специални награди – сребърни кюлчета Фортуна. Подготвили сме и атрактивни сувенири с логото на ПИБ за тези от Вас, които направят най-много трансакции чрез новата версия на Виртуалния банков клон за периода до 31 май 2009 г. Вашите мнения, оценки и препоръки ще приемаме он-лайн, в блога на Първа инвестиционна банка.

За да тествате в реални условия обновената версия на Виртуалния банков клон използвайте потребителско име pib123 и парола pib123.

За да мигрирате към обновената версия на Виртуалния банков клон е необходимо да подадете декларация за миграция във виртуалния клон меню Клиентски съобщения. Подробни инструкции за процеса на миграция можете да намерите на началната страница на настоящата версия на Виртуалния банков клон, на адрес https://e-fibank.bg.

При възникнали допълнителни въпроси, можете да позвъните и на следните телефони: 0700 12 777 – телефон за денонощна поддръжка на Виртуалния банков клон или 0800 11 011 – Кол център на ПИБ.

Убедени сме, че и този път ще бъдете искрени и градивни в оценките си и съвместно ни сътрудничество ще бъде ползотворно.

Очакваме Ви!

Екипът на ПИБ

Споделете с приятели

  • във Facebook
  • в Twitter
  • в Google+
  • в LinkedIn
  • в Pinterest

Коментарите по темата

  • Симеон Симеонов
    30.05.2013 @ 19:40

    Customer Support
    Разплащателни сметки с дебитна карта в национална и
    чуждестранна валута
    0.50 лв. месечно
    1.С дебитна карта към сметка 0.30 лв
    Това е извадка от тарифата Ви
    По високата такса е без дистанционно банкиране. Но защо ми взимате по високата такса като всички мой сметки са във виртуалния клон и не помня от кога не съм посещавал Ваш офис. Коригирайте се или губите поредния клиент.

    1.
    С
    дебитна
    карта
    към
    сметка
    0.30
    лв
    .
    месечно

    • 31.05.2013 @ 13:37

      Здравейте, г-н Симеонов!

      Ако откриете разплащателна сметка през Виртуалния клон и към нея си издадете дебитна карта, тогава таксата е 0.30 лв. Ако Вашата сметка с дебитна карта е открита в клон на банката, таксата за поддръжката й е 0.50 лв. Ако сте си открили разплащателна сметка през Виртуалния клон, ще забележите, че нейната такса поддръжка е по-ниска.
      За всеки случай проверихме дали всичко е наред с отчитането на Вашите сметки и се уверихме, че е така.

      С уважение,
      Екипът на Fibank

  • Симеон Симеонов
    01.06.2013 @ 7:05

    Браво желязна логика на играчи на дребно.
    Сега имам следния въпрос закривам сметките. и ги откривам през виртуалния клон. Как се прехвърлят картите към новите сметки така че таксата да стане 30 стотинки. Или картите трябва да ги заявя на ново онлайн. Ако това е така вие нещо ви куца в маркетинга за дребни стотинки. Не е добре господа банкери. За конкретния случай не съм откривал сметките нито във виртуалния нито в реалния клон. Заявил съм просто дебитни карти в реален клон. Та каква поддръжка след това правите не знам че да взимате двойна такса.
    С дълбоко уважение към всички Вас даже и към не добрия маркетинг
    Симеонов

    • 05.06.2013 @ 10:36

      Здравейте, г-н Симеонов!

      Ако откриете сметките си през Виртуалния клон и към тях има издадена карта, за тях ще се отнася месечната такса за водене от 0.30 лв. В този случай ще се наложи да Ви бъдат издадени нови дебитни карти към новите сметки. Всички дебитни карти се издават към разплащателни сметки. Ако те бъдат открити през Виртуалния клон, това намалява разходите по обслужването на сметките, заради което предлагаме и по-ниска такса спрямо тази, която се отнася за сметките, открити в клон на банката.

      С уважение,
      Екипът на Fibank

  • Максим
    13.06.2013 @ 20:18

    @Customer Support
    Здравейте,
    Нещо и аз не можах да разбера логиката Ви.
    Имам разплащателна сметка, от около 7 години при Вас, като през тези години съм сменял различни дебитните карти към нея, къде поръчани чрез Виртуалния клон, къде в клон на банката. Сега съм с Visa Electron payWave.
    Значи, наблягам на това, че през всичките тези години не съм използвал др. разплащателна сметка, само съм сменял деб. карти.
    Но, първоначално, нямаше такса поддръжка/водене/ после, някъде средата на 2010г. въведохте тази такса поддръжка 0.30ст. месечно. Сега правите, необяснимо разделение, м/у разплащателна сметка открита чрез Виртуалния клон, и открита в клон на банката, за да увеличите гореспоменатата такса със също толкова необяснимо обяснение, че ако са открити през Виртуалния клон, това намалява разходите по обслужването на сметките.
    А, през тези години, как не бяха различни разходите по обслужване на сметките?
    Не подценявайте клиентите си, защото за някоя друга стотинка в повече се губи доверието, а то е най-важно, особено, когато се касае за парични взаимоотношения.
    Желая Ви по-трезво отношение към все още лоялните Ви клиенти и успех!

  • Иван Горинов
    10.10.2013 @ 19:06

    Днес, в 18:29 пуснах заявка за договаряне на курс – продавам евро срещу левове. Не ми е за първи път и знам какво и как да правя и какво да очаквам. След като чаках повече от 20 минути се обадих във Виртуалния клон и от там ми обясниха, че заявката ми не може да бъде изпълнена, защото била пусната след края на работното време на дилъра. Кратка справка за около 18 месеца назад ми показа, че поне два пъти за това време съм пускал заявки след 17:30 и те са били изпълнявани. Посочих този факт на служителя от Виртуалния клон, но той ми отговори, че правилата винаги са били такива. Да не говорим, че става въпрос за обмяна между евро и лева, т.е. не се очакват каквито и да е колебания на валутния курс и би трябвало просто да получа преференциалния курс за по-големи количества валута, който така или иначе е ясен и на практика фиксиран. Ще се радвам да чуя коментарите на банката по този въпрос.

    • 14.10.2013 @ 11:47

      Здравейте, г-н Горинов!

      Договорени валутни курсове през Виртуалния банков клон или на гише, които са извън официалните курс купува/продава на Банката, се договарят с дилър на банката в обичайното работно време от 08:45 до 17:45 от понеделник до петък. Във всички останали часове можете да превалутирате по официалните курс купува/продава, обявени на страницата ни и във виртуалния банков клон, раздел Валутни курсове.

      Поздрави!

  • 07.01.2014 @ 20:58

    Здравейте,

    Имам проблем с достъпа до e-fibank.bg:
    * OS: Mac OS X, Version 10.9.1
    * Browser: Safari Version 7.0.1 (9537.73.11)
    * Error:
    com.apple.WebKit.Networking.xpc wants to sign using key “Apple ID Authentication 2013-12-27 20:03:39 GMT + 02:00” in your keychain.

    Моля за инструкции какво следва да направя, за да бъде решен проблема.

    Поздрави.

    Калин Кабакчиев

    • admin
      31.01.2014 @ 18:01

      Здравейте! В подобни ситуации е добре да изчистите кешираната памет на браузъра си и да опитате да заредите страницата https://e-fibank.bg отново. Ако отново срещате затруднения, можете да прочетете нашата статия в блога, където има полезна информация по темата: http://blog.fibank.bg/safari-cant-open-the-page-i-virtualniyat-klon-na-fibank/

  • Одисей Травел
    12.05.2014 @ 15:38

    Здравейте!
    Бихте ли ми дали указания къде да се намират парагоните в системата Ви? Бих искала да ги разпечатам.

    Поздрави!

    • 12.05.2014 @ 17:13

      Здравейте! Парагоните са достъпни чрез системата „Моята Фибанк” – Менюта: Извлечения – Отчет по сметка.

  • Бойчо Бойчев
    09.10.2014 @ 17:02

    Как да настроя Мozila да работи с е-fibank- Имам електронен подпис на Банксервиз и досега работех на IE SP2

    • Customer Support
      10.10.2014 @ 11:36

      Здравейте! Вашият издател на електронен подпис може най-точно и вярно да предостави информация какво е необходимо да се направи за работа с електронни подписи под Mozilla Firefox.
      Повечето издатели предлагат автоматични инсталатори. Той прави всички необходими настройки за работа с ЕП в IE и Firefox на компютри, работещи под ОС Windows. В този случай за работа с Виртуален банков клон не се правят настройки за подписване и работа.
      След като сте направили необходимото с изискванията на издателя за работа с Firefox, ако все още имате въпроси, можете да се свържете с нас на: телефон: 0700 12 777 (денонощно) или ни пишете на e-bank@fibank.bg

    • Севдалина
      30.11.2014 @ 16:39

      Напротив!!! Точно Банката е тази, която трябва да Ви каже как да си настроите браузъра. Аз това го преживях като служител 1 ме отряза а служител 2 ми каза да използвам друг браузър… Като резултат имам настроени 2 браузъра за банкиране, след като любезен служител от другата банка, в която имам сметка ме напътстваше и си настроих Мозила-та.

  • petar
    28.12.2014 @ 8:13

    Zdraveite, jiveq mnogo dale4e ot BG, a iskam da si otvorq depozit vav va6ata banka ,no vijdam , 4e ne moga……ako ima nqkakv na4in molq pi6ete……….mislq, 4e 6te bada dobar klient….blagodarq

    • Custumer Support
      29.12.2014 @ 12:36

      Здравейте,
      за да откриете депозит във Fibank, е необходимо да посетите удобен за Вас офис на Първа инвестиционна банка.
      Друг вариант за по-висока доходност на Вашите средства, е IQ умна сметка. С нея можете да разполагате свободно с парите си – теглите и внасяте, когато пожелаете Вие; оперирате като със стандартна разплащателна сметка, но получавате по-висока доходност за парите си; лихвата по сметката Ви се начислява всеки ден и се изплаща в края на всеки 12-месечен период; получавате допълнителен лихвен бонус в края на всеки 12-месечен период.
      IQ умна сметка можете да откриете във всеки офис на Fibank или онлайн чрез Виртуалния банков клон, ако имате регистрация в системата.
      Повече за IQ умна сметка можете да видите на нашия сайт: http://fibank.bg/iq/

      Поздрави,
      Екипът на Fibank