Обратна връзка

Вашите мнения, препоръки и въпроси освен в блога на ПИБ може да отправите и на следния e-mail адрес:

Връзки с обществеността: pr@fibank.bg

По-подробна информация за връзка с нас – в страницата за нашите клонове в София и цялата страна.

Новият телефонен номер, на който можете да звъните от цялата страна всеки работен ден от 9.00 до 17.45 ч., е:
0800 11 011

За информация и кандидатстване за кредитни карти VISA, MasterCards и Diners Club, както и по всякакви въпроси, свързани с дебитните и кредитни карти на Първа инвестиционна банка, можете да ни звъните денонощно от цялата страна на телефон:

0800 11 0 11
* Тези телефонни номера могат да се избират само от стационарни телефони на територията на България, но не и от мобилни телефони.

Вашите коментари

  • ЕМИЛИЯ
    27.03.2018 @ 7:35

    Здравейте, на електронната си поща получих съобщение, че банковата ми сметка е заключена, това вярно ли е?

    • admin
      27.03.2018 @ 11:51

      Здравейте! Полученото от Вас съобщение е Phishing. Банката никога няма да изпрати такова съобщение, както и няма да изиска въвеждането на лични данни чрез подобно съобщение. Обърнете се към Вашата поща, такива съобщения да бъдат филтрирани като СПАМ.

  • Стана Ботева
    27.03.2018 @ 14:16

    Здравейте, на електронната си поща получих следното съобщение:
    Важно : Потвърдете самоличността на профила си.

    от:
    Fibank (x@server.chinanetrix.info)

    дата:
    27.03.2018 05:03
    до:
    gracia_t@abv.bg

    25/03/2018
    Уважаеми клиент,

    Техническите услуги на извършват планирано надстройване на софтуера. Искрено ви молим да посетите следната връзка, за да започнете процедурата за потвърждение на данните за клиентите.
    За да започнете, моля, кликнете върху връзката по-долу

    актуализация

    • admin
      27.03.2018 @ 15:06

      Благодарим Ви за обратната връзка. Да, правилно смятате, че полученото от Вас съобщение, е фишинг. Поздрави и успешен ден!

  • Стана Ботева
    27.03.2018 @ 14:17

    Сигурна съм, че това е фишинг.

  • Борис Чакъров
    01.05.2018 @ 9:28

    Тревога: Профилът е задържан – разписка [#8265-31344]
    от:
    Fibank (ereporting@medinetla.com)
    дата:
    01.05.2018 05:11
    до:
    bdtschakarov@abv.bg

    При заявен интерес от ваша страна мога да ви препратя целия имейл. Лек ден

    • admin
      02.05.2018 @ 9:44

      Здравейте! Благодарим Ви за обратната връзка. Вече получихме същия сигнал и от други наши клиенти. Поздрави! екипът на Fibank

  • Иван Дончев
    11.05.2018 @ 12:12

    Здравейте, получих следното съобщение: Тревога: Профилът е задържан – разписка [#8265-31344] . Какво означава това?

    • admin
      11.05.2018 @ 12:16

      Здравейте! Полученото от Вас съобщение е фишинг. Злонамерени лица изпращат подобен тип съобщения на случаен принцип, като приканват в тях да бъдат попълнени лични данни с цел достъп до банков акаунт и/ или банкова карта. Моля, не попълвайте никаква лична информация и изтрийте съобщението. Повече по темата сме писали в нашия материал тук >> https://blog.fibank.bg/phishing-v-polezni-saveti-kak-da-se-predpazim-ot-izmami/

  • Пламен Димитров
    15.05.2018 @ 15:39

    Здравейте,

    Искам да попитам кога Първа Инвестиционна банка ще има мобилно приложение, което настина да отговаря на нуждите на клиента и с което може да се работи лесно и удобно?

    Това което имате в момента е мобилно адаптирана веб страница и през телефон клиента много трудно може да види с какви пари разполага в момента, какво е платил или получил като преводи. Приложението е пълно с ненужна и безполезна маркетинг и статистическа информация, които я несъвместима с модерно мобилно приложено.

    Препоръчам Ви да положите сериозни усилия и мисъл в разработването на реално мобилно приложение за банкиране, ако не искате да загубите клиенти поради тази причина.

    Поздрави,
    Пламен Димитров

    • admin
      15.05.2018 @ 15:43

      Здравейте! Благодарим Ви за обратната връзка и градивната критика. Ще предадем информацията на колегите, които отговарят за мобилното приложение. Поздрави и успешен ден!

    • admin
      15.05.2018 @ 16:56

      Благодарим за обратната връзка. Приложението се развива постоянно. В следващите версии очаквайте нови функционалности (само за потребителите с регистрирани мобилни устройства).

      Мобилното приложение съдържа достатъчно информация за преведени и получени суми.
      През него могат да се правят преводи, договаряне на валутен курс, покупко-продажба на валута, подават се онлайн искания за кредитни карти, поддържат се дигитални плащания с безконтактна дигитална карта.
      Приложението ни е функционално и различно, тъй като поддържа два метода за подпис – Token и парола за вход за преводи до предварително определени лимити.
      Клиентите, могат да променят онлайн лимитите за плащания и/или теглене от съществуващите си карти.

      За достъп до пълната функционалност е нужно да притежавате регистрирано мобилното устройство, с което достъпвате профила си.

  • Пламен Димитров
    15.05.2018 @ 23:53

    Благодаря Ви за отговора! В началото искам да кажа, че имам опит и впечатления от банкови мобилни приложения от няколко големи Европейски бани както както и 25+ години опит в сферите на ИТ и информационна сигурност. Поради тези причини ще си позволя да Ви дам следните директни препоръки:
    – Вие се опитвате да вкарате функционалност от поне 3 приложения в едно – разделете ги само ще спечелите от това
    – махнете всякаква маркетинг информация от там, има достатъчна такава на веб страницата, а и тя не е актуална
    – преместете статистиката в отелен раздел или в друго приложение
    – информацията за преведени и получени суми е налична, но след 3-4 клика и изобщо не е в реално време. Тя трябва да е на първата или втора страница
    – Идентификация с парола на мобилно устройство е крайно не функционално. Вход с ПИН или пръстов отпечатък е достатъчно сигурен.
    – договаряне на валутен курс, покупка-продажба на валута, подават се онлайн искания за кредитни карти, поддържат се дигитални плащания с безконтактна дигитална карта – това са функционалности за поне две различни приложения

    Едно добро мобилно приложение е това на ePay.bg!
    Успех!

  • Жанна Фридман
    30.05.2018 @ 12:22

    Здравейте! Не знам точно къде и в коя рубрика да пиша, и ако не съм в правилната тематика преместете моето съобщение там където трябва!
    Искам да изкажа огромната си благодарност към целият екип и в частност на г-жа Виктория Зафирова, която е разглеждала молбата ми за гратисен период по ипотечен кредит по причина здравословно състояние. Благодарение на политика на банката, която позволи молбата ми да бъде удовлетворена, и желание на ръководството да бъдат съпричастни, аз имах възможността спокойно да се възстановявам в болничен, който ми се полагаше и да си гледам и малкия си син без да се притеснявам откъде да си набавям пари за вноските. Благодаря ви много още веднъж!

    • admin
      30.05.2018 @ 12:25

      Здравейте! Благодарим Ви за позитивната обратна връзка. Предадена е на вниманието на преките ръководители на г-жа Зафирова. Желаем Ви бързо възстановяване! Поздрави, екипът на Fibank

  • Александър
    31.05.2018 @ 17:38

    Здравейте,
    Искам да споделя чудесното си мнение от вашия сътрудник Катя Константинова в момента работи с клиенти в офиса в Боровец.Перфектно отношение и старание.Впечатлен съм.

    • admin
      31.05.2018 @ 17:43

      Здравейте! Благодарим Ви за позитивната обратна връзка! Поздрави и хубава вечер! екипът на Fibank

  • Ваклин Ваклинов
    06.06.2018 @ 21:02

    Как се трие сметка от онлайн банкиране?