Обратна връзка

Вашите мнения, препоръки и въпроси освен в блога на ПИБ може да отправите и на следния e-mail адрес:

Връзки с обществеността: pr@fibank.bg

По-подробна информация за връзка с нас – в страницата за нашите клонове в София и цялата страна.

Новият телефонен номер, на който можете да звъните от цялата страна всеки работен ден от 9.00 до 17.45 ч., е:
0800 11 011

За информация и кандидатстване за кредитни карти VISA, MasterCards и Diners Club, както и по всякакви въпроси, свързани с дебитните и кредитни карти на Първа инвестиционна банка, можете да ни звъните денонощно от цялата страна на телефон:

0800 11 0 11
* Тези телефонни номера могат да се избират само от стационарни телефони на територията на България, но не и от мобилни телефони.

Вашите коментари

  • Иван Панев
    31.07.2017 @ 13:38

    Здравейте,
    Искам да изкажа похвала и благодарност към работата на Вашата служителка Женя Иванова от клон Тракия в гр. Варна. Впечатлен съм от професионализма й, търпението, адекватните съвети и най-вече от незагасващата й усмивка. Истинско удоволствие е да срещнеш такова цвете във Вашата банка. Благодаря й.

    • Dessislava Bogdanova
      31.07.2017 @ 15:46

      Благодарим Ви за високата оценка!

  • Добромира Гиргинова
    03.08.2017 @ 22:39

    Здравейте, бих искала да се оплача от отвратително и троснато отношение на Ваш служител в централният клон на Бургас. Днес не видях името на служителката,но тя беше изключително тросната и арогантна ( втори етаж,втора врата в ляво,бюро от лява страна). Искахме с мъжа ми да попитаме за условията на кредит, но тя ни едва ли не ни се караше. Миналата седмица неинта колежка много подробно и любезно ни обясни всичко, за което благодарим. Възмутени отидохме в друг клон на банката в Бургас, където служителките бяха много любезни и ни обясниха и посъветваха какво трябва да направим,благодарим за което. Не смятам, че сме виновни затова, че някои не е в настроение. Моля Ви помогнете да тази служителка да стане професионалист.Ако не й харесва значи това не е неината работа, но не й да ни се кара само, за щото сме влезли и сме нарушили неиното спокоиствие. Благодаря Ви предварително за вниманието.

  • Б.Добрева
    18.08.2017 @ 15:57

    Здравейте,
    Искам да споделя с вас името на на специалист по общи банкови операции Диана Берберова (клон Мол Тракия-Пловдив, бул.Съединение 34) ,както и моето уважението и благодарност към професионализмът и.
    Адмирации!
    Б.Добрева

    • admin
      21.08.2017 @ 15:06

      Благодарим Ви за обратната връзка и високата оценка. Поздрави!

    • Георги С
      21.08.2017 @ 16:42

      Здравейте може ли да кажете в пловдив кой банкомат дава по 50лв съответно има лимит 2000лв на транзакция. Аз засега не съм срещал такъв.

    • admin
      21.08.2017 @ 17:09

      Здравейте! Лимитът зависи от вида на Вашата карта и нейното ниво. На нашия сайт можете да разгледате възможните нива за MasterCard, Maestro https://www.fibank.bg/uploads/_DebitCards/docs/Maestro_Limits.pdf

      и за VISA https://www.fibank.bg/uploads/_DebitCards/docs/VISA_Electron_VPAY_Limits.pdf

      При допълнителни въпроси можете да се свържете с колегите на номерата, посочени на гърба на Вашата карта или да ни пишете на cards@fibank.bg

    • Георги С
      21.08.2017 @ 21:51

      Моят лимит е 4000 на ден или 2000 на транзакция, но банкоматите в 99% от случаите ми дават само 800 на транзакция защото са заредени с 20-левки а не с 50-левки. Кажете ми банкомат който е с лимит 2000 на транзакция?

    • admin
      22.08.2017 @ 10:43

      Здравейте! Отговорихме на Вашия е-mail. Хубав ден!

    • Георги С
      22.08.2017 @ 13:53

      Мерси много