Обратна връзка

Вашите мнения, препоръки и въпроси освен в блога на ПИБ може да отправите и на следния e-mail адрес:

Връзки с обществеността: pr@fibank.bg

По-подробна информация за връзка с нас – в страницата за нашите клонове в София и цялата страна.

Новият телефонен номер, на който можете да звъните от цялата страна всеки работен ден от 9.00 до 17.45 ч., е:
0800 11 011

За информация и кандидатстване за кредитни карти VISA, MasterCards и Diners Club, както и по всякакви въпроси, свързани с дебитните и кредитни карти на Първа инвестиционна банка, можете да ни звъните денонощно от цялата страна на телефон:

0800 11 0 11
* Тези телефонни номера могат да се избират само от стационарни телефони на територията на България, но не и от мобилни телефони.

Вашите коментари

  • Галя Савова
    19.12.2017 @ 15:32

    Здравейте,
    В навечерието на най-светлия и свят празник –
    Рождество Христово, искам да изкажа огромната си благодарност и признание за човешко и професионално отношение към един от вашите служители: г-жа Калина Малчева, специалист “Кредити на физически лица”, дирекция “Банкиране на дребно”, офисът в Централни хали на бул. “Мария Луиза” №25. Сигурна съм, че не съм първият клиент, който ще напише суперлативи по неин адрес, а съм убедена, че далеч няма да съм и последният. Защото говорим на първо място за Човек с огромно сърце, невероятен професионалист и отговорен банков служител, който държи на думата си и на своите клиенти, т.е. клиентите на Първа инвестиционна банка. Благодарение на хора като Калина Малчева, ПИБ се радва на доверието и лоялността на клиенти като мен.
    Единственото нещо, което бих помолила Управителното тяло на ПИБ е да отдаде заслуженото уважение и подкрепа на г-жа Малчева, за да могат хора като нея да продължават да правят ежедневието ни по-лесно и щастливо.
    Благодаря Ви, г-жо Малчева.

  • Екатерина Кателиева
    12.01.2018 @ 13:05

    Здравейте,
    Искам да изкажа своята положителна оценка за работата на две ваши служителки:Галя Каменова и Станимира Ванчева.Те работят в Офиса на ПИБ в гр.Варна, бул.8-ми Приморски полк 128.
    За мен те са образец за това, как трябва да работи перфектният банков служител.Винаги приветливи, усмихнати, търпеливи, отговорни и на високо професионално ниво.С готовност дават съвети на клиентите, информация за всичко интересуващо ги.
    Мисля, че на такива като тях се крепи доверието на клиентите Ви.
    Аз имам счетоводна кантора и заради тяхното отношение към клиентите и професионализма им винаги съм препоръчвала и ще препоръчвам този офис на ПИБ на своите клиенти.
    Мисля, че на Галя Каменова и Станимира Ванчева трябва да се отдаде дължимото, заради всичко, което правят за нас.

    Ек.Кателиева

  • Ивайло Николов
    27.01.2018 @ 0:13

    Здравейте,
    Моля за съдействие, как да регистрирам задължение за комунална услуга към M-tel, за предоставен пакет от интернет и телевизия. В секцията “Кабелна и сателитна телевизия” въпросния оператор не фигурира (обръщам внимание, че в случая се касае за доставка на интернет и телевизия, без мобилни услуги)?
    Благодаря и лека вечер!

    • admin
      30.01.2018 @ 17:13

      Здравейте! Задължението се регистрира в мобилни и телефонни оператори, където М-tel фигурира.

  • Момчил Младенов
    09.02.2018 @ 12:13

    Служителите в ПИБ клон Белене винаги усмихнати и приветливи. За мен е удоволствие да съм ваш клиент!
    Продължавайте в същия дух!

    • admin
      09.02.2018 @ 12:25

      Благодарим Ви за високата оценка! Желаем Ви успешен ден!

  • Ивайло Николов
    11.02.2018 @ 14:23

    Здравейте,
    В продължение на въпроса ми от 27.01.2018, благодаря за отговора Ви, но отново срещам затруднение! Пред мен имам касови по платени две фактури към М-тел, и двете фактури са с 10 цифрен номер. Кои 4 цифри да включа в комбинация с GSM номера на абоната, за да мога да регистрирам задължението?
    Благодаря и поздрави!

    • admin
      12.02.2018 @ 10:42

      Здравейте! Ако Вашият GSM номер е регистриран на същото лице, както и другите услуги, тогава има две възможности – Първата е да попълните само Вашия GSM номер, втората е да използвате кода от фактурата, който е изписан на самата фактура. По-лесният вариант е да попълните само номера на Вашия GSM.

  • Тодор Цвятков
    16.02.2018 @ 15:43

    Здравейте,

    дългогодишен клиент съм на Вашата банка и съм много доволен от услугите Ви. Имам обаче едно оплакване – притежавате банкомат в сградата на бензиностанция “Петрол” в ж. к. Дианабад, бул. Драган Цанков (срещу КАТ), гр. София. Вероятно 80% от случаите, когато се опитам да го използвам, той не работи – или няма средства, или има друг проблем. И това не е само мое оплакване – служителите на бензиностанцията са на същото мнение.

    Моля, вземете адекватни мерки или в краен случай премахнете банкомата, за не разваля доброто впечатление от Вашата банка.

    Благодаря предварително.

    Поздрави,
    Тодор Цвятков

    • admin
      16.02.2018 @ 16:11

      Здравейте, г-н Цвятков. Благодарим Ви за обратната връзка. Информацията е предадена на колегите, които поддържат АТМ устройствата на банката. Ще бъде направена проверка и ще бъдат взети съответните мерки.

  • Atanas
    21.02.2018 @ 19:24

    Klient sam na Va6ata banka,i otnovo mi se naloji da vzemem kredit koito ni be6e kraino nujdae6t i blagodarenie na podrobnoto i kompetentnoto obslujvane i razbirane na obvzelata nu situaciq ot Va6a slujitelka ot klon v Blagoevgrad – Albena Mitova – kredita ni be6e otpusnat za koeto izskazvam blagodarnost kam neq i V6ata banka
    Li4na blagodarnost kam Bankata i Albena Mitova ot moeto semeistvo za dobronamerenostta i proqvenata okazana pomo6t.

    • admin
      22.02.2018 @ 13:57

      Благодарим Ви за добрите думи и високата оценка за нашия колега – Албена Митова. Желаем Ви успех!