Обратна връзка

Вашите мнения, препоръки и въпроси освен в блога на ПИБ може да отправите и на следния e-mail адрес:

Връзки с обществеността: pr@fibank.bg

По-подробна информация за връзка с нас – в страницата за нашите клонове в София и цялата страна.

Новият телефонен номер, на който можете да звъните от цялата страна всеки работен ден от 9.00 до 17.45 ч., е:
0800 11 011

За информация и кандидатстване за кредитни карти VISA, MasterCards и Diners Club, както и по всякакви въпроси, свързани с дебитните и кредитни карти на Първа инвестиционна банка, можете да ни звъните денонощно от цялата страна на телефон:

0800 11 0 11
* Тези телефонни номера могат да се избират само от стационарни телефони на територията на България, но не и от мобилни телефони.

Вашите коментари

  • Иван Панев
    31.07.2017 @ 13:38

    Здравейте,
    Искам да изкажа похвала и благодарност към работата на Вашата служителка Женя Иванова от клон Тракия в гр. Варна. Впечатлен съм от професионализма й, търпението, адекватните съвети и най-вече от незагасващата й усмивка. Истинско удоволствие е да срещнеш такова цвете във Вашата банка. Благодаря й.

    • Dessislava Bogdanova
      31.07.2017 @ 15:46

      Благодарим Ви за високата оценка!

  • Добромира Гиргинова
    03.08.2017 @ 22:39

    Здравейте, бих искала да се оплача от отвратително и троснато отношение на Ваш служител в централният клон на Бургас. Днес не видях името на служителката,но тя беше изключително тросната и арогантна ( втори етаж,втора врата в ляво,бюро от лява страна). Искахме с мъжа ми да попитаме за условията на кредит, но тя ни едва ли не ни се караше. Миналата седмица неинта колежка много подробно и любезно ни обясни всичко, за което благодарим. Възмутени отидохме в друг клон на банката в Бургас, където служителките бяха много любезни и ни обясниха и посъветваха какво трябва да направим,благодарим за което. Не смятам, че сме виновни затова, че някои не е в настроение. Моля Ви помогнете да тази служителка да стане професионалист.Ако не й харесва значи това не е неината работа, но не й да ни се кара само, за щото сме влезли и сме нарушили неиното спокоиствие. Благодаря Ви предварително за вниманието.

  • Б.Добрева
    18.08.2017 @ 15:57

    Здравейте,
    Искам да споделя с вас името на на специалист по общи банкови операции Диана Берберова (клон Мол Тракия-Пловдив, бул.Съединение 34) ,както и моето уважението и благодарност към професионализмът и.
    Адмирации!
    Б.Добрева

    • admin
      21.08.2017 @ 15:06

      Благодарим Ви за обратната връзка и високата оценка. Поздрави!

    • Георги С
      21.08.2017 @ 16:42

      Здравейте може ли да кажете в пловдив кой банкомат дава по 50лв съответно има лимит 2000лв на транзакция. Аз засега не съм срещал такъв.

    • admin
      21.08.2017 @ 17:09

      Здравейте! Лимитът зависи от вида на Вашата карта и нейното ниво. На нашия сайт можете да разгледате възможните нива за MasterCard, Maestro https://www.fibank.bg/uploads/_DebitCards/docs/Maestro_Limits.pdf

      и за VISA https://www.fibank.bg/uploads/_DebitCards/docs/VISA_Electron_VPAY_Limits.pdf

      При допълнителни въпроси можете да се свържете с колегите на номерата, посочени на гърба на Вашата карта или да ни пишете на cards@fibank.bg

    • Георги С
      21.08.2017 @ 21:51

      Моят лимит е 4000 на ден или 2000 на транзакция, но банкоматите в 99% от случаите ми дават само 800 на транзакция защото са заредени с 20-левки а не с 50-левки. Кажете ми банкомат който е с лимит 2000 на транзакция?

    • admin
      22.08.2017 @ 10:43

      Здравейте! Отговорихме на Вашия е-mail. Хубав ден!

    • Георги С
      22.08.2017 @ 13:53

      Мерси много

  • Иван Горинов
    01.10.2017 @ 0:29

    Здравейте, имам въпрос относно работата на Виртуалния клон с предстоящата нова версия 57 на Mozilla Firefox, която ще се появи през ноември 2017. Както Ви е известно, след Firefox 35 подписването с електронен подпис не може да се извършва без да е инсталирано разширението signTextJS. Проблемът е, че от Firefox 57 нататък това разширение няма да работи.

    Инсталирах си бета версията на Firefox 57 и потвърждавам, че разширението не работи и работата с Виртуалния клон е невъзможна. Какво мислите да направите за да може клиентите Ви да продължат да ползват Firefox за работа с Виртуалния клон с електронен подпис след м. ноември 2017 г.?

    • admin
      02.10.2017 @ 11:22

      Здравейте! Интернет клонът на Fibank работи с всички браузъри,които поддържат дигитално подписване с електронен подпис.
      Не можем да коментираме политиката и взетото решение на Mozilla да премахне една, смятана за остаряла, технология от края на миналия век.
      Ние предлагаме много по-сигурни и съвременни методи за работа с Интернет клона на Fibank и вие можете да се възползвате от тях.
      При съвременното развитие на технологиите и методите за дистанционен достъп до услугите,предлагани от нас,по-удобно е да използвате токен устройство вместо електронен подпис.
      Можете да използвате токен устройството през всички браузъри и през нашето мобилно приложение.Не е необходимо да инсталирате софтуер за четец,карти и др.
      Ако желаете да използвате електронния подпис, ще можете да подписвате дигитално с Internet Explorer, както досега.

  • Иван Горинов
    02.10.2017 @ 12:22

    Благодаря за бързия отговор. За съжаление отправените съвети не ми допадат. Аз ползвам електронен подпис не само за да банкирам. Ползвам го и са други цели – връзка с НАП и други държавни институции, подписване на документи. За всичките тези цели сега нося със себе си само едно устройство – смарткартата с електронния подпис и това е голямо удобство. Ако премина на токен ще трябва да нося две устройства. Що се отнася до ползването на Internet Explorer, мисля че е несериозно банката да редуцира поддръжката до само един браузер, който към днешна дата има около 6% дял от пазара в България и 8% от световния пазар за десктоп системи. Освен това IT политиката в много фирми и организации не толерира IE. По този начин след ноември няма да мога да банкирам от офиса. Смятам, че банката трябва да направи нещо по въпроса, още повече, че полтиката на Mozilla по въпроса с използването на Window.crypto беше обявена преди 3 години, а политиката относно добавките като signTextJS беше обявена още в началото на тази година.

  • Ирина Лазарова
    01.11.2017 @ 11:46

    Здравейте, дъщеря ми има следния проблем- тя живее и работи в Ирландия, има издадена виза карта оттам, която е забравила в банкомат в ж.к Младост , София и която вече е в отдел на бул. България 81. Случката става в петък, следват двата почивни дни…
    И сега ситуацията е абсурдна- в понеделник идвахме и ваш служител каза, че трябва да получат имейл с потвърждение за притежание оттам…дотук добре- свързахме се със служител от ирландската банка, но те не могат да дадат информация ей така по телефона за притежател на карта в тяхна банка…помолихме ваш служител да говори с тях, защото те поискаха, но вашата служителка отказа- дали защото няма право, дали защото не знае езика…няма значение. и сега сме малко ситуация `параграф 22`- тя не може да си вземе картата със личната карта, която е издадена тук, защото трябвало са има потвърждение оттам, оттам пък не могат да изпратят имейл с данни на техен клиент..всъщност тя не може да ползва парите си, да си купи билет…естествено няма да се яви на време на работното си място…последствията са ви ясни….но нали сме в Европейския съюз, защо банките имат различни правила..и да не може да се върне лична вещ с лична карта и подпис..та нали това е паспортът на лицето…какъв е вашият съвет, надявам се на бърз отговор, защото утре е последният й шанс да се прибере, т.е днес да си вземе картата и да купи билет…направо не мисли, ако това се случи на чужденец…

    • admin
      01.11.2017 @ 13:41

      Здравейте! Моля дъщеря Ви да изпрати тази информация на cards@fibank.bg, като се легитимира и с личните си данни, ЕГН, три имена, банка картоиздател, последни 4 цифри от номера на картата, за да съдействат колегите. Поздрави! екипът на Fibank

  • Даниела Лазарова-Арабаджиева
    18.11.2017 @ 10:49

    Здравейте, дългогодишен клиент съм на банката, почти 12 години изплащам ипотечен кредит за немалката сума от 800 лв. месечна вноска. Съвсем наскоро при плащането на поредната вноска разбрах, че имам още една сметка във вашата банка, която е натрупала такси над 40 лв. Аз поне в близките десет години не помня тази сметка и не съм я ползвала….Може би от някоя предходна работа е останала, но защо ми се явява чак сега с натрупани такси? Не мога да я закрия без да ги платя…Просто колкото и да звучи безумно, не мога да отделя едни безмислени 40 лв. за това…..Моля да бъде закрита по служебен път…..Тя дори няма давност…..Благодаря за отделеното внимание!