Петъчно

Проблясъци от Call Центъра:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Агент: – Бихте ли ми казала как са ви трите имена?
Клиент: – Ами…добре са
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Клиент: – Накъде ще тръгне днес следобяд курса на долара ?
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Клиент: – Аз искам да ви се обадя, само да ви кажа – там на Десислава и издадоха един документ и тя се отказва………………………………….
Агент: – Вие дебитна карта ли имате в нашата банка?
Клиент: – Не, разплащателна карта имам, Master Card
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Клиент: – Сега тука като си пиша IBAN-на, гледам от писмото, което сте ми дали, тези задрасканите нули просто не ги пиша…
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Агент: – Кажете ми ЕГН госпожо.
Клиент: – 43..78..01
Агент: – Кажете ми цялото ЕГН госпожо!
Клиент: – Ами ето аз Ви казвам откъслеци от ЕГН-то……Ама как така,
вече сме в Европейския съюз, всички западни страни така работят,
вие още не може да се оправите само по части на ЕГН-то!?!?!
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Агент: – Първа инвестиционна банка, добър ден!
Клиент: – Моля Ви, свържете ме с девойката от втория етаж.
Агент: – Коя девойка господине, как се казва?
Клиент: – Ами вие сте много…
Агент: – В кой офис?!
Клиент: – Там на втория етаж..
Агент: – Как се казва колежката?!?
Клиент: – Аз се казвам Драган Иванов…
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

По време на кампания на Дайнърс Клуб – агент предлага карта First Lady на представител на силния пол, картата е предназначена за дамата до него:
„ – Желаете ли да направите неустоим подарък на своята дама?” Отговор:
„ – Абсурд, Жена с кредитна карта е като маймуна с граната.”
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Агент: Лили на телефона, добър ден!
Клиент: Ало ?!?
Агент: Да, кажете?
Клинет: С човек ли говоря, че до сега говорих с няква машина ?
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Клиент: Бих искала да се информирам, какъв е срока на едномесечния депозит?
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

След като е изслушал записите на IVR –а на тел. 080011011 , в които многократно се споменава Първа инвестиционна банка, клиент се свързва със служител
Агент: Виктория, добър ден!
Клиент: Ама аз не искам да говоря с пицарията, искам с Първа инвестиционна банка….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Екипът на ПИБ ви пожелава весел уикенд!

Споделете с приятели

  • във Facebook
  • в Twitter
  • в Google+
  • в LinkedIn
  • в Pinterest

Коментарите по темата

  • DM
    06.06.2008 @ 14:07

    Opravihte mi natroenite za weekenda, mnogo svejo… Vseki petyk li shte puskate novi ili… tova beshe ednokratna doza humor

  • 06.06.2008 @ 14:42

    Агент: Лили на телефона, добър ден!
    Клиент: Ало ?!?
    Агент: Да, кажете?
    Клинет: С човек ли говоря, че до сега говорих с няква машина ?

    Хахах 🙂 🙂

  • 06.06.2008 @ 14:51

    Добри са! Искам и следващия петък.

    Харесаха ми за “как са вашите имена” и “нецялото егн”.

  • 07.06.2008 @ 9:25

    о много добро беше 😀

  • 07.06.2008 @ 10:17

    хахаха 😀 Много са добри в всичките 🙂 Сутринта явно ще започне с усмивка 🙂 Иначе тези най-много ми харесаха:

    Клиент: Бих искала да се информирам, какъв е срока на едномесечния депозит?

    Агент: – Бихте ли ми казала как са ви трите имена?
    Клиент: – Ами…добре са

    Агент: Лили на телефона, добър ден!
    Клиент: Ало ?!?
    Агент: Да, кажете?
    Клинет: С човек ли говоря, че до сега говорих с няква машина ?

  • Уест
    07.06.2008 @ 15:30

    Това беше жестоко! хахаха

  • Жорка
    07.06.2008 @ 15:47

    Чакаме другия петък 🙂

  • :)
    07.06.2008 @ 23:47

    hahahaha! Takmo se biah depresirala, che e sabota vecher i che sam sama vkushti… ama tozi posting me navede na misulta, che i prez sedmicata e veselo!:P

  • Стан В
    10.06.2008 @ 18:36

    Здравейте, радвам се че сте отворили блог, посмях се и със тези бисери, но искам само да ви дам ПР съвет, може би не трябва да става практика защото някои хора (дори и ако не са цитирани във бисер) могат да приемат подобни инициативи като подигравка със клиентите.

    Бил съм свидетел на подобни реакции по други корпоративни блогове 🙂