Петъчно

Customer Support 10

Проблясъци от Call Центъра:

.......................................................................................................................................................................

Агент: - Бихте ли ми казала как са ви трите имена?

Клиент: - Ами...добре са

.......................................................................................................................................................................

Клиент: - Накъде ще тръгне днес следобяд курса на долара ?

.......................................................................................................................................................................

Клиент: - Аз искам да ви се обадя, само да ви кажа - там на Десислава и издадоха един документ и тя се отказва........................................

Агент: - Вие дебитна карта ли имате в нашата банка?

Клиент: - Не, разплащателна карта имам, Master Card

.......................................................................................................................................................................

Клиент: - Сега тука като си пиша IBAN-на, гледам от писмото, което сте ми дали, тези задрасканите нули просто не ги пиша...

.......................................................................................................................................................................

Агент: - Кажете ми ЕГН госпожо.

Клиент: - 43..78..01

Агент: - Кажете ми цялото ЕГН госпожо!

Клиент: - Ами ето аз Ви казвам откъслеци от ЕГН-то......Ама как така,

вече сме в Европейския съюз, всички западни страни така работят,

вие още не може да се оправите само по части на ЕГН-то!?!?!

.......................................................................................................................................................................

Агент: - Първа инвестиционна банка, добър ден!

Клиент: - Моля Ви, свържете ме с девойката от втория етаж.

Агент: - Коя девойка господине, как се казва?

Клиент: - Ами вие сте много…

Агент: - В кой офис?!

Клиент: - Там на втория етаж..

Агент: - Как се казва колежката?!?

Клиент: - Аз се казвам Драган Иванов...

.......................................................................................................................................................................

По време на кампания на Дайнърс Клуб – агент предлага карта First Lady на представител на силния пол, картата е предназначена за дамата до него:

„ – Желаете ли да направите неустоим подарък на своята дама?” Отговор:

„ – Абсурд, Жена с кредитна карта е като маймуна с граната.”

.......................................................................................................................................................................

Агент: Лили на телефона, добър ден!

Клиент: Ало ?!?

Агент: Да, кажете?

Клинет: С човек ли говоря, че до сега говорих с няква машина ?

.......................................................................................................................................................................

Клиент: Бих искала да се информирам, какъв е срока на едномесечния депозит?

.......................................................................................................................................................................

След като е изслушал записите на IVR –а на тел. 080011011 , в които многократно се споменава Първа инвестиционна банка, клиент се свързва със служител

Агент: Виктория, добър ден!

Клиент: Ама аз не искам да говоря с пицарията, искам с Първа инвестиционна банка....

.......................................................................................................................................................................

Екипът на ПИБ ви пожелава весел уикенд!

Коментари

  1. <strong>Първа инвестиционна банка - Смях от Call center-a...</strong>

    Първа инвестиционна банка - Смях от Call center-a

    Агент: - Бихте ли ми казала как са ви трите имена? Клиент: - Ами…добре са...

  2. Здравейте, радвам се че сте отворили блог, посмях се и със тези бисери, но искам само да ви дам ПР съвет, може би не трябва да става практика защото някои хора (дори и ако не са цитирани във бисер) могат да приемат подобни инициативи като подигравка със клиентите.

    Бил съм свидетел на подобни реакции по други корпоративни блогове :)

  3. hahahaha! Takmo se biah depresirala, che e sabota vecher i che sam sama vkushti... ama tozi posting me navede na misulta, che i prez sedmicata e veselo!:P

  4. Чакаме другия петък :)

  5. Това беше жестоко! хахаха

  6. хахаха :D Много са добри в всичките :) Сутринта явно ще започне с усмивка :) Иначе тези най-много ми харесаха:

    Клиент: Бих искала да се информирам, какъв е срока на едномесечния депозит?

    Агент: - Бихте ли ми казала как са ви трите имена?
    Клиент: - Ами…добре са

    Агент: Лили на телефона, добър ден!
    Клиент: Ало ?!?
    Агент: Да, кажете?
    Клинет: С човек ли говоря, че до сега говорих с няква машина ?

  7. о много добро беше :D

  8. Добри са! Искам и следващия петък.

    Харесаха ми за "как са вашите имена" и "нецялото егн".

  9. Агент: Лили на телефона, добър ден!
    Клиент: Ало ?!?
    Агент: Да, кажете?
    Клинет: С човек ли говоря, че до сега говорих с няква машина ?

    Хахах :) :)

  10. Opravihte mi natroenite za weekenda, mnogo svejo... Vseki petyk li shte puskate novi ili... tova beshe ednokratna doza humor

Коментирай