Интервю с г-н Габриел Сорбо, Регионален вицепрезидент за Южна Европа на Western Union

Г-н Сорбо, Western Union е компания с над 150 години опит в платежните услуги. Fibank наскоро предложи на своите клиенти възможността да извършват бързи парични преводи в партньорство с вас. Какви са очакванията ви за сътрудничеството между Fibank и Western Union?

Щастлив съм от това сътрудничество, защото разглеждам Fibank като важен стълб за прилагането на многоканалната, мултипродуктова стратегия на Western Union.

Какви са услугите, които Fibank ще предлага съвместно с Western Union?

В резултат на съвместната работа между Fibank и Western Union клиентите ще могат да изпращат пари от клоновете на Fibank до повече от 200 държави и територии, ползвайки комбинирана мрежа от над 500 000 представителства на Western Union по цял свят. Те ще могат също да получават пари във всеки клон на Fibank.

По-нататъшното развитие ще позволи изпращането на пари онлайн от сметки във Fibank до локациите на Western Union по света, както и получаването на пари в онлайн сметки или банкомати на Fibank от всяка от многобройните локации на Western Union.

Колко офиса на Fibank ще предлагат парични преводи на Western Union?

Услугата на Western Union е достъпна във всички 155 офиса на Fibank, както за изпращане, така и за получаване на пари.

Какви са предимствата на преводите, извършвани чрез Western Union, в сравнение с тези на вашите конкуренти?

Western Union е световен лидер в паричните преводи – един наистина глобален бранд, със задълбочено разбиране на развиващите се клиентски нужди. Ние предлагаме разнообразни канали за прехвърляне на пари по света с ненадминатата си глобална мрежа от над 500 000 представителства. Средства могат да се изпращат в над 130 валути  - от кеш до кеш, от кеш до сметка, от сметка до кеш, а също с използване на карта на нашата платформа wu.com. Ние се стремим да предоставяме своите услуги навсякъде, по всяко време, чрез различни канали и в рамките на минути за потребители и фирми. Над 82% от хората по света разпознават марката Western Union и над 70% от наредителите на международни преводи са категорично съгласни, че WU е надежден метод за изпращане на пари.

Бихте ли споделили своите впечатления от дейността на Western Union в България досега?

България е много важен пазар за Western Union. В началото на нея се гледаше основно като на държава-получател, но вярваме, че тя има добър потенциал и за изходящи преводи.

Дигитализацията във финансовата сфера е все по-често обсъждана напоследък. Как виждате бъдещето на паричните преводи в тази светлина?

Western Union е в бизнеса с парични преводи от 1871 г. През 2000 г. стартирахме платформата wu.com., през 2007 г. мобилното приложение WU, а през 2010 г. – преводите чрез банкомати. Бързият ръст на технологиите улеснява извършването на международни парични преводи онлайн. Дигиталните клиенти обикновено са по-млади, ползват активно интернет и предпочитат да правят всичко там, с едно натискане на бутона. Western Union не разглежда своя бизнес на дребно като откъснат от дигиталния свят и ние предлагаме на потребителите различни възможности за избор както за изпращане, така и за получаване на пари. Някои хора предпочитат да отидат в офис и да платят кеш. Други – да инициират трансакцията онлайн, а след това да отидат в офис и да платят кеш, докато трети искат да свършат всичко онлайн. Ние силно вярваме в добавянето на нови продуктови канали и даването на възможност на потребителите да изпращат и получават пари в брой, по банкова сметка, онлайн, или на банкомат.

Какво ще пожелаете на клиентите на Fibank?

Милиони хора по света ни се доверяват, за да изпратят средства на своите семейства, да изненадат любим човек с подарък в пари, или да помогнат в извънредна ситуация. Надяваме се да отговорим на нуждите на клиентите на Fibank, като внесем повече удобство в живота им и им позволим надеждно и безпроблемно да прехвърлят пари по начина, най-удобен за тях. И разбира се, бихме искали да пожелаем на всички ви Весела Коледа и Честита Нова Година!

Златко Стоянов

Златко е Мениджър „Корпоративни комуникации”, като се присъединява към екипа на Fibank през 2011 г. в дирекция "Методология". Автор е на статии в корпоративния вестник Fibank NEWS, отразяващи един по-приемлив поглед към сложната банкова терминология. Следи развитието на регулациите и тяхното отражение в дейността на банките. Очаквайте от него разработки, посветени на новостите в банковата сфера.

Коментари

Коментирай