Единна платформа за интернет банкиране „Моята Fibank”

Стартира процес по обединяване на всички дистанционни услуги, предлагани от Fibank, в една единна платформа за интернет банкиране „Моята Fibank”.

Клиентите физически лица са първите*, които ще могат да се възползват от новите функционалности на my.fibank.bg. Ако досега сте имали акаунт в Моята Fibank и друг в е-fibank, сега ще бъде необходимо да преминете през процес от три лесни стъпки, за да обедините двата акаунта. Така, с един общ достъп, ще имате възможността да ползвате нови функционалности. През иновативния интерфейс ще можете да извършвате комунални плащания, да управлявате 3D пароли, да правите настройка на автоматични плащания, e-mail и други услуги. Единната платформа позволява напълно интегрирането между мобилното приложение и онлайн банкирането. Чрез интуитивния дизайн е осигурен бърз и удобен достъп до всички функциионалности и услуги, предлагани от платформата.

Процесът на миграция включва прехвърляне на регистрацията Ви и всички други данни към единната платформа My Fibank. Това означава прехвърляне и на всички създадени до момента получатели за преводи, шаблони за преводи, наредени и успешно осчетоводени документи за период от една година назад до момента на миграцията. Всички Ваши движения и отчети по сметки ще бъдат запазени.

За да използвате новите функционалности, които предлага единната платформа за интернет банкиране, ще преминете през кратък процес на обединяване на съществуващите системи.

Влизайки в акаунта си – е-fibank, ще видите съобщение на Вашия екран, в което Ви уведомяваме за обединяването на всички дистанционни услуги в иновативната платформа. Натискайки върху бутона „Приеми”, ще стартирате процеса по обединяване и ще преминете към ползването на новата единна платформа „Моята Fibank”.

В Стъпка 1 ще получите информация какъв е процесът по преминаване към единната платформа, ще се запознаете с новите Общи условия за Моята Fibank и ще бъде необходимо да ги приемете.

На Стъпка 2 избирате потребителското име, с което ще работите в единната платформа „Моята Fibank“. Можете да изберете едно от вече съществуващите Ви потребителски имена или да създадете ново потребителско име.

На Стъпка 3 избирате парола за вход, с която ще работите в единната платформа „Моята Fibank“. Въведена е нова опция – вход в системата само с парола, което улеснява клиентите, които влизат в системата с КЕП или Токен устройство, и гарантира достъпа през мобилни устройства. Потвърждаването на активните операции ще продължи да се извършва както досега – с регистрираните Токен устройство или КЕП.

Напомняме да бъдете внимателни и да запомните паролата за достъп, тъй като тя е известна само на Вас и ще се ползва за вход в единната платформа „Моята Fibank“.

Старата версия на Виртуалния банков клон на Fibank ще бъде спряна след окончателното прехвърляне на всички клиенти.

 

Лъчезар Венков,

Директор е-банкиране

 

Г-н Венков, какви нови функционалности ще открият клиентите на банката в новата единна платформа за интернет банкиране „Моята Fibank”?

Платформата дава възможност за преводи между собствени сметки и комунални плащания само с Вашата парола. Системата позволява извършване на автоматични комунални плащания и автоматични периодични преводи. За улеснение на клиентите сме създали WIZARD (така наречения „помощник”), който съдейства за най-често използваните операции. Осигурихме възможност за интегриране на информацията между мобилното приложение и web базираната платформа. Това осигурява бърз и лесен достъп и през мобилния телефон. Например превод, създаден през web приложението, ще може да бъде подписан и изпълнен през мобилния телефон. Това са само част от новостите в платформата.

Новата платформа предоставя ли възможност за зареждане на файлове с платежни нареждания?

Платформата предоставя възможност за автоматична обработка на преводи, заредени от файл, като тази услуга е подходяща и за физически, и за юридически лица. Става въпрос за преводи на работни заплати, преводи към бюджета и други преводи към множество получатели.

В случай на затруднения при използването на новата единна платформа, какво ще посъветвате клиентите на Банката?

Самият дизайн е разработен да бъде интуитивен и подпомага работата на клиентите в платформата. Готови сме да съдействаме при необходимост. Обратна връзка можете да ни давате на телефон 0700 12 777 или на my.fibank@fibank.bg

*Клиентите юридически лица ще бъдат прехвърлени към единната система на следващ етап.Bottom of Form

Споделете с приятели

  • във Facebook
  • в Twitter
  • в Google+
  • в LinkedIn
  • в Pinterest

Коментарите по темата

  • 09.02.2017 @ 12:40

    Чудесна система 🙂

    • Dessislava Bogdanova
      09.02.2017 @ 12:42

      Благодарим Ви за обратната връзка!

  • Ники
    09.02.2017 @ 12:59

    Здравейте,

    Ползвам и двете услуги, кога да очаквам, че ще ми се появи прозорец в e-fibank за миграция?

    • admin
      09.02.2017 @ 18:27

      Здравейте! В рамките на този месец, поетапно, всички потребители, физически лица ще мигрират към новата единна платформа.

  • Ивайло
    09.02.2017 @ 18:45

    Досега съм имал акаунт само в my.fibank, но не и в e-fibank, ще мога ли да ползвам електронно банкиране след обединяването на платформите, след като досега не съм го ползвал?

    • Dessislava Bogdanova
      10.02.2017 @ 11:56

      Здравейте! Правата Ви остават същите. Ако желаете да активирате възможностите, които предоставя активното банкиране, можете да заповядате в офис на банката. Поздрави!

  • Христова
    11.03.2017 @ 12:53

    Здравейте!
    Вече ползвам новата система, и в процес на това откривам някои липси на елементарна функционалност които създават дискомфорт в процеса на работа.
    За пример:
    * В таб “Сметки”
    – Няма “превод в собствени сметки” (не го открих и на друго място). Успях да преведа от една моя сметка в друга моя сметка само защото имах запазен шаблон от старата система.
    * В таб “Наредени документи”
    – Няма възможност за принтиране или дори експорт в pdf на нареден документ (все широко използвани и почти задължителни функции). При опит да се направи скрийншот – също не може, документа се дисплейва със скрол. Би трябвало да е помислено, че с тези документи се работи и извън системата на банката (ако разбирасе, не съм изолиран случай) :))
    Ако е удачно, може на видно място да предоставите мейл или форма за подаване на подобни технически коментари свързани с функционалноста, където ние клиентите да можем да съобщим.

    Надявам се коментарът да не се приеме за негативен. Пиша всичко това в името на обратната връзка.
    Поздрави.

    • Dessislava Bogdanova
      13.03.2017 @ 11:50

      Здравейте! Можете да откриете Вашите сметки, когато желаете да направите превод към тях в менюто в лявата колона >> Начало >> Преводи >> Нов кредитен превод >>
      Избирате Вашата сметка, от която желаете да направите превода >>
      След което на стъпка 2 – Получател – избирате Ваша сметка в менюто “Моите сметки”.
      За възможност за разпечатване
      Меню: Начало >> Наредени документи
      Избирате сметката, от която сте направили превода и периода, в който е бил направен. Ще видите таблица с всички направени преводи и при клик върху този, който желаете да имате като запазен документ, в отделен прозорец ще се визуализира цялата информация за наредения документ. В горния десен ъгъл имате две икони – опция за запазване на документа в PDF и опция за разпечатване.
      Надявам се, че съм била полезна. Хубав ден!