Fibank вече и за Android

Fibank вече и за Android

Мобилното ни приложение за Android вече е в Google Play. Така се нарежда до Fibank за iPhone, с което можете да следите движенията и салдата по сметките си, авторизациите и успешните плащания карти. През приложението ни лесно ще се ориентирате и кои са най-близките ни клонове и банкомати. Там е информацията за валутните ни курсове и настоящите ни промоции.

За да използвате пълната функционалност на приложението, е достатъчно да сте наш клиент и да имате издадена дебитна или кредитна карта от банката. Ако вече имате регистрация за „Моята Fibank”, влезте с потребителското си име и парола за нашата система за електронни справки. Ако ли пък нямате регистрация, можете да я направите и в самото приложение.

Както и приложението за iPhone, така и това за Android засега е само за пасивни операции. Скоро обаче ще Ви позволява да управлявате по-лесно средствата си.

Работи с всички устройства с Android 2.2 и нагоре. Благодарим Ви за търпението, с което го изчакахте, а предложения и коментари приемаме с удоволствие.

Свали от Google Play

Споделете с приятели

  • във Facebook
  • в Twitter
  • в Google+
  • в LinkedIn
  • в Pinterest

Коментарите по темата

  • Виктор Вълков
    23.11.2013 @ 21:15

    Стефан, макар и ел. подпис ‘технически’ да може да се включи в мобилен телефон с преходник, той е неизползваем (има драйвер за андроид, но ниакакъв софтуер, който да ги ползва).
    Между другото IP ограниченията са по-скоро неудобството, отколкото мярка за сигурност. Ако имаш вирус, спокойно могат и през твоето IP да влязат в сайта на банката. Именно затова се ползва двустпенна идентификация за активно банкиране. Само с парола най-много да ти платят сметката за ток, която си си регистрирал.
    Сигурността мен не притеснява, а удобството. Приложения, които заместват тоукън устройство има разработени и съм споменал най-популярните. Verisign VIP access например се ползва от десетки банки по света, както и PayPal.

  • Иван Горинов
    25.11.2013 @ 20:12

    Не може ли да се помисли приложението да се изтегля директно от сайта на банката? Например чрез автентикация през MyFibank или Виртуалния клон? Не ми допада политиката на Google за регистрация в Google Play, както и изискването да тегля приложението директно от устройството, а не от компютър. На банката имам доверие, но на Google – не!

  • Dimitar Hristov
    26.11.2013 @ 16:35

    Иван, че то целият ти телефон е един Google 🙂
    Можеш да изтеглиш приложението и през компютър, само че трябва да си се логнал в профила си в Google. За мен няма никакви грижи.

    Google са платформата, през която ползваш цялата тази полезност. Това, че приложението се тегли от Google Play, не го прави несигурно.

  • Иван Стефанов
    20.12.2013 @ 11:55

    Ако ваш клиент има само карта Vpay e невъзможно регистрирането в “Моята Fibank” без посещение на банков клон. След регистрацията се оказва, че е невъзможно и регистрирането в мобилното приложение за Android с карта Vpay.

    Защо картите Vpay са така дискредитирани и как такъв клиент може да се регистрира в мобилното приложение?

    • 20.12.2013 @ 12:13

      Здравейте, г-н Стефанов!

      Все още картите V PAY не са приложими в интернет, а за регистрацията в Моята Fibank и мобилните ни приложения е необходима точно такава карта.
      Към същата сметка бихте могли да си издадете допълнителна дебитна карта – Visa Electron (payWave) или Debit MasterCard например. Така ще можете да използвате мобилното ни приложение за Android, както и да плащате в интернет със средствата в същата сметка.

      Надяваме се, че сме успели да помогнем.
      Поздрави!

  • Dimitar
    26.03.2014 @ 14:59

    Здравейте,

    От скоро ползвам приложението Ви за андроид, но ми прави впечетление следното нещо: Когато проверявам баланса по сметката си, виждам освен наличната сума и блокираната такава. Това е подвеждащо, тъй като реално това не е моята разполагаема сума. Не е ли редно да се показва инфорамцията от полето “Нетна разполагаема наличност”.
    Всичко останало по приложението е супер!

    Идея: Може да направите начин за потвърждаване на трансакция от приложението, това ще спести разходи по смс-и.

    • 26.03.2014 @ 17:18

      Здравейте! Благодарим за обратната връзка от Ваша страна. При избор на меню справки се генерира справка за текущото салдо по всички сметки. В текущото салдо са включени и блокираните суми по картовите сметки. След избор на конкретна сметка и детайли за нея се показва подробна справка за избраната сметка, в която е описана блокираната сума и нетната разполагаемост.

  • 01.07.2014 @ 13:33

    Браво! Много удобно приложение.

  • Емил Венков
    19.12.2014 @ 22:59

    Здравейте,
    Поздравления за новия дизайн на приложението под Андроид. Информацията, която получавам е много повече от предходната версия. Има обаче и забележки, а някои от тях са наистина проблемни! Ето и тях:
    1. Когато се прави превод, при въвеждане на сума в клавиатурата липсва десетичния знак. Може да се нареждата само левове, но не и стотинки. Не знам дали е само при мен. Аз съм с Samsung Galaxy S4.
    2. При въвеждане на пот. име и парола или някакви други полета, клавиатурата скрива всички полега и не е ясно къде се пише.
    3.Имам добавени във Виртуални клон страшно много “Макети”. Не е удачно всички тях да ги добавям на ново и в приложението. Би трябвало всички макете добавени от Виртуални Клон да са достъпни тук, както и обратното.
    4.При създаване на Макет след това в списъка излизат имената на получателя, а не името на макета.
    Бих си пожелал да има опция за плащане на комунални услуги, защото за сега опцията влез в MyFibank се обезмисля поне за мен след като имам е-Fibank.
    Успех и дано по-често да актуализирате приложението и да го подобявате. Наистина поне някои от точките са крайно належащи да бъдат коригирани.

    • Custumer Support
      22.12.2014 @ 12:30

      Здравейте, г-н Венков,
      Благодарим Ви за обратната връзка.
      Проблемите, описани от Вас в т.1 и т.2, вече са отстранени. Относно макетите, мобилното приложение Fibank е съвсем нова система за дистанционно банкиране. To не е версия на виртуалния клон, от където идва и това, че не се изтеглят макети от едната система в другата и обратно.
      Екипът ни непрекъснато работи по подобрения в приложението Fibank.
      Желаем Ви приятно банкиране!

      Поздрави,
      Екипът на Fibank

  • Емил Венков
    25.12.2014 @ 17:28

    Честита Коледа,
    Благодаря за бързото отстраняване на проблемите!
    След като направих първия превод през приложението, мога да потвърдя, че освен при въвеждането на пот. име и парола, този проблем с скриването на полетата съществува и при стъпките за нареждане на превод. Ако може екипа да разгледа изцяло интерфейса при въвеждането на текст и показване на клавиатура при всички полета. И ако се налага лека реорганизация подобно при въвеждането на пот. име и парола ще е добре. Сега с това скриване на полета навсякъде където се налага въвеждане от клавиатурата и нейното показване е неудобно.

    Весели празници и щастлива Нова година!

  • Емил Венков
    25.12.2014 @ 18:18

    А също така няма редакция на макетите или поне опция за изтриване.
    Весели празници!

    • Custumer Support
      29.12.2014 @ 12:59

      Здравейте, г-н Венков,
      Благодарим Ви за обратната връзка и препоръките.
      Съвсем скоро ще можете да изтривате макетите. Тази опция ще бъде налична в приложението след празниците.
      Относно скриването на полетата за въвеждане, когато се покаже клавиатурата на устройства с по-малки екрани, в последната версия е въведена опция за скролиране.Това може да се види в екрана за въвеждане на основание на превода (на стъпка 75% завършеност на превода). Тази възможност ще бъде въведена и в другите екрани, където е необходимо.
      И на Вас щастлива нова година! 🙂

      Поздрави,
      Екипът на Fibank

  • Георги Кънев
    29.12.2014 @ 16:12

    Здравейте,
    Кога можем да очакваме приложението и за потребителите на Windows Phone?
    Весели празници!

    • Custumer Support
      29.12.2014 @ 17:12

      Здравейте, г-н Кънев,
      Към момента сме съсредоточили усилията си върху подобряване на вече съществуващите приложения – за Android и iOS.
      Веднага щом имаме новини за потребителите на Windows Phone, ще Ви информираме чрез нашите официални канали за комуникация.

      Весели празници и на Вас! 🙂
      Поздрави,
      Екипът на Fibank