Банката подарява на всички свои клиенти възможността да използват напълно безплатно дигитални услуги.
Банкирането от дистанция винаги е било удобство за всички клиенти на Fibank, които го изполват в ежедневието си. Като жест към всички клиенти банката подарява възможността да се използват напълно безплатно дигитални услуги, за да банкираме от своя дом.
За целта бе разработен специален пакет от услуги за дистанционно банкиране за клиенти физически лица. Новият пакет е напълно безплатен за период от 1 месец и включва следните решения за дистанционно банкиране:
- Безплатно откриване на онлайн или мобилно банкиране My Fibank + софтуерен токън;
- Неограничен брой безплатни преводи БИСЕРА (обикновени и бюджетни, без многоредови), наредени през Моята Fibank;
- Неограничен брой безплатни вътрешнобанкови преводи между различни клиенти или собствени сметки, наредени през Моята Fibank;
- Неограничен брой безплатни плащания на комунални услуги чрез Моята Fibank.
За да активирате Вашия профил в Моята Fibank и да използвате всички тези възможности на активно банкиране, вече не е необходимо да посещавате офис на банката. Ако сте клиент на банката, но нямате дигитално банкиране и мобилно приложение, само в няколко лесни стъпки чрез мобилното приложение Evrotrust ще направите своята регистрация за Моята Fibank и ще имате пълен достъп до личните си финанси.
На страницата на дистанционното ни банкиране чрез бутон „Регистрация“ Вие можете да се регистрирате бързо, лесно и напълно безплатно. При отваряне на менюто е необходимо да изберете опцията: Регистрация с потвърждение чрез мобилно приложение "Evrotrust".
Чрез My Fibank получавате редица предимства, сред които:
- Заплащате комунални услуги без допълнителни такси;
- Заплащате бързо и лесно своите данъци и месечни вноски по кредитни карти;
- Извършвате преводи към свои и чужди сметки в реално време;
- Проверявате своите наличности по всички сметки и депозити, като можете да следите всяка трансакция, благодарение на известия (push notifications);
- Правите заявки онлайн за вноски и тегления на каса, като по този начин избягвате посещение на фронт офис служител и се отправяте директно към касата в банковия салон;
- Дигитализирате дебитната или кредитната си карта Mastercard за плащания с телефон или с часовник Garmin
Вижте още полезни съвети за банкиране от дистанция на нашия сайт.
Нашите колеги от дирекция „Дигитално банкиране“ са денонощно на Ваше разположение на телефон: 0700 12 777 и имейл: my.fibank@fibank.bg
Коментари