AskFibank

Fibank 2993

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Уважаеми FIBANK/ Първа Инвестационна Банка,

    Моля да ми дадете информация по повод моя банков проблем.

    Предлага ли Вашата ФИБАНК услугата "Direct Deposit" на Американска пенсия от US SSA ( Sossial Sequrity Administration) - Американската Социална пенсионна система ?
    Американски пенсионер съм и бих искал да получавам пенсията си в България.
    Американската администрация изпраща месечните чекове само на Директ Депозит.
    Имате ли опит с други българи, които си получават Американските пенсии във Вашата банка?

    Благодаря за Вашията отзивчивост и банков опит.

    С уважение,

    Бисер Стоянов

    E- mail: bisserstoyanov@abv.bg

    1. Здравейте, г-н Стоянов. България е сред страните, за които има споразумение за тази услуга. На сайта на SSA има и форма за заявяване:

      https://www.ssa.gov/forms/ssa-1199.html    

      Съветваме Ви, ако все още не сте го направили, да направите справка, като се обърнете директно към SSA, дали можете да получавате пенсията си в България. Има възможност да Ви бъде открита такава сметка. За повече информация можете да позвъните на *2265 или да посетите удобен за Вас офис на банката.

       

       

  2. Не съм съгласна с политиката на банката ( включено някъде в Общите условия) да се изпраща извлечение по кредитна карта на адрес. Това се таксува 1лв, но такова известие никога не се получава....
    В настройките в MyFibank отказах такава "услуга" през юли т.г. преди датата на ново извлечение, но се оказа, че на 10 август отново имам начисление от 1лв ( отново без да получа такова по пощата), защото било за минал период..... Струва ми се спорно изобщо изпращането на съобщение, съдържащо лични данни без изрично съгласие, макар че се съмнявам да е изпращано.
    Смятам, че това е некоректна политика. Ако наистина конструктивната критика е важна за Вас, както пишете, моля обърнете внимание.

    1. Здравейте! Благодарим Ви за обратната връзка. Ще предадем информацията на колегите, които отговарят за изпращането на тази информация до клиенти. Ако желаете все пак да подадете официално оплакване и случаят да бъде разгледан, можете да ни изпратите информацията, придружена с Ваши лични данни на е-mail complaints@offices.fibank.bg Желаем Ви успешен ден!

    1. Здравейте, г-жо Христова,

      След извършена проверка е установено, че таксите, които са Ви начислени са за месец юни и юли, като таксата за юли е начислена на 10-ти август. Вашето желание за отказ от получаване на извлечение е отразено в системата на Банката и от тук нататък няма да Ви бъдат начислявани такси за това.

      Успешен ден!

  3. Здрaвейте,
    Имaм въпрос свързaн с Paypal когото искaх дa зaдaм нa лице от Фибaнк. От Paypal нa скоро ми поискaхa дa потвърдя съмоличностa си кaчвaйки снимкa нa документ зa идентифицирaне (пaстпорт, личнa крaтa и т.н.). Проблемът е тaм че, може и дa преувеличaвaм но, лично съм леко кaзaно "предпaзлив" в случaи нa споделяне нa тaкaвa информaция, порaди което все още не съм достaвил изискaнaтa информaция нa Paypal. Също тaкa, е нужно дa зaкупя нещо чрез интернет но понеже не могa дa използвaм услугите нa Paypal (a не смятaм дa купувaм директно с кaртaтa си), смятaх дa пробвaм Skrill. Въпросите ми сa следните:
    Могa ли въпреки че вече съм добaвил кaртaтa си в Paypal, дa я добaвя и в Skrill без дa възникнaт някaкви проблеми? (Дa добaвя че в моментa aкaунтът ми в Paypal е огрaничен и немогa дa го зaкрия, a нито и дa премaхнa кaртaтa. Също тaкa в aкaунтa ми в Paypal, просто съм ползвaл кaртaтa си зa пaзaрувaне, и не съм нито внaсял нито получaвaл пaри в сaмият бaлaнс нa aкaунтa ми, следовaтелно той е прaзен.) В случaй че поне зa моментa остaвя aкaунтa си в Paypal в товa положение, ще имa ли някaкви последствия върху сaмaтa ми кaртa която съм добaвил в него? (Товa е единственото нещо зa което се тревожa, зaщото кaкто споменaх в сaмият бaлaнс нa Paypal aкaунтa нямa пaри тaкa че единственото нещо което "губя" aко не достaвя желaнaтa от Paypal информaция, е ползвaнето нa услугите нa Paypal.)
    Изкрено ви блaгодaря зa времето ви
    и предвaрително зa отговорa ви~

    1. Здравейте, г-н Дуев. Не можем да коментираме промяната в политиката на PayPal що се отнася до новите им изисквания да предоставите документ, удостоверяващ Вашата самоличност. Що се отнася до другата част от Вашия въпрос:

      Няма никакви ограничения за регистрирането и използването на една и съща карта в посочените платформи за разплащане. Можете да добавите картата в Skrill  и да извърши желаното от Вас плащане.

  4. Здравейте, на 24.07.2019г. подадох искане за одобрение на потребителски кредит, получих e-mail, че искането ми е успешно прието, и че до два работни дни някой от вашите служители ще се свърже с мен. До сега никой не се е свързал с мен. Ако посетя клона на банката в града ни, ще могат ли да ми дадат някаква информация за забавянето, каква е причината и дали изобщо има някакво развитие с искането ми. Надявам се за бърза реакция или отговор от Ваша страна.

    1. Здравейте! Ако колегите все още не са се свързали с Вас, можете да позвъните на офиса, който сте посочила в искането, за да получите повече информация.

  5. Здравейте, бивш служител и настоящ клиент съм на Банката. На 01.09.2014г. подадох предизвестие за прекратяване на картовата ми сметка, 30 дни след това посетих клона в централата на бул. България и закрих сметката си и ми изплатиха наличната сума на каса. На 27.06.2019г. посетих отново същия клон и открих сметка на дъщеря си. От служителката на Банката разбрах, че все още имам активна сметка, по която са се начислили лихви и останах неприятно изненадана. Моля за съдействие и разбиране от Ваша страна относно това да бъдат сторнирани натрупаните лихви и сметката да бъде закрита. Мога да предоставя документа от 01.09.2014г. , с който заявявам, че искам сметката ми да бъде закрита. Благодаря Ви!

Коментирай