Когато четем добри думи от нашите клиенти, се усмихваме с признателност. За нас похвалите и позитивната оценка са още една силна мотивация да продължим да работим на най-високо ниво за Вас - нашите клиенти.

Днес получихме още едно благодарствено писмо – това на г-н Валентин Михов. Щастливи сме от факта, че нашите клиенти са доволни и благодарни и се чувстват като част от нашето голямо семейство на Fibank.

Поводът за добрите думи към нашите служители от картов отдел – Мариана Грошева, Емилия Александрова и Кирил Киров, са свързани с тяхната компетентна намеса и бърза реакция за отблокиране на кредитна карта, докато клиентът е бил извън страната.

Благодарностите са и за Гергана Георгиева, служител в клон „Народно събрание” 2, която г-н Михов описва като усмихната, добронамерена и прекрасен професионалист.

Както г-н Михов споделя не само иновациите и високите технологии ни правят обичана банка от нашите клиенти, но най-вече нашите прекрасни служители, които са лицето на банката и не забравят добрите човешки взаимоотношения и това да бъдат професионалисти.

Прилагаме благодарствето писмо от г-н Михов. Гордеем се от факта, че позитивността, професионализмът и човещината на нашите служители са оценени високо от нашите клиенти.

Благодарствени писма като това ни дават знак, че продължаваме успешно да следваме своята мисия да бъдем една от най-добрите банки в България, призната като бързо развиваща се, иновативна и клиентски ориентирана банка.

pismo_1

Десислава Богданова

Здравейте! Аз съм Десислава - Главен специалист "Корпоративни комуникации”. Публикувам тук полезна и актуална информация от сферата на финансите и банкирането. Основните ми интереси са в областта на дигиталните комуникации и новите технологии. Ще се радвам да отговоря и на вашите въпроси.

Коментари

Коментирай