Краткият отговор на въпроса е, че почти няма разлика. Но да се заемем с по-обстойния :)

Възможните разлики между кредитните карти, които една банка издава, са свързани с лихвените условия по тях (лихва, гратисен период), къде се приемат, както и допълнителните придобивки – застраховка, бонусни програми, допълнителни отстъпки например.

Предлаганите от Fibank кредитни карти Visa и MasterCard от съответната категория (Класик и Стандарт; payWave и PayPass; Златна и Златна; Платинена и Платинена) са с еднакви характеристики. Те са с еднакви лихвени условия, еднакви годишни такси, предлагат безплатна медицинска застраховка при пътуване в чужбина при еднакви условия и пр. Единствената разлика при нашите карти е участието на MasterCard YES и MasterCard PayPass в YES – нашата бонус програма. Въпрос на време е обаче всички кредитни карти, които издаваме, да станат част от YES.

Кредитните карти, които Fibank издава, са международни. Благодарение на усилията на Visa и MasterCard днес и двата бранда карти се приемат почти навсякъде по света, където се приемат подобен тип плащания.

Изборът на кредитна карта в най-голяма степен зависи от личните Ви предпочитания. Разбира се, не е необходимо да се ограничавате. Ако вече имате издадена кредитна карта, към същата сметка можете да си издадете допълнителна карта. Т.е. ако едната е Visa, можете да си издадете и MasterCard (или обратно), която ще ползва същия кредитен лимит, но ще е с по-ниска годишна такса. Така дори и в редките случаи, в които в даден търговски обект се приема само един от брандовете, няма да се притеснявате, че не можете да платите.

Всъщност често ни задават този въпрос, затова решихме да му отговорим и тук, в блога. Благодарим на Петър, който ни предложи идеята в коментара под публикацията за настоящата ни промоция за кредитни карти.

Иван Ралчев

Иван е специалист, развиващ се в сферата на Маркетинга и Новите медии. В блога можете да откриете негови статии за различните банкови продукти. Използва активно интернет и новите технологии, затова и обича дистанционното банкиране и безконтактните разплащания. Особено любопитни са му тенденциите в мобилните разплащания.

Коментари

  1. И една от сериозните разлики или неразлики е, че облагате с такса справка на банкомат за наличност на сметка.
    Свикнал съм с кожодерството на банките, но това вече на нищо не прилича!

    1. Здравейте! Да, имаме такса за справката на банкомат. Предлагаме няколко други безплатни начина да проверявате наличността по сметката си, независимо къде се намирате. Едното е Виртуалният ни клон, който има мобилна версия и работи чудесно на смартфони и таблети. Другата възможност е Моята Fibank, а третата са мобилните ни приложения за iPhone и Android. С уважение, Екипът на Fibank

Коментирай