Най-добрите предложения ще се превърнат в реален дизайн на новите дебитни карти за деца на Fibank.

Кой може да участва?konkurs

В конкурса могат да участват деца на възраст между 7 и 18 години.

Механизъм на участие:

За да участват в Конкурса, участниците трябва самостоятелно да създадат Изображение и да го изпратят на Организаторите с кратък пояснителен текст на имейл адрес: konkurs@kiwi97.com, чрез своя родител/настойник.

Визията може да съдържа авторска рисунка, колаж или фото изображение, подходящо за визия за дебитна карта.

Имейлът за участие в Конкурса следва да съдържа имена и рождена дата на детето-участник, имена, телефон и имейл за контакт с родителя/настойника и кратко описание на изображението. С изпращането на имейла родителят/настойникът дава съгласието си детето да участва в Конкурса.

Срокът за изпращане на предложенията е до 10 май 2016 г.

Важно условие e в дизайна да се запазят задължителните елементи, които трябва да присъстват на картата. Ще ги откриете тук.

С оглед технологията на конкурса изображенията трябва да са в дигитален формат и минимален обем 2 MB.

Конкурсът ще се проведе в две категории:

• Първа категория: деца от 7 до 13 години;

• Втора категория: деца от 14 до 18 години.

Как ще се излъчи победител? 

Авторитетно жури в тричленен състав ще избере победителите. В него участват:

    • Ваня Манова - мениджър на MasterCard за България и Македония;
    • Емел Дилевер - арт директор на рекламна агенция Киви;
    • Иван Василев - фотограф.

Победителите ще бъдат избрани до 20.05.2016 г.

 Награди:

Първите три Изображения, класирани от журито в двете възрастови категории /7-13/ и 14-18 г./, печелят ваучери за покупка от Техномаркет на стойност 500 лева всеки.

Пълните правила на конкурса можете да  намерите на нашия сайт.

Данира Доспевска-Шаренкапова

Данира е мениджър „Корпоративни комуникации”. Чрез блога на Fibank тя се грижи да получавате полезна и актуална информация от банковата сфера. Интересува се от развитието на дигиталните комуникации, информационните технологи и новите възможности, които те предоставят на потребителите.

Коментари

Коментирай