В стремежа си да направим системата ни за дистанционно банкиране „Моята Fibank” още по-полезна и лесна за работа за всички Вас – нашите клиенти – разработихме изцяло нов дизайн. Системата отговаря на всички съвременни изисквания за дистанционно банкиране и е в отговор на опита, споделен от нашите клиенти.

home page Екраните представят информация за нашия демо потребител. Показаните в тях данни са тестови.

Новият дизайн е изцяло ориентиран към потребителите. В него заложихме на интуитивно меню, нови функционалности, богата справочна информация и удобна навигация.

Запазихме познатите Ви до сега функционалности, като ги допълнихме с нови възможности. По много по-лесен и удобен начин ще получавате справочна информация по Вашите сметки, карти, депозити или кредити. Ще плащате битови сметки и местни данъци и такси много по-бързо и лесно.

Само с няколко клика вече можете да прехвърляте средства между Ваши сметки в Банката, ще можете да захранвате сметки, да погасявате кредитни карти или кредити, или да прибавяте определена сума по Вашите депозити.new_transfer

Вече можете да управлявате началния екран и да го персонализиратеSettings спрямо Вашите предпочитания. От  меню „Настройки” изберете „Управление на модули” и можете да персонализирате началния екран, като изберете кои модули да са видими за Вас на основния екран. Например, ако най-често преглеждате движението по Вашите карти, състоянието на разплащателните Ви сметки и наличността по депозити, изберете: „Карти”, „Сметки” и „Депозити”. Така при всеки вход в системата бързо и лесно ще виждате информацията в избраните от Вас модули.

За вход в системата се запазват старото Ви потребителско име и парола.

За Ваше удобство сме предоставили възможност през регистрацията си като физическо лице да следите и сметките на фирмите, чиито представител сте.

Новата „Моята Fibank” вече е на Ваше разположение, за да направи ежедневното Ви банкиране още по-удобно и приятно!

Ще се радваме на Вашата обратна връзка  - споделете с нас какво Ви харесва или не, къде срещате трудност или пък коя функционалност Ви е най-полезна. Нашият екип е на разположение, за да отговори на всички Ваши въпроси.  :)

Приятно банкиране!

Данира Доспевска

Данира е специалист „Корпоративни комуникации”. Чрез блога на Fibank тя ще се грижи да получавате полезна и актуална информация от банковата сфера. Интересува се от развитието на дигиталните комуникации, телекомуникациите и новите възможности, които те предоставят на потребителите. Очаквайте от нея практични съвети, отговори на въпросите, които Ви вълнуват и разбира се, всичко най-актуално за Fibank.

Коментари

  1. Благодаря за отговора .
    Добре ,последната трансакция се вижда ,но какво общо има с настоящия кредитния лимит след 3 месеца когато е погасена ?
    Имам 16 комунални и трябва да ходя на всяко едно за актуализация ?Това не е улеснение .
    А къде са отчетите по имейл ?
    Вече три дни наред се обаждам ,всички записват и никакъв имейл,или комуникация с мен.
    Явно ще трябва да се ориентирам към други ,предлагащи тези услуги,понеже това което предлагате не е улеснение а е точно обратното.

  2. Очаквах по добра платформа.
    Кредитни карти не използвани от месец показват последно потребление което е покрито,но стои извадено от общия лимит.
    Комуналните сметки не се рефрешват като цяло .
    В този вид системата Ви е дублирана с виртуалния клон.
    Зашо не оставите и старата система до като новата не тръгне?

    Приятелски поздрав !

    1. Привет, Сумата в панела кредитни карти е със символ "*" и там е отбелязано, че показва сумата след последната картова авторизация. Всички регистрирани комунални сметки са заредени и можете сам да проверите за нови задължения от два различни екрана – от където Ви е по-удобно. Единият вариант е: "Комунални услуги"-> "Преглед на регистрирани задължения" - "актуализиране" от бутона в дясно към всяко задължение :) Новата система работи без проблеми. Ако имате нужда от съдействие при откриването на някоя функционалност, не се колебайте да ни пишете :) Поздрави, Екипът на Fibank

  3. След като днес успях да разгледам сайта по-обстойно и направих няколко вътрешни превода имам следните предложения за разработващия екип:
    1. "Моята Банка" - надявам се в скоро време да разрешите функционалността за запазване на "макети" при извършването на вътрешни преводи иначе ще се налага всеки път да се минава през стъпките за превод от една сметка в друга. В повечето случаи това са еднотипни операции(вноска по кредитна карта, захранва на депозит и т.н.) като разликата в повечето случай е само сумата за прехвърляне между сметките. При разрешаването на тази функционалност, дано да е свързана с тази от мобилното приложение, иначе ще станат 3 системи със списъци с макети и ще трябва да се грижа за редакцията и в трите. И докато "Моята Банка" и "Виртуален клон" са изцяло различни системи, се надявам след актуализацията на "Моята Банка" и мобилното приложение, те да са свързани и да работят под една база/основа.

    2. "Моята Банка"/мобилно приложение - възможно ли е при справка за "Картови авторизации" да се сумира и показва общата сума на направените транзакции за избрания период. Ако примерно направя една такава справка по кредитна карта, лесно ще може да се погаси сумата, чрез вътрешен превод без да се налага ръчно калкулиране на цялата сума.

    PS: @Петър не виждам смисъл да се ползва "Моята Банка" през Web-browser под Android или iOS при наличието на мобилно приложение, покриващо цялата и отгоре функционалност на Web базираната версия на "Моята Банка". Не случайно в повечето случаи се пишат еквивалентни мобилни приложение на Web такива, защото са много по-оптимизирани за работа на мобилни платформи.

    1. Здравейте,

      Нека банката да изброи при какви условия (ограничения) може да се използва Web-базираната версия или да я премахне напълно от предлаганите услуги, вместо да се предлага „недодялан„ продукт!

      Сега към коментарът ви:

      Това което описвате за писането на мобилни приложения е една много порочна практика характерна за младите и не толкова работливи колеги, които търсят лесни и бързи пари за своите проекти при минимум усилия.

      В последно време се пишат бездарни софтуерни кодове с помощта на готови библиотеки, когато за едно елементарно действие се изпълняват хиляди ненужни операции.
      Когато поискаме от програмистите да оптимизират кодовете си, те се измъкват с отговора „ама това се случва на клиентската машина нас к‘во ни боли…..“

      Писането на код не е за всеки прочел една две книжки….

      Сам може да направите сравнение между работата на новата my.fibank и работа на e-fibank който все още използва старата система.

      Има едно нещо което се нарича „платформена съвместимост“ и за разлика от други не толкова важни услуги и сайтове, банките са ДЛЪЖНИ да се съобразяват с нея ако са надеждни и сериозни. В противен случай поради факта, че не са си изпълнили маркетинга правилно изглеждат ненадеждни и съмнителни, и то докато се грижат за НАШИТЕ пари…

      В случая с новата платформа на my.fibank платформената съвместимост изобщо не е взета под внимание. Това е ЕЛЕКТРОННО БАНКИРАНЕ за Бога! а не сайт за запознанства или магазин за строителни материали. Г-н Филип Филипов (whiz.bg) трябва да поеме отговорността лошо свършената работа!

      Надявам се че от ПИБ разбират сериозността на този проблем и ще вземат съответните мерки съвсем скоро!

      Успех!

    1. Привет, По т.1 - Съвсем скоро ще могат да използват макетите. Всички системи ще работят в една основа база и ще можете навсякъде да използва едни и същи макети. :) По т.2 Картовата авторизация може да не се осчетоводи по редица причини и в този случай исканата справка ще бъде заблуждаваща. Минималната и максималната вноска се зареждат автоматично след генерирането на месечното извлечение. Надяваме се, че сме били полезни :) Пзодрави!

    1. А кога ще пуснете и едно приложение за уиндоус?
      Все андроид - със браузър, без браузър, ама имало приложение, там таботило...
      То поне мобилна версия да имаше за уиндоус!

  4. Здравейте,

    много съм разочарован от работата новата платформа на my.fibank.bg под операзционна система Android

    1. Web-базираната част (при достъп през браузър) не работи стабилно на Android устройства. Много по-тромава и неудобна в сравнение с предишната версия, изключително непрофесионална изработка поставяща под съмнение надеждността на услугата. Ненужна шарения – това е услуга от банка все пак, а не сайт за забавления!


    2. Падащите менюта за избор на сметка или карта не функционират (не приемат промяната на избраната сметка или карта), което прави интерфейса неизползваем а услугата безсмислена! Например при опит за проверка на картови авторизации е невъзможно да промените текущата карта която искате да проветрите . Очевидно екипът отговорен за платформената съвместимост просто не си е свършил работата.

    3. Хоризонталните навигационни менюта (път до страницата) също не работят през Android браузър.

    Като цяло мърлява непрофесионална работа, която ще доведе само до проблеми и недоволни клиенти. Може да направите сравнение с все още работещата стара версия на е-fibank и ще откриете разликите.

    Успех!

    1. Здравейте, Петър, Банката предоставя опции за дистанционен достъп до услугата посредством мобилно приложение. Съветваме Ви при работа с ОС Android да използвате именно приложението ни. В него ще откриете и функционалностите на моята Fibank: превод между собствени сметки, плащане на битови сметки и услуги, подробни справки, отчети и т.н. Интуитивното меню на приложението Ви води стъпка по стъпка до желаната от Вас операция. Ако имате нужда от съдействие с насоки за работа през приложението, не се колебайте да ни пишете :) Тази статия също ще Ви бъде полезна. Поздрави, Екипът на Fibank

  5. Здравейте,
    Поздравления за успешното стартиране на Новата "Моята Банка", макар и от втория опит.
    Успях да прегледам не много обстойно цялата функционалности и мога само да поздравя целия екип участвал в разработването и реализацията. Останах и приятно изненадан от актуализацията и на мобилната версия, като сега функциите от "Моята Банка" са пренесени и в мобилното приложение(примерно Комунални плащания).
    Ето и няколко проблема, с които се сблъсках:
    1. Комунални плащания: При редакция на "псевдоним" на абонатна сметка от мобилното приложение тя се редактира успешно, след което при повторното и избиране екрана "Преглед абонатна сметка" е празен. В "Моята Банка" всичко изглежда наред и там може да се преглежда тази абонатна сметка Това се само след редакция. За останалите "абонатни сметки" всичко е наред. Моля да проверите дали това се е случило инцидентно само при мен или е така при всяка редакция от мобилното приложение. Ако имам възможност ще редактирам и други абонатни сметки.
    2. Комунални плащания: Какво се случва с "история на плащане" на извършените плащания до този момент. Ще бъдат ли прехвърлени записите в новата система, защото в момента няма данни за извършени плащания за изминал период?
    Поздрави и с пожелания за редовно и функционално развитие на "Моята Банка", мобилното приложение и да не забравяме "Виртуалния Клон"

Коментирай