От началото на юни мобилното ни приложение My Fibank е с обновен дизайн в частта за плащане на комунални сметки. Той се характеризира с още по-потребителски ориентиран интерфейс, който по интуитивен начин води клиента стъпка по стъпка до желаната от него операция.

Процесите и екраните са цялостно обновени и предлагат нови възможности при плащане на комунални задължения.

  • Потребителите вече могат да платят наведнъж задълженията си към няколко търговеца. До сега тази опция беше налична само през web платформата ни за електронно банкиране Моята Fibank (достъпна от компютър).
  • Документите за успешно платените комунални задължения могат да бъдат изтеглени в PDF файлове.

Последната версия на My Fibank е налична в Google Play, App Store, а вече и в HUAWEI AppGallery.

Данира Шаренкапова

Данира е мениджър „Корпоративни комуникации”. Чрез блога на Fibank тя се грижи да получавате полезна и актуална информация от банковата сфера. Интересува се от развитието на дигиталните комуникации, информационните технологи и новите възможности, които те предоставят на потребителите.

Коментари

Коментирай