В разговори с наши клиенти, абонирали се да получават съобщения за някоя от нашите услуги, констатирахме проблем: когато са сменили мобилния си оператор, но са запазили номера си, спират да получават съобщенията. Разбира се, решение има. Ако и вие сте сменили своя оператор, просто ни уведомете за това с писмо до cards@fibank.bg Достатъчно е да ни дадете своя телефонен номер, с който сте регистрирани в системата за изпращане съобщения, и ни кажете кой е бил първоначалният ви мобилен оператор и кой е настоящият. Ние ще се погрижим за останалото.
Благодарение на новите технологии все повече са каналите, които можете да използвате, за да се свържете с нас. И много от вас, нашите клиенти, го правят. Задавате ни въпроси в Twitter, отправяте препоръки във Facebook, поставяте ни интересни казуси за разрешаване и по електронната поща. Стараем се винаги да ви даваме подходящо решение, като в повечето случаи вашите сигнали ни позволяват да подобрим услугите си. В тази връзка решихме да започнем и нова поредица от публикации в блога, в които да споделяме и с вас най-интересните въпроси и нашите отговори.
Customer Support 2011-02-24 10:36:01
Здравейте, Жоро. Това се дължи на недостатък в свързаността между мобилните оператори на национално ниво, който предстои да бъде отстранен. Уведомявайки ни за промяната, ще ни улесните в изпълнението на услугата.
Жоро 2011-02-23 20:12:18
Добре де, нали целта на запазване на номерата е всички външни услуги за които съм се абонирал да продължат да работят ?
Нещо не схващам.