Съвместната програма на Fibank и Booking.com Ви дава възможност да спестявате 3% от цената за настаняване в България или чужбина всеки път, когато правите резервация в Booking.com през линк от www.fibank.bg
За да се възползвате от отстъпката, е необходимо да преминете през следните 3 лесни стъпки:
- Посетете страницата на Booking.com, като последвате линка за достъп от уеб сайта на Fibank
Бутонът „Резервирай от тук” в раздел „Кредитни карти” или „Дебитни карти” на нашия сайт ще Ви отведе на страницата на Booking.com, където можете да направите резервация;
- Изберете дестинация, резервирайте и платете със своята карта от Fibank – при резервацията или на място в хотела;
- Насладете се на своето пътуване, а Fibank ще Ви върне обратно 3% от стойността на заплатената от Вас сума за настаняване.
Можете да се възползвате от програмата, като резервирате Вашата почивка и платите с една от следните карти, издавани от Първа инвестиционна банка:
- кредитни карти: MasterCard YES PayPass стандартна, MasterCard PayPass стандартна, MasterCard златна, MasterCard платинена, MasterCard World Elite, Visa payWave класик, Visa класик, Visa златна, Visa платинена, VISA Business Gold, MasterCard Business;
- дебитни карти: Debit MasterCard, Maestro Pay Pass, Visa Electron, Visa Electron PayWave, VISA Business Debit и MasterCard Business Debit.
За да получите обратно 3% от стойността на Вашата резервация в Booking.com е необходимо:
Да сте редовен платец към Банката и да притежавате активна карта от Fibank с достатъчно наличност по сметката, за да заплатите цялата сума на резервацията в Booking.com с нея. Можете да заплатите както предварително – при резервацията, така и на място в избрания от Вас хотел – при настаняването.
Ще получите бонуса от 3 % в срок до 90 дни, считано от края на месеца, в който е напуснато мястото за настаняване.
В бонус програмата участват само резервации, направени през уебсайта на Fibank и с карти издадени от Fibank. Плащания в брой и резервации, направени директно от уебсайта на booking.com или с други карти, не са обект на програмата.
Fibank не носи отговорност за ситуации, в които клиенти нямат възможност да осъществят престоя си, когато тази невъзможност е извън контрола на Fibank.
Коментари