На фона на извънредното положение в страната банката предложи редица улеснения за клиентите си

Първа инвестиционна банка отбелязва значителен ръст – 75%, на преводите, извършени през мобилната апликация на банката – My Fibank. Данните са за периода от 13 до 31 март 2020 г., спрямо същия за 2019 г. За това време банката отчита и голямо нарастване в броя на изтеглянията на приложението от Google Play и App Store, както и потребителските регистрации в My Fibank.

С оглед на въведеното извънредно положение в страната, свързано с разпространението на коронавируса COVID-19, Първа инвестиционна банка призова клиентите си да банкират дистанционно и осигури редица нови възможности за управление на финансовите средства от сигурността и комфорта на дома. Fibank разработи специален безплатен пакет от услуги за дистанционно банкиране за физически лица. Вече не е необходимо клиентите ѝ да посещават офис, за да направят регистрация за активно банкиране през My Fibank. Те могат да регистрират своите устройства и дистанционно – само за няколко минути чрез Evrotrust и софтуерен токън от Fibank.

Благодарение на активното банкиране с My Fibank клиентите на банката могат бързо, сигурно и удобно да: заплащат комунални услуги, данъци и месечни вноски по кредитни карти без допълнителни такси; извършват преводи; правят справки и извлечения по сметките и депозитите си; правят предварителна заявка за вноски и тегления на каса; заявят кредитна карта или да предоговорят лимити; подписват договори за потребителски кредит; дигитализират дебитната или кредитната си карта Mastercard за плащания със смартфон или смарт часовник.

Още в деня на обявяването на извънредното положение в страната, Fibank обяви, че осигурява за клиентите си възможност за разсрочване на плащанията на вноски по кредити, както и редица други финансови облекчения. В много кратък срок екипът на банката успя да разработи и внедри онлайн решение за подаване на искане за предоговаряне на условия по кредит и през електронното банкиране Моята Fibank на адрес: www.my.fibank.bg

Като лидер в дистанционното банкиране Fibank продължава да разработва и внедрява нови функционалности към своите платформи. По този начин тя осигурява още по-широк спектър от услуги за пълноценно дигиталното банкиране.

Данира Шаренкапова

Данира е мениджър „Корпоративни комуникации”. Чрез блога на Fibank тя се грижи да получавате полезна и актуална информация от банковата сфера. Интересува се от развитието на дигиталните комуникации, информационните технологи и новите възможности, които те предоставят на потребителите.

Коментари

Коментирай