Отличието получихме за реализацията на социалната ни кампания „Едно послание от Fibank”.
Наградата бе присъдена от Българска асоциация на рекламодателите (БАР) в рамките на годишния конкурс за постижения в областта на маркетинговите комуникации. Тази година конкурсът премина под мотото „Агенти на промяната”, като целта бе всеки участник да покаже, че е носител на добри практики и висок професионализъм, необходими за положителна промяна.
Fibank получи почетна грамота в една от най-оспорваните категории тази година - „Корпоративна социална отговорност”, раздел „Най-добър маркетингов екип”. Победителите бяха избрани от компетентно жури, в състав от 11 експерти.
Наградата прие г-жа Илона Станева – директор „Маркетинг и реклама” във Fibank.
Социалният и културен проект, който реализирахме през 2014 г. - „Едно послание от Fibank”, представи през телевизионния екран едни от най-добрите и обичани български актьори от три поколения, които рецитират любимите си текстове от родната литературна класика. Във видеата Цветана Манева, Васил Михайлов, Лилия Маравиля, Ана Пападопулу, Юлиан Вергов и Христо Мутафчиев произнасят онези български слова, които неизменно ни карат да се вълнуваме и да се чувстваме достойни българи.
С този проект Fibank празнува българската духовност и пожела на всеки тв зрител да почувства отново патриотизма на Ботев, романтизма на Вазов, устремеността на Вапцаров, страстта на Багряна и философския лиризъм на Яворов.
Можете да си припомните рециталите и в YouTube канала ни.
Като част от кампанията си в подкрепа на българската духовност, през 2014 г. Fibank стартира дарителска инициатива, чрез която обогати фонда на всичките регионални библиотеки в България с комплект книги с българска художествена литература.
Коментари