Fibank ти подарява още свободно време и възможност да откриеш и управляваш депозит с атрактивни условия от всяка точка на света, изцяло онлайн.

Вече не е необходимо да сте клиент на банката, да използвате активно електронното банкиране, или да посещавате банков офис, за да откриeте желания от Вас депозит във Fibank.

„Моят депозит“ е срочен депозит предназначен за  физически лица - нови или настоящи клиенти на Fibank. Нова функционалност към платформата за електронно банкиране Моята Fibank, дава възможност да откриете депозитна сметка* и да управлявате лесно Вашите средства. За удобство на нашите клиенти само преди няколко месеца направихме достъпна изцяло онлайн и услугата промяна по лимити на карти.

„Моят депозит“ е изключително гъвкав спестовен продукт, който позволява избор на срок – 6 или 12 месеца и валута в български лева или евро. Продуктът е с атрактивни лихвени проценти за целия срок на договора, като минималната сума за откриване е 500 лева / 250 евро. Няма такса за откриване, поддръжка и закриване на сметката на депозита.

За да откриете  „Моят депозит“, ако все още не сте клиент на Fibank, е необходимо да преминете през няколко  лесни стъпки, които включват:

  • избор на срок и валута на депозита;
  • попълване на лични данни;
  • посочване на лична (референтна**) сметка в друга банка, от която трябва да постъпи първият превод на средства;
  • прикачване на сканиран документ за самоличност;
  • дигитално потвърждаване на самоличността чрез код, който ще получите на посочен от Вас телефонен номер като SMS или на e-mail.

Ако вече сте клиент на банката и използвате електронното банкиране Моята Fibank с права за активни банкови операции чрез Токен устройство или Квалифициран електронен подпис, откриването на депозит ще бъде още по-улеснено като процес. След вход в Моята Fibank с Вашите потребителско име и парола, избирате меню Депозити.

Избирате опция „Откриване“, след което и предпочитания от Вас депозит – в случая Електронен депозит „Моят депозит“.

Ако сте клиент на банката, но нямате регистрация в електронното банкиране Моята Fibank, Вие можете да се регистрирате, като използвате дебитна или кредитна карта от Fibank, издадена на Ваше име, след което да откриете „Моят депозит", чрез вход в системата с Вашите потребителско име и парола. За целта, при достъпване на адрес www.my.fibank.bg, изберете опция „Регистрация“ и следвайте стъпките.

Веднага щом сте готови със своята регистрация в Моята Fibank, Вие ще имате възможност да откриете „Моят депозит“ директно през системата за електронно банкиране.

В случай, че не притежавате дебитна или кредитна карта от Fibank, с която да се регистрирате в електронното банкиране, Вие имате възможност да откриете „Моят депозит“, преминавайки през няколкото лесни стъпки на новата функционалност на платформата Моята Fibank, описани по – горе.

*Депозитната сметка позволява приход на средства чрез входящи междубанкови преводи. По сметката не се допуска касово захранване или внасяне на средства, чрез вътрешнобанкови трансфери. Пълните условия за продукта са представени на https://www.fibank.bg/bg/elektronen-depozit-moyat-depozit

** „Референтна сметка“ е платежна сметка, водена на името на Клиента в друга кредитна институция от Република България или от друга държава – членка на Европейския  съюз, от/по която се превеждат парични средства по/от Депозитната сметка.

Коментари

Коментирай