С мобилното приложение на банката клиентите й могат да банкират от всяка точка на света.

Благодарение на последния ъпдейт в My Fibank вече и юридическите лица могат да извършват активни банкови операции като:

  • Преводи между собствени сметки;
  • Вътрешнобанкови преводи;
  • Междубанкови преводи в национална и чуждестранна валута;
  • Преводи от и към бюджета;
  • Подписване на масови преводи и преводи от файл, които са създадени през уеб сайта и очакват подпис;
  • Договаряне на преференциален курс;
  • Покупко-продажба на валута и др., както и да ги експортират в PDF.

Банкирането през My Fibank e бързо, сигурно и лесно. Отговаряйки на най-високите изисквания за сигурност, Fibank предоставя на клиентите си възможността да избират между различни нива на лимити за преводи. До тези лимити операциите се подписват без токън - с парола или биометрични данни (пръстов отпечатък или лицево разпознаване). Операциите над съответните лимити се потвърждават чрез токън – софтуерен Fibank Token или добре познатия хардуерен токън.

Благодарение на непрекъснатото развитие на приложението, клиентите на банката (физически и юридически лица) имат възможност да извършват дистанционно все повече активни банкови операции, като пестят ценно време и ресурси.


За да се възползват от новите възможности в мобилното приложение, е необходимо представител на юридическите лица да посети офис на Fibank и да заяви достъп до активно банкиране. Повече информация на: www.fibank.bg

Данира Шаренкапова

Данира е мениджър „Корпоративни комуникации”. Чрез блога на Fibank тя се грижи да получавате полезна и актуална информация от банковата сфера. Интересува се от развитието на дигиталните комуникации, информационните технологи и новите възможности, които те предоставят на потребителите.

Коментари

  1. В испания ползвам такова приложение от над 3 години ... Изоставате! Ако искате отговорете на емайл и ще ви пратя снимки

Коментирай