Преди месец бях неприятно "изненадана" от факта, че дебитната ми карта бе "източена" от САЩ, Чикаго. След подаване на молба за Оспорване на транзакциите в офиса ви в Созопол, колегите ви ме увериха, че в рамките на 2 месеца ще получа обратна връзка и евентуално възстановяване за загубената сума.
Седмица по-късно получих писмо, което ме информираше, че молбата ми се обработва.
Вчера сумата ми бе възстановена (като бях уведомена и от ваши служители лично по телефона за това).
С това писмо бих искала да изкажа своята искрена благодарност за сериозното и професионално отношение, бърза реакция и, в крайна сметка, връщане на сумата (която всъщност са обезщетения от НОИ по майчинството, в което съм сега).
Бъдете все така добри в работата си!
Благодаря отново!
Благодарим Ви за писмото, г-жо Йорданова!
Да предлагаме качествени продукти и услуги и да защитаваме финансовите интереси на своите клиенти e от първостепенно значение за нас в Първа инвестиционна банка. Винаги можете да разчитате, че в нашите офиси и клонове ще получите професионален съвет, а възникналите проблеми ще бъдат разрешени своевременно.
Янко 2013-12-21 15:15:48
Здравейте, има ли някакъв проблем с картовата система? Нямам достъп до парите си от АТМ чрез кредитната ми карта. Също така не мога да се свържа със служител от кол центъра. Това продължава от около 2 часа.
Customer Support 2013-12-21 16:40:18
Здравейте, Янко! Всичко е наред с нашите системи. Възможно е да сте изчерпали лимит за операции или банкоматът да не успява да направи връзка. Ще Ви изпратим за всеки случай имейл, за да ни дадете малко повече лична информация и да проверим ситуацията по-прецизно. Очаквайте имейла ни.
Михаела Боршукова 2013-12-21 13:38:22
Здравейте,
Клиент съм на Вашата банка от няколко години. Днес 21.12.2013г. за пореден път посетих клон Надежда 2 на ул."Стражица"7 и останах очарована от вниманието, компетентността и професионалното отношение на Росица Бонева.
С това писмо, искам да изкажа благодарността си персонално към Росица и да пожелая много здраве и успехи на целия екип на баката.
Customer Support 2013-12-21 14:40:37
Благодарим Ви, г-жо Боршукова! Ще предадем думите Ви на Росица и на свой ред Ви пожелаваме здраве, късмет и успехи! Весело посрещане на празниците и нека Новата година Ви донесе много щастие и усмивки. Поздрави!
Customer Support 2010-09-16 09:19:03
Здравейте, Geo! Българското законодателство следва европейската практика, според която при доказана злоупотреба Банката възстановява загубата на клиентите. ПИБ също следва тази практика. Поздрави!
Geo 2010-09-15 18:54:41
В тази връзка - доколкото знам всички кредитни карти в САЩ по закон са застраховани от банките и реално каквито и загуби да има при доказана злоупотреба много бързо се покриват от застрахователите.
Какво е положението в България и по-конкретно ме интересува, в ПИБ, разбира се.
Тодор Колев 2010-09-15 18:52:39
На мен също ми върнаха сума, която ми беше източена по подобен начин от САЩ. Браво на ПИБ!
Светослав Ранков 2010-09-15 14:03:34
Браво, вярвам в тази банка!
lilia 2010-09-15 13:47:48
Благодаря за помощта!