Преди месец бях неприятно "изненадана" от факта, че дебитната ми карта бе "източена" от САЩ, Чикаго. След подаване на молба за Оспорване на транзакциите в офиса ви в Созопол, колегите ви ме увериха, че в рамките на 2 месеца ще получа обратна връзка и евентуално възстановяване за загубената сума.

Седмица по-късно получих писмо, което ме информираше, че молбата ми се обработва.

Вчера сумата ми бе възстановена (като бях уведомена и от ваши служители лично по телефона за това).

С това писмо бих искала да изкажа своята искрена благодарност за сериозното и професионално отношение, бърза реакция и, в крайна сметка, връщане на сумата (която всъщност са обезщетения от НОИ по майчинството, в което съм сега).

Бъдете все така добри в работата си!

Благодаря отново!

Благодарим Ви за писмото, г-жо Йорданова!

Да предлагаме качествени продукти и услуги и да защитаваме финансовите интереси на своите клиенти e от първостепенно значение за нас в Първа инвестиционна банка. Винаги можете да разчитате, че в нашите офиси и клонове ще получите професионален съвет, а възникналите проблеми ще бъдат разрешени своевременно.

Коментари

  1. Здравейте, има ли някакъв проблем с картовата система? Нямам достъп до парите си от АТМ чрез кредитната ми карта. Също така не мога да се свържа със служител от кол центъра. Това продължава от около 2 часа.

    1. Здравейте, Янко! Всичко е наред с нашите системи. Възможно е да сте изчерпали лимит за операции или банкоматът да не успява да направи връзка. Ще Ви изпратим за всеки случай имейл, за да ни дадете малко повече лична информация и да проверим ситуацията по-прецизно. Очаквайте имейла ни.

  2. Здравейте,
    Клиент съм на Вашата банка от няколко години. Днес 21.12.2013г. за пореден път посетих клон Надежда 2 на ул."Стражица"7 и останах очарована от вниманието, компетентността и професионалното отношение на Росица Бонева.
    С това писмо, искам да изкажа благодарността си персонално към Росица и да пожелая много здраве и успехи на целия екип на баката.

    1. Благодарим Ви, г-жо Боршукова! Ще предадем думите Ви на Росица и на свой ред Ви пожелаваме здраве, късмет и успехи! Весело посрещане на празниците и нека Новата година Ви донесе много щастие и усмивки. Поздрави!

  3. Здравейте, Geo! Българското законодателство следва европейската практика, според която при доказана злоупотреба Банката възстановява загубата на клиентите. ПИБ също следва тази практика. Поздрави!

  4. В тази връзка - доколкото знам всички кредитни карти в САЩ по закон са застраховани от банките и реално каквито и загуби да има при доказана злоупотреба много бързо се покриват от застрахователите.

    Какво е положението в България и по-конкретно ме интересува, в ПИБ, разбира се.

  5. На мен също ми върнаха сума, която ми беше източена по подобен начин от САЩ. Браво на ПИБ!

  6. Браво, вярвам в тази банка!

  7. Благодаря за помощта!

Коментирай