Стартира процес по обединяване на всички дистанционни услуги, предлагани от Fibank, в една единна платформа за интернет банкиране „Моята Fibank”.

Клиентите физически лица са първите*, които ще могат да се възползват от новите функционалности на my.fibank.bg. Ако досега сте имали акаунт в Моята Fibank и друг в е-fibank, сега ще бъде необходимо да преминете през процес от три лесни стъпки, за да обедините двата акаунта. Така, с един общ достъп, ще имате възможността да ползвате нови функционалности. През иновативния интерфейс ще можете да извършвате комунални плащания, да управлявате 3D пароли, да правите настройка на автоматични плащания, e-mail и други услуги. Единната платформа позволява напълно интегрирането между мобилното приложение и онлайн банкирането. Чрез интуитивния дизайн е осигурен бърз и удобен достъп до всички функциионалности и услуги, предлагани от платформата.

Процесът на миграция включва прехвърляне на регистрацията Ви и всички други данни към единната платформа My Fibank. Това означава прехвърляне и на всички създадени до момента получатели за преводи, шаблони за преводи, наредени и успешно осчетоводени документи за период от една година назад до момента на миграцията. Всички Ваши движения и отчети по сметки ще бъдат запазени.

За да използвате новите функционалности, които предлага единната платформа за интернет банкиране, ще преминете през кратък процес на обединяване на съществуващите системи.

Влизайки в акаунта си - е-fibank, ще видите съобщение на Вашия екран, в което Ви уведомяваме за обединяването на всички дистанционни услуги в иновативната платформа. Натискайки върху бутона „Приеми”, ще стартирате процеса по обединяване и ще преминете към ползването на новата единна платформа „Моята Fibank”.

В Стъпка 1 ще получите информация какъв е процесът по преминаване към единната платформа, ще се запознаете с новите Общи условия за Моята Fibank и ще бъде необходимо да ги приемете.

На Стъпка 2 избирате потребителското име, с което ще работите в единната платформа „Моята Fibank“. Можете да изберете едно от вече съществуващите Ви потребителски имена или да създадете ново потребителско име.

На Стъпка 3 избирате парола за вход, с която ще работите в единната платформа „Моята Fibank“. Въведена е нова опция – вход в системата само с парола, което улеснява клиентите, които влизат в системата с КЕП или Токен устройство, и гарантира достъпа през мобилни устройства. Потвърждаването на активните операции ще продължи да се извършва както досега – с регистрираните Токен устройство или КЕП.

Напомняме да бъдете внимателни и да запомните паролата за достъп, тъй като тя е известна само на Вас и ще се ползва за вход в единната платформа „Моята Fibank“.

Старата версия на Виртуалния банков клон на Fibank ще бъде спряна след окончателното прехвърляне на всички клиенти.

 

Лъчезар Венков,

Директор е-банкиране

 

Г-н Венков, какви нови функционалности ще открият клиентите на банката в новата единна платформа за интернет банкиране „Моята Fibank”?

Платформата дава възможност за преводи между собствени сметки и комунални плащания само с Вашата парола. Системата позволява извършване на автоматични комунални плащания и автоматични периодични преводи. За улеснение на клиентите сме създали WIZARD (така наречения „помощник”), който съдейства за най-често използваните операции. Осигурихме възможност за интегриране на информацията между мобилното приложение и web базираната платформа. Това осигурява бърз и лесен достъп и през мобилния телефон. Например превод, създаден през web приложението, ще може да бъде подписан и изпълнен през мобилния телефон. Това са само част от новостите в платформата.

Новата платформа предоставя ли възможност за зареждане на файлове с платежни нареждания?

Платформата предоставя възможност за автоматична обработка на преводи, заредени от файл, като тази услуга е подходяща и за физически, и за юридически лица. Става въпрос за преводи на работни заплати, преводи към бюджета и други преводи към множество получатели.

В случай на затруднения при използването на новата единна платформа, какво ще посъветвате клиентите на Банката?

Самият дизайн е разработен да бъде интуитивен и подпомага работата на клиентите в платформата. Готови сме да съдействаме при необходимост. Обратна връзка можете да ни давате на телефон 0700 12 777 или на my.fibank@fibank.bg

*Клиентите юридически лица ще бъдат прехвърлени към единната система на следващ етап.Bottom of Form

Десислава Богданова

Здравейте! Аз съм Десислава - Главен специалист "Корпоративни комуникации”. Публикувам тук полезна и актуална информация от сферата на финансите и банкирането. Основните ми интереси са в областта на дигиталните комуникации и новите технологии. Ще се радвам да отговоря и на вашите въпроси.

Коментари

  1. Здравейте.
    От доста време банкирах в платформата е-банк с електронен подпис. След преминаването в My.fiibank мога да правя преводи между моите сметки в ПИБ, но не мога да правя преводи към други банки (да платя СОТ такса в Райфайзен банк например) само с парола. Системата иска да подпиша с ел. подпис. За съжаление ел. подписът е с изтекъл срок. Не мога да го подновя, защото съм извън страната за дълго. В сайта my.fibank изпратих искане за регистриране на периодични плащания към други банки, но системата поиска да подпиша искането с ел. подпис.
    Можете ли да разрешите тази регистрация за външни преводи (тези документи стоят като наредени документи в банката), след като ме идентифицирате като ваш дългогодишен клиент, чрез телефонен или друг контакт, поради това, че съм в чужбина. За сега тези плащания извършват мои близки. Изпитвам неудобство от това, че ангажирам тези хора, но има обстоятелства, които ще ме задържат тук за още няколко месеца.
    Благодаря Ви.
    Слави Славов.

  2. Здравейте!
    Вече ползвам новата система, и в процес на това откривам някои липси на елементарна функционалност които създават дискомфорт в процеса на работа.
    За пример:
    * В таб "Сметки"
    - Няма "превод в собствени сметки" (не го открих и на друго място). Успях да преведа от една моя сметка в друга моя сметка само защото имах запазен шаблон от старата система.
    * В таб "Наредени документи"
    - Няма възможност за принтиране или дори експорт в pdf на нареден документ (все широко използвани и почти задължителни функции). При опит да се направи скрийншот - също не може, документа се дисплейва със скрол. Би трябвало да е помислено, че с тези документи се работи и извън системата на банката (ако разбирасе, не съм изолиран случай) :))
    Ако е удачно, може на видно място да предоставите мейл или форма за подаване на подобни технически коментари свързани с функционалноста, където ние клиентите да можем да съобщим.

    Надявам се коментарът да не се приеме за негативен. Пиша всичко това в името на обратната връзка.
    Поздрави.

    1. Здравейте! Можете да откриете Вашите сметки, когато желаете да направите превод към тях в менюто в лявата колона >> Начало >> Преводи >> Нов кредитен превод >> Избирате Вашата сметка, от която желаете да направите превода >>След което на стъпка 2 - Получател - избирате Ваша сметка в менюто "Моите сметки". За възможност за разпечатване Меню: Начало >> Наредени документи Избирате сметката, от която сте направили превода и периода, в който е бил направен. Ще видите таблица с всички направени преводи и при клик върху този, който желаете да имате като запазен документ, в отделен прозорец ще се визуализира цялата информация за наредения документ. В горния десен ъгъл имате две икони - опция за запазване на документа в PDF и опция за разпечатване. Надявам се, че съм била полезна. Хубав ден!

  3. Досега съм имал акаунт само в my.fibank, но не и в e-fibank, ще мога ли да ползвам електронно банкиране след обединяването на платформите, след като досега не съм го ползвал?

    1. Здравейте! Правата Ви остават същите. Ако желаете да активирате възможностите, които предоставя активното банкиране, можете да заповядате в офис на банката. Поздрави!

  4. Здравейте,

    Ползвам и двете услуги, кога да очаквам, че ще ми се появи прозорец в e-fibank за миграция?

    1. Здравейте! В рамките на този месец, поетапно, всички потребители, физически лица ще мигрират към новата единна платформа.

  5. Чудесна система :)

    1. Благодарим Ви за обратната връзка!

Коментирай