В стремежа си да направим системата ни за дистанционно банкиране „Моята Fibank” още по-полезна и лесна за работа за всички Вас – нашите клиенти – разработихме изцяло нов дизайн. Системата отговаря на всички съвременни изисквания за дистанционно банкиране и е в отговор на опита, споделен от нашите клиенти.
Екраните представят информация за нашия демо потребител. Показаните в тях данни са тестови.
Новият дизайн е изцяло ориентиран към потребителите. В него заложихме на интуитивно меню, нови функционалности, богата справочна информация и удобна навигация.
Запазихме познатите Ви до сега функционалности, като ги допълнихме с нови възможности. По много по-лесен и удобен начин ще получавате справочна информация по Вашите сметки, карти, депозити или кредити. Ще плащате битови сметки и местни данъци и такси много по-бързо и лесно.
Само с няколко клика вече можете да прехвърляте средства между Ваши сметки в Банката, ще можете да захранвате сметки, да погасявате кредитни карти или кредити, или да прибавяте определена сума по Вашите депозити.
Вече можете да управлявате началния екран и да го персонализирате спрямо Вашите предпочитания. От меню „Настройки” изберете „Управление на модули” и можете да персонализирате началния екран, като изберете кои модули да са видими за Вас на основния екран. Например, ако най-често преглеждате движението по Вашите карти, състоянието на разплащателните Ви сметки и наличността по депозити, изберете: „Карти”, „Сметки” и „Депозити”. Така при всеки вход в системата бързо и лесно ще виждате информацията в избраните от Вас модули.
За вход в системата се запазват старото Ви потребителско име и парола.
За Ваше удобство сме предоставили възможност през регистрацията си като физическо лице да следите и сметките на фирмите, чиито представител сте.
Новата „Моята Fibank” вече е на Ваше разположение, за да направи ежедневното Ви банкиране още по-удобно и приятно!
Ще се радваме на Вашата обратна връзка - споделете с нас какво Ви харесва или не, къде срещате трудност или пък коя функционалност Ви е най-полезна. Нашият екип е на разположение, за да отговори на всички Ваши въпроси. :)
Приятно банкиране!
Киро 2019-01-28 04:41:25
Нямате права за тази страница
Това пише при опит да погася по К карта
Не работи!
Оправете го!
Десислава Богданова 2019-01-28 12:21:08
Здравейте! Моля изпратете ни е-mail на my.fibank@fibank.bg
Опишете грешката, като добавите в информацията и Вашите три имена, ЕГН и контакти за обратна връзка. Колегите от Дигитално банкиране ще Ви съдействат.
Niki 2016-10-04 16:00:50
Здравейте, имам следния проблем... Откак сменихте визията на myfibank, имам проблем и не мога да вляза в профила си, Дава ми следната грешка : Flexcube customer is missing for /Клиентът не съществува в счетоведната система.
Customer Support 2016-10-04 17:36:10
Здравейте, Проблемът с достъпа по всяка вероятност се дължи на факта, че се опитвате да влезете в системата с фирмените Ви потребителско име и парола. Съветваме ВИ да въведете данните си от личната Ви регистрация - потребителско име и парола. След вход в системата ще можете да достъпите фирмените сметки, като от менюто с Клиенти, изберете фирмения акаунт. Оставаме на разположение. Поздрави, Екипът на Fibank
Нина 2016-09-14 12:05:55
При комуналните плащания в старата версия имаше добре оформен шаблон за разпечатване на данните за извършено плащане, който излизаше на 1/2 лист А4. Сега данните се отпечатват на 2 страници. Не ме съветвайте как да си настроя принтера, моля (Системен администратор съм).
Customer Support 2016-09-14 14:51:30
Здравейте, Нина, В бъдеще колегите ще направят необходимите корекции във вида на формата за печат. Поздрави, Екипът на Fibank
Стоян 2016-08-22 00:29:16
Благодаря за обратната връзка. Съдейки по отговорите Ви обаче, явно не съм се изразил достатъчно ясно. Затова пояснявам въпросите си и се надявам да получа ясни и конкретни отговори, а не обща информация:
1. Защо след мигриране към новата система се налага регистрирано вече автоматично плащане на задължение по кредитна карта в старата система да се регистрира наново в новата? Поне така бях информиран от Ваша колежка след запитване от моя страна по телефона.
2. Защо не съм уведомен, че регистрираните в старата система автоматични плащания на задължения по кредитна карта са деактивирани и няма да бъдат осъществени след миграцията?
3. Защо изключително полезната функционалност за проверка има ли регистрирано автоматично плащане на задължения по кредитни карти е премахната? И възнамерявате ли да я възстановите?
4. Защо е премахната възможността извършено автоматично плащане на задължения по кредитна карта да бъде видно директно в справка за последно извършени комунални плащания? Възнамерявате ли да възстановите тази функционалност или да предложите подобна със сходно ниво на удобство?
Като цяло не разбирам причината, която е наложила разделянето на модулите за кредити и карти от този за комунални плащания. До момента това разделение за мен води само до неудобства и "новата" система е с по-лоша/ограничена функционалност от старата.
По въпроса с извеждането на информация за натрупани задължения по кредитна карта забелязах цитирният от Вас текст, но той с нищо не променя факта, че така реализираната функционалност е безполезна за мен и дори вредна. Доколкото се запознах с мнения и на други Ваши клиенти и за тях е подвеждаща. Възнамерявате ли да я промените?
В крайна сметка Моята Fibank би трябвало да е удобна и от полза за нас като Ваши клиенти и при ясно идентифицирани недостатъци те следва да бъдат отстранени.
Илия 2016-08-24 14:00:17
Аз също имам наблюдението, че автоматичните плащания по кредитни карти от старата система не са прехвърлени в новата. Обикновено това плащане се извършваше на 21-ви от месеца, а днес (24-ти) все още не е извършено.
Мисля че е редно поне да уведомите клиентите си за тази промяна, за да избегнат просрочване на плащане.
Илия 2016-08-26 14:22:52
Да, прави сте. Автоматичното погасяване се осъществи днес.
Стоян 2016-08-14 21:50:42
Здравейте,
Новата версия на Моята Fibank има и хубави страни, но имам няколко предложения за подобрение:
1. В старата версия можеше да се провери дали има регистрирано автоматично плащане на задължение по кредитна карта. В новата версия не намирам такава възможност, което е много неудобно. Доколкото разбрах от разговор с Ваша служителка новата система нямала такава възможност и не била планирана подобна. Неприятно впечатление оставя и факта, че след миграцията към новата система автоматичното плащане на задължения по кредитна карта регистрирано в старата версия е деактивирано без да съм уведомен за това. Опитах да регистрирам наново автоматично плащане, но липсата на възможност за проверка ме поставя в ситуация да се притеснявам дали регистрацията е била успешна или не.
2. Не зная какъв е бил замисълът за показването на натрупани задължения по кредитна карта, но реализацията е подвеждаща и стресираща. Сумата, която е изписана не отгаваря на действителното задължение към момента. Освен това е стресиращо да виждаш, че към дата в миналото имаш задължение което вече си погасил. Или махнете тази подвеждаща информация или я променете да отразява задължение към текущия момент.