В стремежа си да направим системата ни за дистанционно банкиране „Моята Fibank” още по-полезна и лесна за работа за всички Вас – нашите клиенти – разработихме изцяло нов дизайн. Системата отговаря на всички съвременни изисквания за дистанционно банкиране и е в отговор на опита, споделен от нашите клиенти.

home page Екраните представят информация за нашия демо потребител. Показаните в тях данни са тестови.

Новият дизайн е изцяло ориентиран към потребителите. В него заложихме на интуитивно меню, нови функционалности, богата справочна информация и удобна навигация.

Запазихме познатите Ви до сега функционалности, като ги допълнихме с нови възможности. По много по-лесен и удобен начин ще получавате справочна информация по Вашите сметки, карти, депозити или кредити. Ще плащате битови сметки и местни данъци и такси много по-бързо и лесно.

Само с няколко клика вече можете да прехвърляте средства между Ваши сметки в Банката, ще можете да захранвате сметки, да погасявате кредитни карти или кредити, или да прибавяте определена сума по Вашите депозити.new_transfer

Вече можете да управлявате началния екран и да го персонализиратеSettings спрямо Вашите предпочитания. От  меню „Настройки” изберете „Управление на модули” и можете да персонализирате началния екран, като изберете кои модули да са видими за Вас на основния екран. Например, ако най-често преглеждате движението по Вашите карти, състоянието на разплащателните Ви сметки и наличността по депозити, изберете: „Карти”, „Сметки” и „Депозити”. Така при всеки вход в системата бързо и лесно ще виждате информацията в избраните от Вас модули.

За вход в системата се запазват старото Ви потребителско име и парола.

За Ваше удобство сме предоставили възможност през регистрацията си като физическо лице да следите и сметките на фирмите, чиито представител сте.

Новата „Моята Fibank” вече е на Ваше разположение, за да направи ежедневното Ви банкиране още по-удобно и приятно!

Ще се радваме на Вашата обратна връзка  - споделете с нас какво Ви харесва или не, къде срещате трудност или пък коя функционалност Ви е най-полезна. Нашият екип е на разположение, за да отговори на всички Ваши въпроси.  :)

Приятно банкиране!

Данира Доспевска

Данира е специалист „Корпоративни комуникации”. Чрез блога на Fibank тя ще се грижи да получавате полезна и актуална информация от банковата сфера. Интересува се от развитието на дигиталните комуникации, телекомуникациите и новите възможности, които те предоставят на потребителите. Очаквайте от нея практични съвети, отговори на въпросите, които Ви вълнуват и разбира се, всичко най-актуално за Fibank.

Коментари

  1. Здравейте, имам следния проблем... Откак сменихте визията на myfibank, имам проблем и не мога да вляза в профила си, Дава ми следната грешка : Flexcube customer is missing for /Клиентът не съществува в счетоведната система.

    1. Здравейте, Проблемът с достъпа по всяка вероятност се дължи на факта, че се опитвате да влезете в системата с фирмените Ви потребителско име и парола. Съветваме ВИ да въведете данните си от личната Ви регистрация - потребителско име и парола. След вход в системата ще можете да достъпите фирмените сметки, като от менюто с Клиенти, изберете фирмения акаунт. Оставаме на разположение. Поздрави, Екипът на Fibank

  2. При комуналните плащания в старата версия имаше добре оформен шаблон за разпечатване на данните за извършено плащане, който излизаше на 1/2 лист А4. Сега данните се отпечатват на 2 страници. Не ме съветвайте как да си настроя принтера, моля (Системен администратор съм).

    1. Здравейте, Нина, В бъдеще колегите ще направят необходимите корекции във вида на формата за печат. Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Благодаря за обратната връзка. Съдейки по отговорите Ви обаче, явно не съм се изразил достатъчно ясно. Затова пояснявам въпросите си и се надявам да получа ясни и конкретни отговори, а не обща информация:
    1. Защо след мигриране към новата система се налага регистрирано вече автоматично плащане на задължение по кредитна карта в старата система да се регистрира наново в новата? Поне така бях информиран от Ваша колежка след запитване от моя страна по телефона.
    2. Защо не съм уведомен, че регистрираните в старата система автоматични плащания на задължения по кредитна карта са деактивирани и няма да бъдат осъществени след миграцията?
    3. Защо изключително полезната функционалност за проверка има ли регистрирано автоматично плащане на задължения по кредитни карти е премахната? И възнамерявате ли да я възстановите?
    4. Защо е премахната възможността извършено автоматично плащане на задължения по кредитна карта да бъде видно директно в справка за последно извършени комунални плащания? Възнамерявате ли да възстановите тази функционалност или да предложите подобна със сходно ниво на удобство?

    Като цяло не разбирам причината, която е наложила разделянето на модулите за кредити и карти от този за комунални плащания. До момента това разделение за мен води само до неудобства и "новата" система е с по-лоша/ограничена функционалност от старата.

    По въпроса с извеждането на информация за натрупани задължения по кредитна карта забелязах цитирният от Вас текст, но той с нищо не променя факта, че така реализираната функционалност е безполезна за мен и дори вредна. Доколкото се запознах с мнения и на други Ваши клиенти и за тях е подвеждаща. Възнамерявате ли да я промените?

    В крайна сметка Моята Fibank би трябвало да е удобна и от полза за нас като Ваши клиенти и при ясно идентифицирани недостатъци те следва да бъдат отстранени.

    1. Аз също имам наблюдението, че автоматичните плащания по кредитни карти от старата система не са прехвърлени в новата. Обикновено това плащане се извършваше на 21-ви от месеца, а днес (24-ти) все още не е извършено.
      Мисля че е редно поне да уведомите клиентите си за тази промяна, за да избегнат просрочване на плащане.

    1. Да, прави сте. Автоматичното погасяване се осъществи днес.

  4. Здравейте,

    Новата версия на Моята Fibank има и хубави страни, но имам няколко предложения за подобрение:
    1. В старата версия можеше да се провери дали има регистрирано автоматично плащане на задължение по кредитна карта. В новата версия не намирам такава възможност, което е много неудобно. Доколкото разбрах от разговор с Ваша служителка новата система нямала такава възможност и не била планирана подобна. Неприятно впечатление оставя и факта, че след миграцията към новата система автоматичното плащане на задължения по кредитна карта регистрирано в старата версия е деактивирано без да съм уведомен за това. Опитах да регистрирам наново автоматично плащане, но липсата на възможност за проверка ме поставя в ситуация да се притеснявам дали регистрацията е била успешна или не.
    2. Не зная какъв е бил замисълът за показването на натрупани задължения по кредитна карта, но реализацията е подвеждаща и стресираща. Сумата, която е изписана не отгаваря на действителното задължение към момента. Освен това е стресиращо да виждаш, че към дата в миналото имаш задължение което вече си погасил. Или махнете тази подвеждаща информация или я променете да отразява задължение към текущия момент.

    1. Здравейте, Стоян, благодарим Ви за подробната обратна връзка :) Автоматичните плащания по кредити и кредитни карти са запазени като функционалност, но вече не се извършват през модул „Комунални плащания“, както беше в старата система. В обновената версия има отделни модули за „Кредити“ и „Карти“. В тях при преглед на конкретен кредит/кредитна карта има опция „Погаси“ и опция „Автоматично плащане“. Всички предишни автоматични плащания са мигрирани в новите модули и са деактивирани от стария модул „Комунални плащания“. Относно т.2 - има пояснителен текст, който обяснява, че това е задължение към последния отчетен период и не се актуализира, след като бъде погасено. Така беше и в старата система. Желаем Ви приятно банкиране! :) Успешна седмица! Поздрави, Екипът на Fibank

  5. Здравейте,

    Web-базираната версия продължава да не работи под Андроид!

    Старата версия работеше Перфектно при всякакви условия. Моля всеки лично да направи сравнение между новата web-базирана версия на my.fibank и съществуващата прекрасно работеща досегашна версия на e-fibank.

    Защо банката предоставя своето мобилно приложение само и единствено чрез трето лице а инеменно Google-play?

    Аз съм клиент на банката и не трябва да се очаква от мен да имам отношения с трето лице, което по никакъв начин не е свързано с ПИБ, за да получа приложението!

    Как хората които нямат (или не желаят да имат ) регистрация в сайт, който по никакъв начин не е свързан с банката като юридическо лице, легално могат да получат мобилното приложение във формат "apk" файл?

    Ако изпитвате затруднения с разбирането на въпроса, тази статия ще ви бъде полезна:
    https://www.quora.com/What-are-some-good-Android-APK-online-repositories

    Ако не разбирате понятието "Операционна система Андроид" или нямате необходимото образование, тази статия също ще ви е от полза: https://source.android.com/

    Разбирам, че нямате необходимия капацитет да обясните защо старата версия беше съвместима и работеше прекрасно на всички платформи, докато новата просто не работи заради некадърно написани (преписани) java или javascript аплети и безумни обръщeния към сървъра за данни в стила на wordpress и други готови платформи.

    В крайна сметка има и други банки ...

    Успех!

Коментирай